printlogo


کد خبر: 267207تاریخ: 1402/7/3 00:00
توسط خانه کتاب و ادبیات ایران انجام شد
عرضه کتاب‌هایی درباره حاج قاسم در نمایشگاه کتاب بغداد

خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین حضور خود در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، کتاب‌هایی را با موضوع حاج قاسم سلیمانی و بخش ویژه قرآن کریم عرضه کرد.
بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد از 27 شهریورماه با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر آغاز به کار کرده و تا پنجم مهرماه‌ماه ۱۴۰۲ با حضور جمهوری اسلامی ایران به کار خود ادامه می‌دهد.
در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از کتاب‌های «جهاد تبیین»، «خون دلی که لعل شد»، «انسان ۲۵۰ ساله»، «از چیزی نمی‌ترسیدم»، «جوانان حاج‌قاسم»، «شهید قدس»، «حاج‌قاسم»، مجموعه آثار جامعه‌المصطفی و کتاب‌های حوزوی و دانشگاهی عرضه شده غرفه جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد استقبال کردند.
به گزارش ایرنا، مصدق عادل، نویسنده آثاری درباره فعالیت‌های حشد الشعبی و ناقض قوانین بودن شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، در حاشیه حضور در بیست‎وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد ضمن اشاره به آثار منتشر شده‌اش گفت: یکی از آثارم مربوط به جرمی است که در فرودگاه بغداد صورت گرفت. در کتاب اولم ضمن استفاده از قانون‌های بین‌المللی به موضوع جنایت دولت آمریکا اشاره کردم. همچنین در کتاب دوم به قدرت و رشد حشدالشعبی، قبل و بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پرداخته‌ام. باعث افتخار است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کنیم. بخشی از غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه «کنج قرآن» نام گرفته و به نمایش انواع قرآن‌های چاپی اختصاص یافته که از سوی مخاطبان نیز مورد استقبال واقع شده است.
خانه کتاب و ادبیات ایران در سومین حضور خود در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با غرفه‌ای به مساحت ۶۰ مترمربع به معرفی و عرضه هزار و۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های دین اسلام، ادبیات بزرگسال، ادبیات کودک و نوجوان، کتاب‌های حوزوی و دانشگاهی، آموزش زبان فارسی، دفاع‌مقدس و کتاب‌های ویژه با موضوع شهیدان حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در کنار بخش ویژه قرآن کریم می‌پردازد.
بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حضور ناشرانی از کشورهای عراق، ایران، لبنان، مصر، مراکش، سوریه، آمریکا، اردن، امارات عربی متحده، کویت، ترکیه و عربستان از بیست‌وهفتم شهریور تا پنجم مهر میزبان علاقه‌مندان است.

Page Generated in 0/0050 sec