printlogo


کد خبر: 268636تاریخ: 1402/7/16 00:00
رژیم صهیونیستی در حالی با عملیات گسترده گروه‌های مقاومت روبه‌رو شد که مقامات این رژیم ایران را تهدید به ترور و حمله هسته‌ای کرده‌ بودند
پاسخ قاطع به گنده‌‌گو‌ها

گروه سیاسی: گنده‌گو‌هایی که تا چند هفته قبل جمهوری اسلامی را تهدید به ترور مقامات و مسؤولان می‌کردند و از لزوم حمله هسته‌ای به ایران صحبت می‌کردند، اکنون با بزرگ‌ترین تهدید امنیتی روبه‌رو هستند.
روز گذشته نیروهای مقاومت فلسطین در حمله‌ای بی‌سابقه به سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی را با بن‌بست امنیتی و نظامی روبه‌رو کردند؛ تعداد بالای صهیونیست‌هایی که به هلاکت رسیدند، در کنار ده‌ها فرد اسیر‌شده توسط مقاومت، بیانگر این موضوع است. جدا از نکته‌ای که باید در ارتباط با عملیات گسترده روز گذشته مقاومت فلسطین به آن توجه کرد، وقوع این حمله به فاصله تنها چند روز پس از تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران است.
20 شهریور امسال «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) تهران را به ترور مسؤولانش در خاک ایران تهدید کرد. بارنیا در کنفرانس دانشگاه «رایخمن» در هرتزلیا گفت: «زمانش رسیده که ایران به گونه‌ای متفاوت تاوان دهد. آزار اسرائیلی‌ها و یهود، به هر نحوی که باشد؛ چه از طریق ایرانی‌ها، چه از طریق وکلای‌شان، به عملیات در ایران منجر می‌شود... در قلب تهران».
بارنیا با انتشار تصاویری از فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدعی شد: «ما گزینه دیگری نداریم. در آینده به هر کسی که عناصری را تحریک کند که به دنبال آزار و اذیت شهروندان ما باشد، دست خواهیم یافت».
همچنین دوم مهر امسال نیز به فاصله ۲ هفته از تهدیدهای رئیس موساد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، در اظهارنظری جنایتکارانه و تروریستی، ایران را به حمله هسته‌ای تهدید کرد. نخست‌وزیر صهیونیست‌ها پشت تریبون رسمی سازمان ملل، با تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران گفت: «ایران باید با تهدید معتبر هسته‌ای روبه‌رو شود». به طور مشخص نتانیاهو با اظهارنظر خطرناک خود در سازمان ملل، صراحتا ایران را به بمباران اتمی تهدید کرد! اظهارنظری که به وضوح ماهیت خطرناک و ضدانسانی رژیم صهیونیستی را عیان کرد. در واقع نتانیاهو با این تهدید، از پشت تریبون سازمان ملل، تمایل خود برای کشتار جمعی ایرانیان را نشان داد. البته ابراز تمایل نتانیاهو برای بمباران هسته‌ای ایران و کشتار جمعی مردم ایران، پیش از این نیز توسط برخی دیگر از مقامات رژیم صهیونیستی و متحدان‌شان در آمریکا اعلام شده بود. از همین رو مشخص است یکی از آرزوهای اتاق‌های فکر تصمیم‌گیر در رژیم صهیونیستی، حمله هسته‌ای به ایران و البته انجام ترور و خرابکاری در کشورمان است.
* تهدیدی که برعکس عمل کرد
با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به اصلی‌ترین حامی مردم مظلوم فلسطین تبدیل شد. در دهه‌های گذشته نیز شاهد حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از گروه‌های مقاومت بودیم؛ چنانکه رهبر حکیم انقلاب و مسؤولان سیاسی و نظامی کشور نیز بارها بر این موضوع تاکید کرده‌اند. در ماه‌های اخیر نیز شاهد سفرهای متعدد سران محور مقاومت فلسطین به تهران و دیدار آنها با رهبر انقلاب، رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان بودیم. با توجه به این موارد، می‌توان گفت حمله بی‌سابقه دیروز محور مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی و در واکنش به لفاظی‌های اخیر سران رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی، به عنوان اصلی‌ترین حامی محور مقاومت علیه اسرائیل انجام گرفته است. اگرچه پیش از این رژیم صهیونیستی با سانسور خبری، بر ضربه‌های وارده از سوی جمهوری اسلامی سرپوش می‌گذاشت اما حمله دیروز به قدری وسیع و پیچیده بود که جای انکاری باقی نماند که در مواجهه ایران و رژیم صهیونیستی، این ایران است که دست برتر را دارد.
در کنار این موارد، باید به این نکته اشاره کرد که این عملیات گسترده و بی‌سابقه علیه رژیم صهیونیستی، 4 روز پس از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط با موضوع فلسطین انجام شد. 11 مهر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در دیدار مسؤولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان کنفرانس وحدت، با بیان اینکه قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی محکوم به باخت است، مساله فلسطین و غصب و بیرون راندن ملتی از خانه‌های خود و شکنجه و کشتار آنها را مساله اول چند ده سال اخیر دنیای اسلام خواندند و تأکید کردند: نظر قطعی جمهوری اسلامی این است: دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سرمشق کار خود قرار دهند، ضرر خواهند کرد، چرا که این رژیم رفتنی است و آنها در حال شرط‌بندی روی اسب بازنده هستند. رهبر انقلاب جوانان فلسطینی و نهضت ضدغصب و ضدظلم فلسطین را سرزنده‌تر، با نشاط‌تر و آماده‌تر از همیشه دانستند و گفتند: ان‌شاءالله این نهضت به نتیجه خواهد رسید و همچنان که امام بزرگوار از رژیم غاصب به سرطان تعبیر کردند، این رژیم به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد.
* سرلشکر صفوی: از عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» حمایت می‌کنیم
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار کرد: ما از عملیات  غرورآفرین طوفان الاقصی اعلام حمایت می‌کنیم و مطمئنیم جبهه مقاومت  نیز از این موضوع حمایت می‌کند.
سرلشکر سیدیحیی‌صفوی با بیان اینکه ما به خاطر این عملیات به مجاهدان فلسطینی تبریک می‌گوییم، گفت: قطعا مدافعان حرم و شهیدان بزرگی چون قاسم سلیمانی نیز همراه این مجاهدان هستند و ما تا آزادی فلسطین و قدس در کنار مجاهدان فلسطینی خواهیم ماند.

Page Generated in 0/0055 sec