printlogo


کد خبر: 268729تاریخ: 1402/7/18 00:00
همبستگی با فلسطین در حرم امام رضا(ع)

گروه سیاسی: اجتماع همبستگی با جبهه مقاومت فلسطین، با حضور جمعی از زائران و مجاوران در صحن قدس حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد. در این تجمع حاضران با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از مردم فلسطین و عملیات «توفان الاقصی» ابراز و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.
یک سخنران مذهبی در این تجمع با بیان اینکه امام راحل به ما آموخت که نباید با ستمکاران سازش کنیم، گفت: مومن نمی‌تواند با ظالم کنار بیاید و این جزو آموزه‌های قرآن و اسلام است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد نظافت افزود: امیدواریم در آزمایش‌های آینده نیز سربلند باشیم، این در حالی است که شیطان به دنبال یارگیری از صف انقلاب است و نباید متفرق شد و باید وحدت خود را حفظ کنیم. وی ادامه داد: این اتفاق نتیجه سال‌ها تلاش مبارزان محور مقاومت است که اکنون به ثمر رسیده است. این عملیات نشان داد هیمنه صهیونیست‌ها چقدر پوشالی است و آنها چقدر ترسو هستند.
بسیاری از شرکت‌کنندگان در این مراسم در حالی که پلاکاردهایی با مضامین دفاع از قدس شریف، پرچم فلسطین و حزب‌الله لبنان در دست داشتند، انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اشغالگر قدس ابراز کردند. تجمع‌کنندگان در این مراسم شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل»، «حزب‌الله پیروز است اسرائیل نابود است»، «مرگ بر منافق»، «الله اکبر»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» سر دادند. 
همچنین ظهر دیروز دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد تجمعی برگزار کردند. در بیانیه دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد که در این تجمع قرائت شد، آمده است: عملیات توفان الاقصی در شب‌های گذشته چنان غافلگیرانه و کوبنده بود که مقامات غربی حامی رژیم صهیونیستی همچون نخست‌وزیر انگلیس را به وحشت انداخت و به وزیر خارجه آمریکا فهماند مقاومت فلسطین، به تنهایی تمامیت رژیم جعلی اسرائیل را به چالش می‌کشد.

Page Generated in 0/0052 sec