printlogo


کد خبر: 268772تاریخ: 1402/7/19 00:00
جذب 25 هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

تاسیس و راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی جدید در کشور طی 2 سال اخیر که منجر به افزایش بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی شده، زمینه جذب نیروی جدید را برای خدمات‌رسانی ایجاد کرده است. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در این باره اعلام کرد: امیدواریم با جذب 25 هزار نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت، بتوانیم دسترسی مردم به سبد خدمات سلامت را تسهیل کنیم. بهروز رحیمی دیروز در جلسه بررسی و هم‌‌اندیشی آزمون استخدامی، ضمن تاکید بر ضرورت توجه به کرامت داوطلبان، عدالت‌محوری در گزینش افراد را بسیار حائز اهمیت دانست. 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، اندیشیدن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تمام مراحل را ضروری عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه‌های انسانی ارزشمند برای ارائه خدمات سلامت به مردم عزیز کشورمان در صدر اهداف برگزاری این آزمون است. 
رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه فرآیند گزینش و کارمندیابی در تمام نظام‌‌های اداری در کشورهای مختلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: پایبندی به اصل شایسته‌گزینی باید در آزمون استخدامی وزارت بهداشت مورد توجه باشد. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن تأکید بر اینکه ماحصل عملکرد گزینش باید یک کارمند متدین، متعهد و اخلاق‌مدار باشد، تصریح کرد: همراهی و هم‌افزایی بیش‌ از پیش گزینش و حوزه منابع انسانی می‌تواند در تسریع جذب و به ‌کارگیری نیروهای جدید تأثیرگذار باشد. وی افزود: مهم‌‌ترین سنگر در هر سازمان سرمایه‌‌های انسانی آن است و امیدواریم با جذب 25 هزار نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت، بتوانیم دسترسی مردم به سبد خدمات سلامت در جای‌ جای کشور را تسهیل کنیم.

Page Generated in 0/0086 sec