printlogo


کد خبر: 268661تاریخ: 1402/7/17 00:00
اخبار

واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به برگزاری دوباره بازی سپاهان - الاتحاد
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا توافق برای تکرار بازی سپاهان و الاتحاد در لیگ قهرمانان قاره کهن را رد کرد. به گزارش ایسنا، دیدار سپاهان و الاتحاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد. این بازی قرار بود هفته گذشته به میزبانی سپاهان و در اصفهان برگزار شود اما در نهایت تیم عربستانی حاضر به حضور در میدان نشد و بازی لغو شد. در روزهای گذشته رسانه‌های ایرانی و عربستانی از توافق 2 کشور برای برگزاری مجدد این بازی خبر دادند؛ موضوعی که واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا را به دنبال داشت. ویندسور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگو با روزنامه الریاضیه عربستان در این باره اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ تصمیمی درباره توافق 2 باشگاه برای تکرار بازی ندارد و اصلا ما در این زمینه دخالتی نداشته‌ایم. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌زودی رای خود را خواهد داد و تکلیف این بازی را مشخص می‌کند. او ادامه داد: کمیته انضباطی گام‌به‌گام پیش می‌رود و در حال بررسی همه جوانب است و عجله‌ای برای اعلام حکم نهایی درباره این بازی نداریم. در روزهای پیش رو گام‌های جدیدی برخواهیم داشت. 
دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این سوال که رای نهایی چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: امیدوارم تا قبل از برگزاری هفته سوم رای نهایی درباره این بازی اعلام شود. 
***
شوخی سرمربی اینترمیامی با احتمال بازگشت مسی به بارسلونا
سرمربی اینترمیامی به شایعات پیرامون احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا واکنش نشان داد. تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی پس از حذف این تیم در پلی‌آف لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا به احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا پرداخت. پس از اینکه امید اینترمیامی برای صعود به پلی‌آف با شکست یک بر صفر مقابل سینسیناتی از بین رفت، مارتینو به شایعات پیرامون انتقال قرضی مسی به بارسلونا در ماه ژانویه واکنش نشان داد. این گمانه‌زنی‌ها از آنجا شروع شد که مسابقات لیگ حرفه‌ای آمریکا تا ماه فوریه از سر گرفته نمی‌شود و مسی برای مدتی طولانی باید استراحت کند. مسی که در ماه جولای با قراردادی 2.5 ساله به اینترمیامی پیوست، نمایش خوبی داشته و در ۱۳ بازی لیگ و جام حذفی، در مجموع ۱۲ گل به ثمر رسانده است. مارتینو در واکنش به احتمال انتقال مسی به بارسلونا گفت: «آیا او برای تفریح می‌رود؟ شاید قرار است از بارسلونا بازدید کند! غیر از این، من چیز دیگری نمی‌دانم». 
***
حامی اصلی عربستان در میزبانی جام‌جهانی کیست؟
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال حامی اصلی عربستان در میزبانی جام‌جهانی 2034 است. به گزارش فارس، عربستان سعودی هفته گذشته به صورت رسمی برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی 2034 نامزد شد تا کارش را برای جمع‌آوری آرا آغاز کند. نشریه «تلگراف» انگلیس خبر داد پرونده میزبانی عربستان برای جام‌جهانی 2034 حامی بزرگی دارد. جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) حامی اصلی این پرونده است. اینفانتینو با محمدبن‌سلمان، ولیعهد عربستان مذاکرات مثبتی انجام داده و می‌خواهد عربستان میزبان این تورنمنت بزرگ فوتبالی شود. طبق گزارش‌های رسیده از عربستان، تاکنون در کمتر از یک هفته 50 فدراسیون فوتبال حمایت خود را از میزبانی عربستان در جام‌جهانی 2034 اعلام کرده‌اند. دیروز اعضای کافا که فدراسیون فوتبال کشورمان هم در این نهاد قرار دارد، حمایت خود را از عربستان در این زمینه اعلام کردند. 
***
اتوبوس تیم انگلیسی در آتش سوخت!
اتوبوس تیم بارنزلی در بازگشت پس از برد خارج از خانه مقابل اکسترسیتی آتش گرفت. باشگاه لیگ یکی بارنزلی انگلیس در بازگشت از اکستر شاهد آتش گرفتن اتوبوس تیمش بود. بارنزلی در بازی خارج از خانه مقابل اکسترسیتی به لطف گل دقیقه 88 جان مک‌آتی با نتیجه یک بر صفر برنده شد. فیلمی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد اتوبوس بارنزلی در کنار آزادراه M5 در جنوب چلتنهام در حال سوختن است. این باشگاه تایید کرد این حادثه مربوط به اتوبوس آنها بوده اما تمام مسافران آن به سلامت از این وسیله نقلیه خارج شده‌اند. این باشگاه در صفحات مجازی‌‎اش طی بیانیه‌ای نوشت: «می‌توانیم تأیید کنیم که در راه بازگشت از بازی مقابل اکسترسیتی، اتوبوس باشگاه آتش گرفت. تمام بازیکنان و کارکنان تیم به سلامت تخلیه شدند. همه در سلامت کامل هستند. باشگاه در حال حاضر هیچ اظهارنظر دیگری نخواهد کرد و بر اطمینان از بازگشت امن اعضای تیم و بازیکنان تمرکز دارد». 
***
واکنش باشگاه استقلال به شایعات درگیری مدیرعامل و هیأت مدیره
باشگاه استقلال نسبت به شایعات ایجاد شده درباره درگیری مدیرعامل با یکی از اعضای هیات مدیره واکنش نشان داد. رسانه رسمی باشگاه استقلال در این باره نوشت: روز شنبه تیم فوتبال استقلال موفق شد در مقابل یک حریف سختکوش با یک گل به پیروزی برسد تا روند خوب این تیم کماکان ادامه داشته باشد و بعد از حدود 40 روز، دلتنگی هواداران به پایان برسد. با این حال با وجود اینکه مجموعه باشگاه استقلال این روزها متحد و همدل برای موفقیت هستند، عده‌ای که نان‌شان در ایجاد حاشیه و بحران برای استقلال است، از شنبه شب  به انتشار شایعات و اخبار کذب درباره جلسه هیأت مدیره استقلال دست زده‌اند. هواداران عزیز استقلال به خوبی می‌دانند مجموعه باشگاه استقلال در مسیر موفقیت نیاز به اتحاد و همدلی دارد و نشر این اخبار کذب تنها در راستای بر هم زدن آرامش و همدلی باشگاه صورت گرفته است. به همین دلیل از هواداران عزیز استقلال انتظار می‌رود با بی‌توجهی به حاشیه‌های مطرح‌شده، به مجموعه باشگاه استقلال جهت ادامه روند خوب خود کمک کنند. 

Page Generated in 0/0052 sec