printlogo


کد خبر: 269146تاریخ: 1402/7/30 00:00
اخبار

مجمع استقلال و پرسپولیس به تعویق افتاد
مجمع 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس که قرار بود امروز یکشنبه برگزار شود به تعویق افتاد. مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که قرار بود امروز ۳۰ مهرماه برگزار شود، به تعویق افتاد. قرار بود این مجمع در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود اما با تصمیم وزارت ورزش برگزاری مجمع در موعد از پیش تعیین‌شده منتفی شد.  هنوز زمان جدید تشکیل مجمع سرخابی‌ها اعلام نشده است. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان نیز در  آیین بازگشایی سالن دوومیدانی مجموعه شهید کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری مجامع 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: زمان برگزاری این مجمع به تعویق افتاده  و به آنها تنفس داده شده است.
***
دفاعیه گرایی درباره پرونده پرتاب بطری آب روی تشک
ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران و فدراسیون کشتی، دفاعیه خود درباره پرتاب بطری آب از سوی محمدعلی گرایی روی تشک در جریان رقابت‌های جهانی را به اتحادیه جهانی کشتی ارائه کردند. به گزارش ایسنا، در جریان مبارزه مرحله یک‌هشتم نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد  صربستان میان محمدرضا گرایی و حریف ژاپنی و در شرایطی که نماینده ایران در آستانه شکست بود و توان زیادی برای جبران شکست نداشت‌، به یک‌باره یک بطری آب باز شده از روی سکو به روی تشک پرتاب شد که باعث وقفه چند دقیقه‌ای در جریان این مبارزه و در نهایت پیروزی سخت ۱۱ بر ۱۰ نماینده ایران شد. پس از این اتفاق مسؤولان برگزاری مسابقات محمدعلی گرایی برادر محمدرضا گرایی را عامل این کار دانستند و وی را به بیرون سالن هدایت کردند. اتحادیه جهانی کشتی نیز محمدعلی گرایی را تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی و صدور رای نهایی از حضور در تمام میادین کشتی محروم کرد. فدراسیون کشتی و محمدعلی گرایی، کاپیتان  تیم‌ ملی کشتی فرنگی دفاعیات خود را به صورت جداگانه برای اتحادیه جهانی کشتی در این باره ارسال کردند تا برای صدور رای نهایی، مدنظر اعضای کمیته انضباطی اتحادیه جهانی قرار بگیرد.
***
داوران عراقی قاضی دیدار پرسپولیس - استقلال تاجیکستان
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا را داوران عراقی قضاوت خواهند کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، قضاوت بازی پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بر عهده محندقاسم سارای از عراق خواهد بود. او را واثق‌مدل سعیدی و احمدصباح قاسم بغدادی هر دو از عراق به عنوان کمک‌های یک و 2 همراهی خواهند کرد. عمار اشکانانی از کویت نیز داور چهارم این مسابقه خواهد بود. این نفرات ساعت 10:20 امروز وارد تهران خواهند شد. در این پرواز، آکی‌هیرو نیشیو از ژاپن به عنوان ناظر امنیتی کنفدراسیون و داوران وی‌ای‌آر نیز حضور دارند. برای این مسابقه علی صباح قیصی از عراق به عنوان داور VAR و هاشم آل‌ابراهیم از کویت به عنوان کمک داور VAR حضور دارند و ناگور امیر نور محمد از مالزی، افسر اطلاعات VAR است که امشب وارد تهران می‌شود. تیم‌های پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان سه‌شنبه 2 آبان از ساعت 30:19 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.
***
مجید افلاکی هدایت تیم‌ ملی تکواندو را بر عهده گرفت
با اعلام فدراسیون تکواندو، بیژن مقانلو به کار خود در  تیم‌ ملی پایان داد و مجید افلاکی هدایت این تیم را بر عهده گرفت. کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج تیم‌های ملی در نهایت ضمن تقدیر و تشکر از بیژن مقانلو در مدت زمان هدایت تیم ملی، اعلام کرد دور جدید تمرینات  تیم‌ ملی با هدایت مجید افلاکی آغاز می‌شود. بر همین اساس تمرینات  تیم‌ ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک از سه‌شنبه 2 آبان زیر نظر مجید افلاکی آغاز خواهد شد. مهدی حاج‌موسایی، ابوالفضل زندی، متین رضایی، ابوالفضل یعقوبی، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، آرین سلیمی و امیرمحمد رحمانی (دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان آسیا) نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

Page Generated in 0/0054 sec