printlogo


کد خبر: 267465تاریخ: 1402/7/9 00:00
پیکر سرهنگ شهید سعید پناهی‌فرد پس از تشییع توسط مردم بندرعباس راهی لرستان شد
قدرشناسی مردم بندر

گروه سیاسی: با حضور پرشور مردم هرمزگان، پیکر مطهر شهید والامقام سرهنگ سعید پناهی‌فرد، فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس که طی تعقیب‌وگریز با قاچاقچیان مشروبات الکلی به درجه‌ رفیع شهادت نائل آمد، تشییع شد.
صبح روز گذشته با حضور حماسی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بندرعباس و همچنین مقامات استانی و جمعی از همرزمان شهید، پیکر مطهر شهید والامقام سرهنگ دوم سعید پناهی‌فرد، فرمانده دلاور عملیات یگان امداد بندرعباس تشییع شد.
مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در مراسم تشییع این شهید معظم گفت: هرمزگان سنگر اول مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان است.  
وی افزود: دارا بودن 2200 کیلومتر خط ساحلی و گستردگی آن، باعث شده مبارزه با قاچاق در این استان همواره مشکلات و پیچیدگی‌هایی را به همراه داشته باشد.
دوستی در ادامه بیان کرد: اما شهدایی از جنس شهید پناهی‌فرد با جانفشانی خود در این راه، تاکنون این سنگر را برای ایران عزیز حفظ کرده‌ و با تمام توان در برابر قاچاقچیان ایستادگی کرده‌اند. 
استاندار هرمزگان در پایان سخنان خود تصریح کرد: قطعا قاچاقچیان باید منتظر سیلی‌های سختی از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.  
شهید سرهنگ دوم سعید پناهی‌فرد شامگاه پنجشنبه 6 مهرماه طی تعقیب‌وگریز با قاچاقچیان مشروبات الکلی در شهر بندرعباس به درجه‌ رفیع شهادت نائل آمد. در این عملیات بیش از 2 هزار قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد. 
این شهید معزز اصالتا اهل استان لرستان از خود 2 فرزند به یادگار گذاشته است.
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام روز گذشته (‌هشتم مهر) ساعت 8:30 صبح از سه‌راه گمرک تا مسجد جامع بندرعباس برگزار و نماز نیز در مصلای این شهر بر پیکر این شهید اقامه شد. 
گفتنی است پیکر شهید پناهی‌فرد پس از تشییع در بندرعباس، برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش در لرستان منتقل شد.

Page Generated in 0/0049 sec