printlogo


کد خبر: 267116تاریخ: 1402/6/29 00:00
کتاب «سیطره» با حضور وزیر اطلاعات رونمایی خواهد شد
روایت پرونده امنیتی نفوذ به گرو کومله

کتاب «سیطره» خاطرات 7 سال نفوذ «نادر کیانی» از نیروهای انقلابی ایران به قلب گروهک کومُله، در حوزه هنری رونمایی می‌شود. در این برنامه که امروز در تالار مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد، علاوه بر نویسنده، جمعی از چهره‌های سیاسی، فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خانواده‌های شهدای ترور نیز حضور خواهند داشت.
«سیطره» جدیدترین اثر کیانوش گلزارراغب، خاطرات 7 سال نفوذ «نادر کیانی» از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسؤول پذیرش این سازمان رشد می‌کند. او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون‌گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت‌های فراوان به کشور بازمی‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.
کتاب «سیطره» اردیبهشت سال جاری همزمان با نمایشگاه کتاب از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار شد.
از علاقه‌مندان دعوت می‌شود در مراسم رونمایی کتاب «سیطره» که چهارشنبه 29 شهریور ساعت 15 در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود، شرکت کنند.گفتنی است پیش از این قرار بود این برنامه 30 مردادماه برگزار شود که به دلیل همزمانی با مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر 2 کتاب «اسم تو مصطفاست» و «سرباز روز نهم» به زمان دیگری موکول شده بود.

Page Generated in 0/0059 sec