printlogo


کد خبر: 267310تاریخ: 1402/7/5 00:00
اخبار

الهه منصوریان: وقت درو کردن مدال است
الهه منصوریان با ناک اوت کردن ووشوکار پاکستانی مدال برنز خود در مسابقات آسیایی را قطعی کرد. ملی‌پوش ووشوی ایران پس از کسب پیروزی مقابل حریف پاکستانی خود گفت: این پیروزی را به همه مردم ایران، ورزشکاران و مسؤولان فدراسیون تبریک می‌گویم. منصوریان در پاسخ به این سوال که چرا کار حریفش را در همان راند نخست تمام نکرد، گفت: بعد از سال‌ها به دلیل اینکه حریف من هم لباس مناسبی داشت و مسابقه‌ام پخش زنده بود دوست داشتم ووشو را به مردم ایران نشان دهم. مسلما اختلافم با ووشوکار پاکستانی زیاد بود ولی به دلیل اینکه مسابقه قبلی هم ناک‌اوت کرده بودم تصمیمم این بود که ۲ راند مبارزه کنم تا در فضای مسابقه قرار بگیرم. در راند دوم تصمیم گرفتم حریفم را ناک‌اوت کنم. حریفان اصلی من از کشورهای چین، هند و فیلیپین هستند و فردا باید با برنده چین تایپه و اندونزی مبارزه کنم. منصوریان در پایان گفت: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم. همه زحمت‌ خود را کشیده‌ایم و حالا وقت درو کردن مدال‌هاست. ان‌شاءالله نصیب ما بهترین مدال شود. قطعا آمده‌ایم که مدال طلا را بگیریم. 
***
اعلام زمان حضور الهلال در تهران
نساجی مازندران در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. طبق برنامه قرار است کاروان الهلال ظهر روز دوشنبه با هواپیمای اختصاصی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شود و اعضا در مدت حضور خود در تهران، در هتل اسپیناس اقامت خواهند داشت. تیم الهلال عصر روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را برگزار خواهد کرد. 
***
کشتی فرنگی ایران با ۳ تغییر در هانگژو
ترکیب تیم ‌ملی کشتی فرنگی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص شد. تیم ملی کشتی فرنگی ایران بلافاصله پس از مسابقات جهانی بلگراد راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد. تیم حسن رنگرز با 3 تغییر عازم هانگژو می‌شود. پس از عملکرد ضعیف برادران گرایی در مسابقات جهانی بلگراد، این دو چهره شاخص به چین نمی‌روند و دانیال سهرابی به همراه امین کاویانی‌نژاد کشتی می‌گیرند. البته در 77 کیلوگرم از قبل مشخص بود کاویانی‌نژاد کشتی می‌گیرد اما حالا محمدرضا گرایی هم از ترکیب کنار رفته است. همچنین در ۶۰ کیلوگرم همانطور که از قبل مشخص شده بود، میثم دلخانی به میدان می‌رود اما در 3 وزن بالایی نفرات تیم ایران نسبت به جهانی بلگراد تغییر نکرده است. 
ترکیب کشتی فرنگی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو: 
۶۰ کیلوگرم: میثم دلخانی 
۶۷ کیلوگرم: دانیال سهرابی 
۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد 
۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده 
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی 
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده
***
آنچلوتی: انتقادها از رئال خیلی زود است
کارلو آنچلوتی به شایعات مبنی بر حضور ژابی آلونسو به جای خود واکنش نشان داد و انتقادها از تیمش را رد کرد. به گزارش اسپورت، کارلو آنچلوتی تا پایان فصل جاری با رئال مادرید قرارداد دارد. از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جایگزین او زیاد است و از ژابی آلونسو به عنوان یکی از گزینه‌های جدی جانشینی او یاد می‌شود. خبر حضور ژابی آلونسو در رئال مادرید بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشته است و حتی کارلو آنچلوتی نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. کارلو آنچلوتی گفت: من ژابی را می‌شناسم چون مربی او بودم. او دانش فوتبالی زیادی دارد و در لورکوزن کار بزرگی انجام می‌دهد. آرزو می‌کنم او هم مثل رائول و آربلوا روزی مربی رئال مادرید شود. چون رئال بهترین باشگاه است و من به آنها علاقه زیادی دارم. امیدوارم روزی آنها بتوانند مربی این باشگاه شوند. رئال پس از 6 هفته در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته است. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود:  انتقاد بخشی از کار من است. وقتی مربی رئال‌مادرید هستید و همه چیز خوب پیش نمی‌رود، انتقادها شروع می‌شود. منطقی است اما این چیزها روی من تاثیر نمی‌گذارد. باید روی اشتباهات‌مان در این هفته‌ها کار کنیم.  
***
وحید امیری قطعاً به بازی با الدوحیل نمی‌رسد
هافبک تیم ‌ملی ایران غایب قطعی پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیاست. 
تیم فوتبال پرسپولیس درحالی تن به شکست 2 بر صفر مقابل النصر عربستان داد که میلاد سرلک اخراج و وحید امیری و مهدی ترابی مصدوم شدند. آسیب‌دیدگی وحید امیری از ناحیه همسترینگ به گونه‌ای است که این بازیکن حداقل باید یک ماه دور از میادین باشد. با این حال علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس عنوان کرد: «با جنگندگی‌ای که از وحید امیری دیدم و می‌بینم، او مقابل الدوحیل بازی می‌کند. من می‌گویم بازی می‌کند. همانطور که قرار بود من 5 هفته مصدوم باشم و بعد از 6 روز بازی کردم، وحید امیری اگر قرار است 2 ماه دور باشد، 8 روزه بازی می‌کند». ادعای دروازه‌بان پرسپولیس در حالی مطرح شده است که امیری روز گذشته نیز مورد ارزیابی کادر پزشکی قرار گرفته است و قطعا نمی‌تواند پرسپولیس را برای بازی هفته دوم مقابل الدوحیل قطر همراهی کند. از این رو یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس دنبال جایگزین برای امیری است تا بتواند در خط میانی پرسپولیس بازی کند. 

Page Generated in 0/0056 sec