printlogo


کد خبر: 269151تاریخ: 1402/7/30 00:00
حمایت هواداران اوساسونا و لیورپول از مردم فلسطین
پرچم‌های برافراشته

هواداران اوساسونا به بهانه حضور یک بازیکن اسرائیلی در تیم گرانادا، از مردم فلسطین حمایت کردند. تیم فوتبال اوساسونا در آغاز هفته دهم مسابقات لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه «ال‌سادار» میزبان گرانادا بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. سایت «RMC Sport» گزارش داد پیش از شروع این مسابقه، هواداران تیم اوساسونا حمایت خود از مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را نشان دادند و با وجود کنترل ماموران امنیتی، پرچم‌های کشور فلسطین را بالا بردند.
* حمایت از فلسطین در داربی «مرسی ساید»
همچنین در بازی‌های لیگ برتر انگلیس شاهد حمایت از مردم غزه و آرمان فلسطین بودیم. دیروز تعدادی از هواداران لیورپول پیش از شروع بازی با اورتون در استادیوم آنفیلد، با نشان دادن پرچم فلسطین با مردم این کشور همدردی کردند. 
* عصبانیت اینترنشنال از اقدام تیم‌ ملی فوتبال در حمایت از فلسطین
شبکه صهیونیستی-  تروریستی اینترنشنال نسبت به حمایت اعضای تیم ‌ملی فوتبال ایران از فلسطین ابراز ناراحتی کرد. تیم ملی فوتبال کشورمان که در تورنمنت اردن حاضر شده بود، موفق شد با پیروزی در هر ۲ بازی خود عنوان قهرمانی را به دست آورد. ملی‌پوشان کشورمان در این ۲ دیدار حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را با اقدامی نمادین اعلام کردند. در دیدار اول، ملی‌پوشان کشورمان با بستن بازوبند مشکی و در دیدار دوم با انداختن چفیه‌ - نماد ملت فلسطین- اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و به حمایت از فلسطینیان پرداختند. این اقدامات به مذاق شبکه تروریستی اینترنشنال وابسته به رژیم صهیونیستی خوش نیامده و از اقدام ملی‌پوشان ایران عصبانی شده است. مجری این برنامه که به تحلیل آخرین اتفاقات فوتبالی و ورزشی کشورمان می‌پرداخت، حمایت تیم ‌ملی فوتبال از مردم مظلوم غزه را زیر سوال برد. همچنین در انتهای این تورنمنت جام قهرمانی مسابقات به ایران اهدا شد اما به‌ دلیل سوگواری بابت شهدای غزه، به درخواست ایران و کشور میزبان، جشن قهرمانی برگزار نشد.

Page Generated in 0/0058 sec