printlogo


کد خبر: 267464تاریخ: 1402/7/9 00:00
سخنگوی سپاه از پاسخ رهبر انقلاب به اعلام اشتیاق و لحظه‌شماری مردم کرمان و همرزمان شهید سلیمانی برای دیدار با ایشان خبر داد
محبت متقابل

گروه سیاسی: سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه، در جمع مردم کرمان و اجتماع جوانان نقش‌آفرین در گام دوم انقلاب از شرفیابی اخیر جمعی از فرماندهان و مسؤولان نیروهای مسلح محضر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: در شرفیابی اخیر، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در پاسخ به درخواست اینجانب مبنی بر اشتیاق و لحظه‌شماری مردم کرمان، فرماندهان و رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله و همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی برای زیارت معظم‌له فرمودند: «من مردم کرمان را خیلی دوست دارم».
سردار سرتیپ پاسدار رمضان ‌شریف همچنین با بیان اینکه مردم کرمان در دفاع ‌مقدس خوش درخشیدند، اظهار داشت: لشکر 41 ثارالله در طول 8 سال دوران دفاع‌ مقدس در سخت‌ترین شرایط شب‌های عملیات کارهای بزرگی انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم سلیمانی که فرماندهی لشکر 41 ثارالله را در دوران 8 سال جنگ تحمیلی بر عهده داشت، به مثابه فرماندهی لایق و بی‌نظیر حتی بعد از دفاع ‌مقدس نیز لحظه‌ای را برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی از دست نداد.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه گام اول انقلاب را محکم برداشتیم و کشور در معرض یک جهش امیدآفرین قرار دارد، گفت: خدا را شاکریم به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی ما سرافراز است و در اینجا عهد می‌بندیم برای تحقق آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری گام برداریم.
وی با اشاره به اینکه جوانان ما در عرصه‌های مختلف کشور موفق بودند و به آینده امیدوار هستیم، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ما به قله‌ها نزدیک هستیم و این موضوع واقعیت دارد.
مسؤول روابط عمومی سپاه با بیان اینکه جوانان ببینند اول انقلاب کشور چه وضعیتی داشت، ادامه داد: پیش از انقلاب ما مستعمره آمریکا بودیم و کشور به دست آمریکا و انگلیس اداره می‌شد اما امام‌(ره) کشور را از حلقوم آمریکا و انگلیس بیرون کشید و به دست ملت سپرد.

Page Generated in 0/0070 sec