printlogo


کد خبر: 267124تاریخ: 1402/6/29 00:00
اخبار

نادال در اندیشه ریاست رئال‌
تنیسور سرشناس اسپانیایی علاقه‌مند ریاست باشگاه رئال‌‌مادرید است. به گزارش استار، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی و فاتح ۲۲ گرنداسلم تنیس جهان، دوست دارد در آینده رئیس باشگاه فوتبال رئال‌مادرید شود. او در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی موویستار در این باره صحبت کرد و افزود: کسی نمی‌داند چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. همه می‌دانند من عاشق فوتبالم و رئال‌‌مادرید تیم مورد علاقه‌ام است. دوست دارم ریاست این باشگاه را بر عهده بگیرم. رئال‌مادرید از همه لحاظ کامل است. رئیس خوبی دارد. می‌دانم که اکنون رئال‌‌مادرید به من نیازی ندارد. فراز و نشیب‌های زیادی در زندگی وجود دارد. نمی‌دانم می‌توانم یا نه. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. نادال ۳۷ ساله ۹۲ عنوان قهرمانی از جمله ۲۲ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در دنیای تنیس کسب کرده و پس از نواک جوکوویچ صربستانی با ۲۴ گرنداسلم در رده دوم پرافتخارترین تنیسورهای تاریخ است. این تنیسور اسپانیایی به‌مدت ۲۰۹ هفته در صدر رنکینگ جهانی قرار داشت و ۲ بار قهرمان المپیک شده است. نادال ماه فوریه در جریان رقابت با مکنزی مک‌دونالد آمریکایی در دور دوم مسابقات تنیس آزاد استرالیا آسیب دید. در معاینه‌های پزشکی معلوم شد او از ناحیه ساق پا دچار آسیب شده است. نادال تاکنون ۴ تورنمنت مسترز را به همین دلیل از دست داده است. تنیس ایندین‌ولز آمریکا و میامی، همچنین تنیس مونت‌کارلو و مادرید رقابت‌هایی بوده است که رافائل نادال از دست داده است. او همچنین به همین دلیل برای نخستین بار از سال ۲۰۰۵ از جمع ۱۰ تنیسور برتر رده‌بندی برترین تنیسورها خارج شد.
***
مربی آمریکایی هاکی وارد ایران شد
مربی آمریکایی هاکی برای هدایت تیم‌ ملی بانوان دیروز وارد ایران شد. به گزارش ایسنا، پس از موفقیت تیم‌ ملی هاکی داخل سالن ایران در مسابقات قهرمانی جهان که با کسب عنوان سوم همراه بود مسؤولان این فدراسیون تصمیم گرفتند در بخش بانوان نیز با ایجاد تغییرات در کادر فنی در آینده به موفقیت‌ دست یابند. مسؤولان فدراسیون هاکی پس از مذاکره با «جون کنت ول» از آمریکا شرایط حضور این مربی را در ایران فراهم کردند که با وجود دریافت مجوز از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان اما ویزای این مربی صادر نشد. در نهایت پس از پیگیری‌های متعدد، این مربی به همراه همسرش روز (سه‌شنبه) وارد ایران شد تا هدایت تیم‌ ملی هاکی را برعهده بگیرد.
***
درگیری شدید ۴ بازیکن منچستریونایتد در رختکن
۴ بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد در رختکن این تیم با یکدیگر درگیر شدند. نشریه سان در خبری اختصاصی مدعی شد ۴ بازیکن منچستریونایتد پس از باخت خانگی سنگین این تیم مقابل برایتون در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، در رختکن تیم با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند. طبق ادعای سان، کاپیتان برونو فرناندز بعد از این باخت که سومین شکست شیاطین سرخ در 4 بازی اخیر این تیم بود، با دیگر هافبک تیم، اسکات مک‌تامینی درگیری لفظی پیدا کرده است. در همین حال زوج خط دفاعی تیم، لیساندرو مارتینس و ویکتور لیندلوف نیز روی گل‌های خورده یکدیگر را مقصر دانستند و این باعث درگیری آنها شد. شدت درگیری این 4 بازیکن با یکدیگر آنقدر بالا بوده که اریک تن‌هاخ سرمربی تیم وادار به مداخله برای ختم غائله شد. باخت شیاطین سرخ باعث تشدید فشار روی تن‌هاخ و شاگردانش شده بویژه که پس از بازی، گروهی از هواداران ناراضی، تیم را هو کردند.
آشفته‌بازاری که در نتیجه باخت من‌یونایتد به برایتون در اولدترافورد شکل گرفت در حالی است که شیاطین سرخ از ابتدای فصل با مسائل حاشیه‌ای دیگری هم دست و پنجه نرم کرده که آخرین مورد آن واکنش تن‌هاخ 53 ساله به توئیت جیدون سانچو (توئیتی که در آن سرمربی هلندی را به دروغگویی درباره کم‌کاری بازیکن انگلیسی در تمرینات متهم کرد) با محروم کردن او از حضور در تمرینات تیم اصلی بود.
***
واکنش معاون وزیر ورزش به حاشیه‌های حضور رونالدو در تهران
معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه المپیاد استعدادهای برتر گفت: هیچ مراسم استقبالی برای حضور رونالدو در ایران تدارک دیده نشده بود و وظیفه‌ ما است که حیثیت و کرامت هوادار حفظ شود. سینا کلهر، معاون وزیر ورزش درباره بی‌نظمی‌ای که هنگام ورود رونالدو به ایران اتفاق افتاد، اظهار کرد: این اتفاق در همه جای دنیا می‌افتد و طبیعی است؛ دوم اینکه بی‌نظمی که اتفاق می‌افتد شاید خود هوادار نیز کرامت و حیثیتش رعایت نشود. او گفت: شکل استقبال خیلی بهتر از این می‌توانست باشد، البته شاید این استقبال در پیش‌بینی‌ها لحاظ نشده باشد. مساله این است که حیثیت و کرامت هوادار رعایت شود. چیز خاصی نبود و در همه جای دنیا شاید شاهد چنین اتقاقاتی باشیم. کلهر تصریح کرد: چند جلسه برای حضور رونالدو در ایران در وزارت و فدراسیون فوتبال برگزار شده بود. حتی در شورای تامین تقسیم کار شده بود و هر دستگاهی وظیفه خود را می‌دانست. وی در پایان گفت: این تجربه به برگزارکنندگان کمک می‌کند. وظیفه‌ ما این است که حیثیت و کرامت هواداران را حفظ کنیم و اتفاقی نیفتد که شأن هوادار از بین برود.

Page Generated in 0/0061 sec