printlogo


کد خبر: 267215تاریخ: 1402/7/3 00:00
اخبار

بازدید چندباره وزیر ورزش از چمن آزادی
کیومرث هاشمی آخرین وضعیت ترمیم چمن ورزشگاه آزادی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. به گزارش  مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار شد که کیفیت بد زمین چمن انتقادات زیادی را به همراه داشت و حتی برخی از آن به عنوان آبروریزی فوتبال ایران نام بردند. پس از این بازی و در فاصله زمان باقیمانده تا هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، کیومرث هاشمی برای چندمین بار روز یکشنبه از این زمین بازدید کرد. پایگاه خبری وزارت ورزش روز گذشته در این مورد نوشت: در پی دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان برای رسیدگی به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی و اقدامات انجام شده در روزهای اخیر، کیومرث هاشمی پیش از ظهر امروز از آخرین روند ترمیم چمن استادیوم این مجموعه بازدید کرد و دستورات لازم را برای انجام هر چه سریع‌تر رسیدگی به آن تا پیش از دیدار نماینده ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان صادر کرد. در این بازدید مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و مهیار عسگریان، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشتند. در جریان این بازدید، عسگریان توضیحات لازم را درباره نحوه ترمیم چمن ورزشگاه آزادی به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد. در حال حاضر با افزایش نیروهای پیمانکار، ترمیم چمن ورزشگاه آزادی سرعت بیشتری به خود گرفته است.
***
صعود امیدهای ایران بالاتر از عربستان به مرحله حذفی
تیم ملی فوتبال امید در سومین دیدار خود در هانگژو مقابل مغولستان به پیروزی پرگل رسید تا به عنوان تیم صدرنشین و بالاتر از عربستان به مرحله حذفی صعود کند. به گزارش ایسنا، ۲ تیم ‌ملی امید ایران و مغولستان در سومین دیدار خود از گروه دوم بازی‌های آسیایی هانگژو ساعت ۱۵ دیروز یکشنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی پرگل ۳ بر صفر شاگردان عنایتی به پایان رسید. 
***
پاسخ الخلیفی به مسی:
ما یک باشگاه فرانسوی هستیم
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه‌ای بی‌احترامی به لیونل مسی در پاریس را رد و از ‌امباپه برای بردن توپ طلا حمایت کرد.
به گزارش آ.اس، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی که ۲ فصل گذشته را در پاریس بازی کرد، در مصاحبه‌ای گفت باشگاهش بعد از جام‌جهانی قطر از او قدردانی نکرد؛ چیزی که رئیس قطری پاری‌سن‌ژرمن آن را تکذیب کرد. 
ناصر الخلیفی گفت: همان‌طور که همه دیدند ما حتی یک ویدئو برای او منتشر کردیم و در تمرینات به مسی ادای احترام کردیم. ما در خلوت هم جشن گرفتیم. ما یک باشگاه فرانسوی هستیم. ما باید به کشوری که او شکست داد، هم‌تیمی‌های فرانسوی‌اش و همچنین هواداران‌مان نیز احترام بگذاریم. ما به حضور او در اینجا افتخار می‌کردیم.
رئیس پاری‌سن‌ژرمن همچنین آرزو کرد کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی توپ طلای بعدی را  ببرد. او گفت: ما بهترین بازیکن جهان را داریم و از نظر من او شایسته بردن توپ طلا است. من به کاری که او انجام می‌دهد و کاری که کل تیم انجام می‌دهد، افتخار می‌کنم.
کیلیان امباپه نه‌تنها بهترین گلزن فصل جاری لیگ فرانسه است، بلکه در ۵ لیگ معتبر اروپایی  هم بیشترین تعداد گل را به ثمر رسانده است. امباپه با وجود تابستان سخت و پرحاشیه‌ای که پشت سر گذاشت، نشان داد همچنان ستاره نخست پاری‌سن‌ژرمن است. او هنوز قراردادش را با تیم پاریسی تمدید نکرده است و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی او در تابستان سال بعد بسیار بالاست.
***
وضعیت عجیب خارجی‌های استقلال
عدم ثبت قرارداد مربی، بازیکن و یکی از فیزیوتراپ‌های تیم فوتبال استقلال باعث دردسرهایی برای کادر فنی آبی‌پوشان شده است.
به گزارش تسنیم، یوسو سسما و آندونی، ۲ مربی اسپانیایی بدنساز و اصلاح حرکت و توانبخشی باشگاه استقلال که پس از پایان هفته چهارم لیگ برتر به کشورشان سفر کرده بودند، به دلیل عدم اقدام باشگاه برای دریافت ویزای کار آنها هنوز موفق به بازگشت به ایران نشده‌اند. گفته می‌شود عدم ثبت قرارداد این ۲ مربی باعث بروز این مشکل شده است و اگر باشگاه استقلال قراردادشان را ثبت می‌کرد، آنها می‌توانستند از قبل ویزای کار خود را دریافت کنند.
گوستاوو بلانکو، خرید آرژانتینی استقلال نیز به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال هنوز قراردادش ثبت نشده است. این بازیکن به مسؤولان و کادر فنی استقلال اعلام کرده است تا زمانی که قراردادش را ثبت نکنند، به‌صورت انفرادی تمرین می‌کند و در تمرینات گروهی شرکت نخواهد کرد.
مسؤولان استقلال که به بلانکو 100 هزار دلار پیش‌پرداخت داده‌اند، یک واحد آپارتمان برای این بازیکن در نظر گرفتند که مورد تأیید مهاجم آرژانتینی قرار نگرفت. بلانکو زمانی که قصد بازگشت به هتل محل اقامتش را داشت متوجه تسویه‌حساب مدیران استقلال با این هتل شد که این مساله ناراحتی او را در پی داشت.
عدم حضور مربیان و بازیکن خارجی استقلال، دردسرهایی برای کادر فنی این تیم و جواد نکونام ایجاد کرده است، چرا که تعطیلی لیگ بهترین فرصت برای جبران بدنسازی پیش‌فصل و همچنین هماهنگی بلانکو با بازیکنان بود که از دست رفت.

Page Generated in 0/0063 sec