printlogo


کد خبر: 267447تاریخ: 1402/7/9 00:00
سپاهان در اندیشه انتقام از الاتحاد
یاران بنزما در ایران

تیم‌های فوتبال سپاهان و الاتحاد عربستان فردا به مصاف هم می‌روند. تیم فوتبال سپاهان در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ روز دوشنبه در ورزشگاه نقش جهان میزبان الاتحاد عربستان خواهد بود. سپاهان در هفته اول رو در روی نیروی هوایی عراق قرار گرفت و در حالی که در اکثر دقایق بازی نسبت به حریف خود برتری داشت، با تساوی ۲ - ۲ متوقف شد. در دیگر بازی این گروه تیم الاتحاد مقابل آلمایق به برتری ۳ بر صفر دست یافت و در صدرجدول قرار گرفت. سپاهان پیش از دیدار با الاتحاد قرار بود در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس برود که این بازی لغو شد و شمس‌آذر قزوین جایگزین سرخپوشان تهرانی شد که سپاهانی‌ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک پیروز شوند اما تیم الاتحاد در آخرین بازی خود در لیگ حرفه‌ای عربستان جمعه شب گذشته به مصاف الفیحا رفت و به نتیجه تساوی بدون گل رسید. در این بازی، عبدالرزاق حمدالله و ایگور کورنادو با پایان مصدومیت به ترکیب تیم‌شان بازگشتند و نکته مهم غیبت کریم بنزما ستاره فرانسوی این تیم بود. با اینکه در برخی خبرها آمده بود کریم بنزما غایب دیدار با سپاهان خواهد بود اما احتمال حضور دارنده توپ طلای سال ۲۰۲۲ میلادی در مصاف با نماینده کشورمان وجود دارد. کاروان تیم الاتحاد امروز ساعت 30:16 وارد ایران خواهد شد و مسؤولان باشگاه سپاهان قصد دارند همانند استقبال از سایر تیم‌های بزرگ از کاروان الاتحاد نیز میزبانی کنند. تیم‌های سپاهان و الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۶ نیز ۲ بار به مصاف هم رفتند که در هر ۲ دیدار نماینده عربستان موفق به شکست سپاهان شد و طلایی‌پوشان اصفهانی قصد انتقام از این تیم را دارند. سپاهان هر ۴ دیدار خود در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته، در حالی که الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان ۲ پیروزی، یک شکست و یک تساوی داشته است. کادرفنی سپاهان آنالیز خوبی از بازیکنان الاتحاد داشته‌اند و امیدوارند در این بازی بتوانند نتیجه خوبی را کسب کنند. قضاوت این دیدار بر عهده احمد الکاف از عمان خواهد بود. الامری محد و رشید القیسی از عمان و چای سانگیوپ از کره‌‌جنوبی نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و فو مینگ از چین نیز داور VAR است. تجهیزات کمک‌ داور ویدئویی (VAR) در ورزشگاه نقش جهان نصب شده و تست‌های مربوط را هم با موفقیت گذرانده است.
نشست خبری ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان امروز ساعت ۱۲:۳۰ و نشست خبری نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی الاتحاد ساعت ۱۲ در سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد. همچنین تمرین تیم سپاهان امروز ساعت ۱۶ خواهد بود و الاتحادی‌ها ساعت ۱۹:۳۰ در زمین اصلی ورزشگاه نقش جهان به تمرین خواهند پرداخت.
همچنین تجهیزات لازم برای تصویربرداری با کیفیت HD نیز به اصفهان ارسال شده تا بینندگان تلویزیونی تصاویر مطلوبی از این دیدار تماشا کنند.

Page Generated in 0/0061 sec