printlogo


کد خبر: 268864تاریخ: 1402/7/22 00:00
رجز قرآنی
رئیس دفتر مقام معظم رهبری: صهیونیست‌ها گفته‌اند سر مار در ایران است اما به آنها می‌گوییم این عصای موسی است که همه مارها را نابود می‌کند

حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه هفته گذشته در آیین تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: هنگامی که در دولت قبل کشورمان قراردادی بین جان کری و ایران بسته شد اسرائیلی‌ها گفتند خیال ما برای ۲۵ سال راحت شد اما رهبر معظم انقلاب چند سال پیش فرمودند ۲۵ سال دیگر رژیم صهیونیستی نابود می‌شود و اکنون آثار و علامت‌های آن وعده را می‌بینیم. رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین گل کاشتند و کاری کردند که در تاریخ ننگین رژیم غاصب صهیونیستی کم‌سابقه است. وی ادامه داد: صهیونیست‌ها هر روز خانه‌ای را بر سر ساکنانش خراب می‌کنند و پیرمرد و پیرزن را می‌کشند. در این بین برخی حکومت‌های ننگین و وابسته از این رژیم حمایت می‌کنند. 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: چرا یک کشور مسلمان که همه می‌شناسیم این روزها اعلام حمایت از صهیونیست‌ها می‌کند؟ این ننگ است. چرا کسانی هستند که برای مناسبات سیاسی و اقتصادی با این رژیم جعلی صف بسته‌اند؟ وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ هزار موشک به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اصابت کرد؛ این چه گنبد آهنینی است؟ صهیونیست‌ها گفته‌اند سر مار در ایران است اما به آنها می‌گوییم این عصای موسی است که همه مارها را نابود می‌کند. 
وی با اشاره به قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس گفت:‌ اسرائیلی‌ها تصمیم گرفته‌اند باریکه غزه را نابود کنند اما نخواهند توانست و یقینا اینچنین است. حیفا دومین شهر بزرگ رژیم صهیونیستی است که اکنون زیر موشک قرار گرفته و خود تل‌آویو هم در معرض موشک‌هاست. 

Page Generated in 0/0052 sec