printlogo


کد خبر: 267069تاریخ: 1402/6/28 00:00
یکی دیگر از دروغ‌های رسانه‌های خارج‌نشین در راستای کشته‌سازی برای ایجاد آشوب افشا شد
پروژه ناکام بامشاد سلیمان‌خانی

گروه سیاسی: در آستانه‌ سالگرد آشوب‌های 1401، رسانه‌های ضد انقلاب از هیچ تلاشی برای التهاب‌آفرینی در بدنه جامعه مضایقه نکرده و سعی خود را بر آن داشتند تا باز هم با حربه‌ دروغ، بر آتش فروکش کرده‌ آشوب و اغتشاشات بدمند. جدیدترین نسخه‌ این دروغ‌ها و موهوماتی که ضد انقلاب رونمایی کرد، درباره مرگ یک جوان ایلامی به نام بامشاد سلیمان‌خانی است؛ خبری که با آب و تاب فراوان از سوی براندازان و رسانه‌های اجاره‌ای‌شان دست به دست می‌شد و به عنوان آخرین تلاش این مزدوران برای التهاب‌آفرینی مورد استفاده قرار گرفت. این در حالی است که مانند بسیاری از موارد مشابه دیگر، بررسی‌های دقیق نشان می‌دهد بامشاد سلیمان‌خانی خرداد سال ‌جاری به دلیل برخی مشکلات خانوادگی اقدام به خودکشی با استفاده از قرص کرده است. رسانه‌های ضدانقلاب اما مدعی شده‌اند این فرد در آشوب‌های سال گذشته دستگیر و خرداد امسال چند روز بعد از آزادی، اقدام به خودکشی کرده است. خانواده این فرد نیز در اقدامی سوال‌برانگیز، اقدام به انتشار مطالبی در فضای مجازی کرده‌اند که به سوژه رسانه‌های معاند تبدیل شده است.
عبدالوهاب بخشنده، دادستان مرکز استان ایلام در رابطه با جزئیات فوت بامشاد سلیمان‌خانی می‌گوید: علت فوت بامشاد سلیمان‌خانی در گواهی فوت رسمی پزشکی قانونی مسمومیت دارویی اعلام شده و مشخص است این فرد با مصرف تعدادی قرص اقدام به خودکشی کرده است. وی در رابطه با ادعا‌های مطرح شده درباره خودکشی بامشاد سلیمان‌خانی بعد از آزادی از زندان گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و این فرد اصلا سابقه دستگیری و حضور در زندان نداشته است.
دادستان مرکز استان ایلام در ادامه بیان کرد: اسناد و مدارک تماس خانواده بامشاد سلیمان‌خانی با اورژانس بیمارستان و صورتجلسه پلیس با امضای خود متوفی قبل از فوت در بیمارستان، مبنی بر اینکه قرص مصرف کرده موجود است.
در صورتجلسه کلانتری که در بیمارستان و قبل از فوت بامشاد سلیمان‌خانی تنظیم شده و متوفی آن را امضا کرده، مصرف قرص تایید شده است. فرم پذیرش اورژانس نیز علت پذیرش بامشاد سلیمان‌خانی را مسمومیت دارویی عنوان کرده است.
بر اساس پرونده پزشکی، بامشاد سلیمان‌خانی به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان دهلران پذیرش و سپس به بیمارستان رازی ایلام اعزام شده است. همچنین بر اساس گزارش‌های موجود در زمان پذیرش در بیمارستان رازی ایلام به دلیل سطح هوشیاری پایین عملیات احیا درباره وی انجام شده است. طبق گزارش پزشکی قانونی، بامشاد سلیمان‌خانی ساعت ۱۸ روز ۷ خردادماه ۱۴۰۲ در بیمارستان فوت کرده است و جسدش ۸ خرداد برای انجام معاینه به پزشکی قانونی ارجاع شده است.
بر اساس گزارش پزشکی قانونی در بررسی علت تامه فوت بامشاد سلیمان‌خانی، علت فوت وی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن عنوان شده است.  طبق این گزارش نتیجه آزمایش سم‌شناسی روی نمونه‌ها، غلظت داروهای مصرفی در حد سمی را نشان می‌دهد.
همه‌ اینها نشان از آن دارد که آشوب‌طلبان و سردمداران این جنبش دروغین، به چنان بن‌بستی رسیده‌اند که از ارائه گفتمانی پویا و نو عاجزند؛ عجزی که مشخصا هیچ راه دیگری پیش روی آنها نگذاشته و تنها راه بازتولید آشوب برای‌شان، سوار شدن بر احساسات مردم و تحریک عواطف آنها با دروغ و موهومات است. مشخصا ساده‌ترین راه‌حل دروغ خواهد بود؛ چیزی که براندازان و ضدانقلاب دست در دست هم برای رسیدن به یک هدف منحوس به کار گرفتند. جالب آنکه کار این جماعت تا جایی پیش رفت که پس از شکست مفتضحانه‌ در آشوب‌های 1401، به روایت جزء به جزء این دروغ‌ها رو آورده و به اکاذیب خود اعتراف کردند اما باز هم از ارائه‌ دروغ‌های جدید کوتاه نیامده و همچنان با وقاحتی تمام‌ناشدنی در موارد متعددی همچون نمونه همین جوان ایلامی، سناریوی لورفته‌ خود را اجرا می‌کنند. این نتیجه‌ همان بن‌بستی است که اپوزیسیون به آن مبتلا شده است؛ بن‌بستی که منجر به آن شده تا بر تکرار اشتباهات و دروغ‌ها پافشاری کرده و بیش از پیش در این باتلاق خودساخته فرو بروند‌.

Page Generated in 0/0057 sec