printlogo


کد خبر: 268999تاریخ: 1402/7/25 00:00
پیرمرد آمریکایی در حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل کودک 6 ساله فلسطینی را با 26 ضربه چاقو به قتل رساند
کودک‌کشی آمریکایی
* مادر کودک: قاتل از آنچه در اخبار می‌دید عصبانی بوده است

یک آمریکایی ساکن شهر پلین‌فیلد در ایالت ایلینویز یک پسر 6 ساله آمریکایی - فلسطینی را به دلیل عقاید اسلامی و موضوع فلسطین با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و مادر این پسربچه را نیز بشدت مجروح کرد.
دفتر کلانتر ویل کانتی در بیانیه‌ای خبری روز یکشنبه اعلام کرد جوزف زوبا، 71 ساله، به قتل درجه یک، اقدام به قتل درجه یک با سلاح مرگبار و ۲ مورد جنایت مربوط به اشاعه نفرت متهم شده است. به گفته مقامات محلی، حدود ساعت 11:38 صبح روز شنبه، معاونان کلانتری به خانه‌ای در بلوک 16200 بزرگراه لینکلن جنوبی در رابطه با موضوع حمله مسلحانه به این منطقه فراخوانده شدند. پس از ورود پلیس مشخص شد مستاجر این خانه حنان شاهین که یک زن 32 ساله است، بیش از 12 ضربه چاقو به بدنش خورده است. با این وجود انتظار می‌رود این زن از این حمله جان سالم به در ببرد. به گفته کلانتری، جوزف زوبا، مالک آمریکایی این خانه همچنین به پسر این زن ودیع الفیوم با چاقو حمله کرده بود. کودک 6 ساله که در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد، بر اثر جراحات وارده جان باخت. به گفته مقامات محلی، کالبدشکافی انجام‌شده توسط پزشک قانونی در روز یکشنبه نشان داد با یک چاقوی نظامی 12 اینچی 26 ضربه به سراسر بدن این پسر اصابت کرده است. به گفته پلیس، زوبا متعاقبا به مجتمع ایمنی اداره کلانتری ویل کانتی منتقل شد و توسط کارآگاهان مورد بازجویی قرار گرفت.
در حالی که زوبا هیچ اظهارنظری درباره دخالت خود در این حمله نداد، پلیس توانست شواهدی را جمع آوری کند که باعث شد دادستان‌ها پرونده اتهامات جنایی متعددی را علیه او تشکیل دهند. پلیس اعلام کرد کارآگاهان تشخیص دادند هر دو قربانی به دلیل اعتقادات اسلامی خود و جنگ جاری اسرائیل و حماس هدف قرار گرفتند. طبق بیانیه شورای روابط آمریکایی- اسلامی (یک گروه مدافع حقوق مسلمانان) آنها به مدت ۲ سال در طبقه همکف خانه زندگی کرده بودند و هیچ مشکل قابل توجهی با صاحبخانه خود نداشتند. شورای روابط آمریکایی - اسلامی به پیام‌های ارسالی مادر پسر در بیمارستان برای پدرش اشاره و اعلام کرد که صاحبخانه «از آنچه در اخبار می‌دید عصبانی بوده است». ودیع ۶ ساله که چند هفته پیش تولدش را جشن گرفته بود، به گفته پدرش عاشق بسکتبال و فوتبال بود.

Page Generated in 0/0046 sec