printlogo


کد خبر: 267009تاریخ: 1402/6/26 00:00
المیادین: ایران به اسناد مهمی درباره پرونده نخست‌وزیر اسرائیل دست یافته است
حفره بزرگ

گروه بین‌الملل: شبکه المیادین به نقل از منابعی در ایران مدعی شد تهران به اسنادی مهم در رابطه با یکی پرونده‌های قضایی به کلی سری و محرمانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست یافته است که این موضوع نشان‌دهنده عمق نفوذ ایران در شبکه‌های اطلاعاتی این رژیم است؛ موضوعی که صدای وزیر جنگ اسبق رژیم اشغالگر را هم درآورده است. 
شبکه المیادین به نقل از منابعی در ایران مدعی شد ایران به اسنادی مهم در رابطه با یکی از پرونده‌های قضایی به کلی سری و محرمانه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست یافته است. دستگاه قضایی رژیم اشغالگر قدس به دلیل پیامدهای منفی احتمالی ناشی از افشای این پرونده بر امنیت داخلی این رژیم، از بررسی و افشای ابعاد آن خودداری کرده است. دلیل امتناع دستگاه قضایی اسرائیل از رسیدگی به این پرونده به کلی سری و محرمانه، ترس از تبعات منفی آن بر جامعه صهیونیستی و احتمال وقوع درگیری و ناآرامی‌های فراگیر سیاسی و امنیتی در این رژیم عنوان شده است. از سویی، «آویگدور لیبرمن» از رهبران مخالفان نتانیاهو و وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: هیچ موضع روشنی در رابطه با آنچه دولت می‌تواند در مقابل حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله و جنبش حماس در نوار غزه انجام دهد، وجود ندارد. 
وی افزود: دیوید بارنیا (رئیس موساد) ناگهان درباره حملات در ایران صحبت کرد و یوآو گالانت (وزیر جنگ) گزارش داد فرودگاهی (در لبنان) در ۲۰ کیلومتری المطله در حال ساخت است؛ همه این لفاظی‌ها برای جبران کم‌کاری، عدم درک و نبود هدف است. وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اضافه کرد: همه می‌دانند ارتش اسرائیل به سیاست تهاجمی خود در سوریه ادامه می‌دهد اما هیچ پاسخی از سوی کابینه درباره این حملات و موضع روشنی درباره اینکه در مقابل نصرالله و حماس در نوار غزه چه خواهند کرد، وجود ندارد. لیبرمن همچنین گفت: بنیامین نتانیاهو می‌ترسد و تمایلی به بازگشت به ترورهای هدفمند و توقف جریان کمک‌های مالی به حماس در نوار غزه ندارد. وی افزود: دولت در بن‌بست و کم‌کاری است، بنابراین تمام این صحبت‌ها درباره سوریه و ایران برای ایجاد کمی تعادل است. رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» در پایان گفت: نتانیاهو با امنیت اسرائیل دلالی خواهد کرد.
رئیس موساد پیش‌تر مدعی شده بود سال جاری با همکاری دوستان اسرائیل ۲۷ حمله ایران به یهودیان و اسرائیلی‌ها در سراسر جهان خنثی شده است. 
بارنیا همچنین مدعی شده بود: ایران هزینه سنگینی برای هدف قرار دادن هر یهودی و هر اسرائیلی پرداخت خواهد کرد و پاسخ ما در مرکز تهران خواهد بود و بزرگ‌ترین شخصیتی که چنین دستوری را بدهد، هدف قرار می‌دهیم. 

حمله سایبری به شبکه راه‌آهن رژیم صهیونیستی
رسانه‌های عبری اعلام کردند گروه انتقام‌جویان سایبری با انتشار اسنادی خبر از حمله سایبری به زیرساخت‌های برق راه‌آهن اسرائیل داده است. این گروه (انتقامجویان) در کانال تلگرام خود با استناد به اخبار منتشر شده در رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده از سال 2020 تاکنون به زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل ریلی اسرائیل نفوذ و حملات متعددی را اجرایی کرده‌ است. آنها تهدید کرده‌اند در صورتی که رژیم صهیونیستی به جنایت‌های خود ادامه دهد، ضربات مهلکی را به زیرساخت‌های آن وارد خواهد کرد. 

 


Page Generated in 0/0071 sec