printlogo


کد خبر: 268728تاریخ: 1402/7/18 00:00
با انتشار تصاویر کامل ورود آرمیتا گراوند به ایستگاه مترو، پروژه جریان ضدایرانی برای تحریک مردم و ایجاد آشوب در کشور با شکست مواجه شد
رشته‌ای که پنبه شد

گروه سیاسی: تنها چند روز پس از حادثه‌ای که برای آرمیتا گراوند رخ داد، تصاویر کامل از لحظه ورود وی به ایستگاه تا زمانی که حادثه رخ می‌دهد، منتشر و ابعاد قضیه و اتفاقی بودن آن مشخص شد. به گزارش «وطن امروز»، صبح روز یکشنبه ۹ مهر، دختر دانش‌آموزی به نام آرمیتا گراوند که از ایستگاه متروی شهدای تهران به سمت مدرسه می‌رفت، در واگن مترو تعادلش را از دست داد و بر زمین افتاد. پس از این اتفاق، این دختر ۱۶ ساله توسط 2 نفر از دوستانش از داخل واگن به بیرون منتقل شد و بلافاصله نیز عوامل اجرایی مترو اقدامات اولیه درمانی را روی وی آغاز کردند و در نهایت هم به بیمارستان منتقل شد.
اتفاق مذکور اما مقدمه‌ای برای بروز و ظهور جریان متوحش، آشوبگر و ضد زن «ززآ» بود تا از آب گل‌آلود ماهی گرفته و مانند پروژه‌ای که برای مهسا امینی طراحی و اجرایی کرده ‌بودند، از بی‌هوش شدن یک دختر 16 ساله‌ بی‌گناه نیز سوءاستفاده کنند؛ سوءاستفاده‌ای که مثل همان حربه‎‌ نخ‌نمای‌ قبلی سعی داشت روی احساسات مردم موج‌سواری کرده و با ربط دادن این مساله به حجاب، مقصری خیالی بیافریند و مامور حجابی را که وجود خارجی ندارد مسبب امر مذکور قلمداد کند.
با مشخص‌‌‌شدن پروژه بودن این امر، همچنین تقلایی که ضدانقلاب در روزهای گذشته داشت، مسؤولان مترو، شاهدان و دوستان آرمیتا، تمام جزئیات اتفاقی را که رخ داده توضیح دادند و در کامل‌ترین وجه ممکن نسبت به قضیه مذکور شفاف‌سازی کردند.
اما دست و پا زد‌ن‌های ضدانقلاب تمامی نداشت چراکه اساسا جان یک دختر و حیات و زندگی او در این چارچوب برای چنین جانیان متوحشی، خالی از اهمیت بوده و تنها کاسبی خون است که برای آنها اهمیت دارد. 
به‌ علاوه اینکه این پروژه تاریخ مصرف مشخصی دارد و آنها تا زمانی به این خوی حیوانی خود ادامه می‌دهند که هیچ دستاویزی وجود نداشته و تمام ابعاد ماجرا به دقیق‌ترین شکل ممکن مشخص شود و وقتی هیچ دستاویزی برای تحریک نداشتند، به غار خود عقب‌نشینی کرده و سکوت را به فریادزدن دروغین ترجیح می‌دهند. این شرایط دقیقا زمانی برای این جانیان تحقق یافت که فیلم کامل دوربین‌های مداربسته منتشر و تصاویر کاملی هم از لحظه‌ ورود آرمیتا به ایستگاه تا لحظه‌ وقوع حادثه به همگان نشان داده شد. 
از ورود آرمیتا به ایستگاه در ساعت 6:52:35 ثانیه تا لحظه‌ واردشدن به قطار و وقوع حادثه در ساعت 7:08:04 ثانیه، تنها 16 دقیقه زمان می‌برد. جزء به جزء اتفاقاتی که در این فایل منتشرشده، از خرید بلیت تا ورود به سوپر‌مارکت، نشان از واقعیت دیگری دارد که اپوزیسیون تا حالا تلاش داشت عکس آن را منعکس و از همین راه هم علیه ایران اقدام کند. جزئیاتی که عملا دروغ آنها را برملا کرد؛ دروغی که محتوای آن مبنی بر این بود که آرمیتا گراوند بر اثر ضربه‌ای که مامور گشت ارشاد بر سرش زده، دچار این حادثه‌ شده و مسلما بی‌حجابی وی باعث این بوده تا نیروهای جمهوری اسلامی او را به چنین روزی بیندازند اما نگاه به جزئیات این تصاویر نشان می‌دهد نه از گشت ارشاد و مامور حجاب مورد نظر اینها خبری است و نه اصلا کسی به آرمیتا گراوند بابت حجابش تذکر داده.
آنچه منادیان آشوب و ناامنی هم به آن اذعان دارند، این است که چنین اتفاقی رخ نداده و عملا تقلا و فریاد بدون مدرک‌شان حاکی از عنادی است که با مردم و جمهوری اسلامی دارند چراکه واضح است این جماعت در سودای تکرار پروژه‌ دیگری چون مهسا امینی، چنین طرحی را هم برای حادثه‌ به‌وجودآمده مدنظر داشتند اما با هشیاری خانواده و دوستان آرمیتا همچنین مردم ایران، تیرشان به سنگ خورد و عملا چنین پروژه‌ای که سودای تکرار آشوب 1401 را نیز در امتداد آن در نظر می‌گرفت، با شکست سختی مواجه شد.
شدت چنین شکست‌هایی برای آشوبگران و عاملان و بانیان خارجی‌شان به حدی زیاد بود که آنها را مجبور به چنین اقداماتی هم می‌کرد. شکست اخیرشان دقیقا بعد از شکستی بود که در سالگرد آشوب‌ها از مردم ایران خورده بودند، چرا که قرار بود در سالگرد این اتفاقات دروغین، منادیان آشوب، دوباره خیابان‌های ایران را دچار التهاب کرده و ناامنی را در ایران منتشر کنند. اما 25 شهریور، همان روز موعود ضدانقلاب، مردم به درخواست آشوبگران مبنی بر ایجاد ناامنی در خیابان‌ها دست رد زد‌ند و سالگرد دروغین‌شان هم با نه بزرگ مردم ایران مواجه شد.
این پایان تقلا و دست و پا زدن‌های ضدانقلاب نبود و بعد از آن هم قصد داشتند در هفتم مهرماه، زاهدان را دچار التهاب کنند و از همین طریق مردم را به چنین چیزی دعوت هم ‌کردند اما در این مقوله نیز شکست خوردند و نتوانستند در روز جمعه همزمان با برگزاری نماز جمعه، در این شهر آشوبگری مدنظر خود را عملیاتی کنند و در نهایت شکستی دیگر بر سلسله شکست‌های متوالی آنها افزوده شد. جملگی این شکست‌ها و پس زده‌ شدن توسط مردم ایران، برای ضد انقلاب بسیار سخت بوده‌ است. شکست‌هایی که یکی پس از دیگری از مردم متحمل شدند، سوای بی‌آبرویی مطلقی که برای‌شان به ارمغان آورد، به سبب انبوه دروغ‌هایی که گفتند، وجهه‌ نداشته‌شان را نیز به باد داد و مردم ایران هم به همین سبب آنها را به زباله‌دان تاریخ انداختند. دروغ‌هایی که خودشان هم در ماجرای مهسا امینی به آن اعتراف کردند؛ از سی‌تی‌اسکن دروغین و کشته‌سازی‌های خیالی، تا کسب‌وکاری که از خون برای خودشان دست و پا کردند و در ظاهر ژست آزادی‌خواهی و مردم‌دوستی گرفتند، گوشه‌ای از کوه مرتفع دروغ‌های اپوزیسیون کذاب ضدایرانی را در برمی‌گیرد. در آخر، جریانی که اکنون به دریوزگی و فضاحت افتاده، از اول تا الان که بوی متعفن دروغ‌شان همه را کلافه کرده ‌است، هیچگاه برای جایگاه و شخصیت والای زن ارزشی قائل نبوده و آن را تنها به مثابه یک پله و ابزار برای ضربه به ایران و آشوب می‌نگریستند. دختر ایرانی تا جایی برای اینها اهمیت دارد که پروژه‌شان را هموار کرده و به ناامنی هرچه بیشتر منتهی کند، اگرنه دخترانی چون آرمیتا گراوند که در اتفاقی دچار حادثه شده و به هیچ نحوی هم ضربه‌زدن از طریق آن به جمهوری اسلامی ممکن نیست، برای ضدانقلاب اهمیتی ندارند و پس از شفاف شدن تمام ابعاد ماجرا، فریادهای قبلی‌شان نیز به سکوت مبدل خواهد شد.
* وزیر کشور: در ماجرای آرمیتا طراحان آشوب از ملت تودهنی خوردند
وزیر کشور روز گذشته با اشاره به حادثه پیش‌آمده برای آرمیتا گراوند، اظهار داشت: این مساله کاملا روشن و شفاف است. حادثه‌ای است که امکان دارد هر روز و در هر نقطه‌ای از کشور رخ دهد.
احمد وحیدی اضافه کرد: دشمنان و افرادی که نمی‌خواهند آرامش روحی و روانی برای مردم وجود داشته باشد، بویژه شکست‌خوردگانی که تلاش کردند کشور را به آشوب بکشانند اما از ملت تودهنی خوردند، قصد داشتند هر حادثه‌ای را که ممکن است در کشور اتفاق بیفتد به ماجرایی تبدیل کرده و به نفع خودشان سوءاستفاده کنند. 
وزیر کشور با بیان اینکه درباره این دخترخانم جوان هم تلاش‌هایی برای بهره‌برداری به نفع خود انجام دادند که البته مورد اعتنا قرار نگرفت، ادامه داد: ملت ما به دروغگویی‌ها و ساختن داستان‌هایی برای التیام درد شکست‌های آنها عادت کرده‌اند و عجیب این است که از هر ماجرایی به جای همدردی با خانواده‌های این افراد آنها را وجه‌المصالحه سوءاستفاده‌های خودشان قرار می‌دهند که بسیار زشت و زننده است. وی با تأکید بر اینکه ماجرا کاملا روشن و شفاف است و به‌موقع به این حادثه رسیدگی شد، تصریح کرد: شهرداری تهران، دستگاه‌های مربوط و خانواده این دخترخانم خیلی روشن و شفاف همه موارد را گفتند. وزیر کشور یادآور شد: کسانی که نه به جان این دخترخانم و نه پدر و مادرش اهمیت می‌دهند، تلاش کردند این حادثه را به اغتشاش تبدیل کنند که ناموفق بودند و دروغگویی‌های آنها رسوایی بزرگی برای‌شان رقم ‌زد.

Page Generated in 0/0061 sec