printlogo


کد خبر: 269104تاریخ: 1402/7/29 00:00
جواد فروغی: آماده اعزام به غزه به عنوان امدادگر هستم
قهرمان المپیک پای کار

قهرمان المپیک با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه می‌گوید اگر امکانش باشد می‌خواهد به عنوان یک امدادگر به غزه برود. جواد فروغی، ملی‌پوش تیراندازی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی با رسانه‌ها جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد. قهرمان المپیک 2020 در رشته تیراندازی که شغل اصلی‌اش پرستاری است، خیلی ساده و صریح گفت حاضر است در کسوت امدادگر به غزه برود و به مردم تحت ستم این شهر کمک کند. وی صحبت‌هایش را با این مقدمه شروع کرد: من به عنوان یک انسان، نه به عنوان یک ایرانی و نه مسلمان، جنایات وحشیانه رژیم پلید، فاسد و ظالم صهیونیستی را قویا محکوم می‌کنم. متاسفم که از دست من فعلا کاری جز اشک و آه برنمی‌آید و از همین‌جا با مردم مظلوم غزه ابراز همدردی می‌کنم. وی افزود: اعلام می‌کنم آماده‌ام به عنوان یک امدادگر اگر امکانش باشد راهی غزه شوم و افتخار می‌کنم به این کار. امیدوارم کاری از دست من برآید. قهرمان تیراندازی ایران در المپیک تاکید کرد: شدیدا متاسف، نگران و ناراحت هستم و امیدوارم این موضوع هر چه زودتر با پیروزی حق خاتمه یابد و شاهد این صحنه‌ها در غزه مظلوم نباشیم.
* حمایت اسطوره فوتبال عراق از فلسطین
اسطوره فوتبال عراق از مردم مظلوم غزه مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت کرد. حمایت فوتبالیست‌ها و ورزشکاران سرشناس دنیا از مظلومیت مردم غزه در قبال جنایات رژیم صهیونیستی ادامه دارد. این بار یونس محمود، اسطوره فوتبال عراق با انتشار پستی در صفحه فیس‌بوک از تصویر کودکان مظلوم غره نوشت: این چه ذلت و خواری است که ما در آن زندگی می‌کنیم. ما بهترین نسل انسان‌ها هستیم؟ آیا عرب‌ها از آمریکای شکست خورده در افغانستان، ویتنام و عراق می‌ترسند، در حالی ‌که ما میراث، تاریخ و پیامبران را داریم.
پیش از هم فوتبالیست‌های مشهور مسلمان مثل کریم بنزما، ریاض محرز، حکیم زیاش، محمد صلاح و اشرف حکیمی از فلسطین حمایت کرده بودند. 

Page Generated in 0/0067 sec