printlogo


کد خبر: 267030تاریخ: 1402/6/27 00:00
کشف محموله بزرگ سلاح‌های آمریکایی برای ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران
ناکامی پروژه ناامنی ایران

گروه سیاسی: رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش از یک فروند شناور در بدو ورود به مرز‌های آبی جنوب کشور خبر داد.
مجتبی قهرمانی اعلام کرد: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان بندر خمیر و در نتیجه رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان‌(عج)، یک محموله بزرگ سلاح و ابزارآلات آمریکایی ویژه آشوب و اغتشاش در بدو ورود به مرز‌های آبی جنوب کشور کشف و ضبط شد. وی با اشاره به اینکه محموله مذکور در یک فروند لنج باری جاسازی شده بود، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان‌(عج) پس از اطلاع از انتقال این محموله بزرگ سلاح که شامل بیش از ۶ هزار عدد شوکر برقی ساخت آمریکا است و می‌تواند در آشوب و اغتشاشات مورد استفاده قرار گیرد، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند. رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: در نتیجه کار دقیق اطلاعاتی، محموله مورد نظر از زمان بارگیری در آن سوی مرز‌های کشور مورد رصد و رهگیری قرار گرفت و به محض ورود به آب‌های ایران در مجاورت بندر خمیر شناسایی و توقیف شد. 
وی تصریح کرد: در این رابطه 2 نفر دستگیر شده‌اند که با صدور قرار تأمین کیفری در بازداشت به سر می‌برند و سایر عوامل و مرتبطین شبکه و اقدامات آنها تحت اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارد. مجتبی قهرمانی خاطرنشان کرد: در نتیجه تحقیقات مقدماتی و بر اساس گزارش ضابطان مشخص شده است این محموله برای ایجاد اغتشاش و آشوب در روز‌های آتی آماده و به کشور منتقل شده است. رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین گفت: تعداد قابل توجهی سلاح گرم و شورشی هم به دست سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در اداره کل اطلاعات هرمزگان کشف و ضبط شده است. رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین از مجاهدت و ایثار سربازان گمنام امام زمان‌(عج) که با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مقتدرانه خود در همکاری با دستگاه قضایی با هدف پشتیبانی و حفاظت از امنیت ملت بزرگ ایران از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند، تقدیر و تشکر کرد. در روزهای گذشته نیز نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان چند هسته ترور و آشوب را در استان‌های مختلف کشور شناسایی و منهدم کردند، همچنین تعداد قابل توجهی سلاح نیز توسط سپاه و نهادهای امنیتی کشف و ضبط شد.
    دستگیری عامل انتحاری در تبریز     
معاون فرهنگی - اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی جزئیاتی درباره دستگیری عامل انتحاری که قصد کشته‌سازی در بین مردم و پلیس در تبریز را در فراخوان ضد انقلاب داشت اعلام کرد.
روز گذشته سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ همزمان با فراخوان‌های گسترده عناصر ضدانقلاب مبنی بر تجمع و ایجاد نامنی در کشور یکی از عوامل وابسته به جریانات ضدانقلاب که قصد عملیات انتحاری با هدف کشته‌سازی بین مردم و پلیس در سطح شهر تبریز را داشت با هوشیاری ماموران اطلاعاتی و یگان ویژه دستگیر شد. وی افزود: این فرد با برنامه‌ریزی قبلی و تهیه تعدادی کپسول ۱۱ کیلویی و 5 کیلویی و دستکاری آنها و مخدوش کردن پلاک خودرو با نقشه قبلی قصد ایجاد نامنی در میدان نماز تبریز را داشت که با دعای خیر امت حزب‌الله و شهیدپرور و با عنایات خداوند منان و هوشیاری عوامل موجود در میدان، دشمن به اهداف خود نرسید و در این ماموریت خود ناکام ماند و یکی از هدف‌های اصلی آنها در کشته‌سازی خنثی شد. سرهنگ شعفی با بیان اینکه از این فرد تعداد 4 عددکپسول گاز ۱۱کیلویی و یک عدد کپسول گاز 5 کیلویی آماده انفجار کشف و ضبط شد، اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی از متهم در حال انجام است.

 


Page Generated in 0/0053 sec