printlogo


کد خبر: 269170تاریخ: 1402/7/30 00:00
وزیر اطلاعات با اعلام اینکه انتقام سخت و ویرانگر در انتظار رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد
اسرائیل هیچ زمان روی امنیت را نخواهد دید

گروه سیاسی: وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری لرستان با محکوم کردن کشتار جمعی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه که در انظار عمومی همه‌ مدعیان پوشالی و کاغذی حقوق بشر صورت می‌گیرد، گفت: قطعا این اقدام فاجعه‌آمیز به ‌عنوان یک خیانت علیه بشریت در تاریخ می‌ماند و نتیجه این اقدام جنایتکارانه این است که دیگر روند عادی‌سازی رژیم صهیونیستی با شکست ترمیم‌ناپذیر به شکل عادی برنخواهد گشت. اگرچه تاکنون دولت‌ها به‌رغم افکار ملت‌شان تلاش می‌کردند با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ‌اصطلاح امنیت و رضایت آمریکا را جلب کنند اما باید بدانند این معادله حالا تغییر جدی کرده و عملاً دیگر نتیجه و ثمره‌ای برای آنها نخواهد داشت. 
حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سیداسماعیل خطیب با اشاره به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم، هیچ وقت روی امنیت را نخواهد دید، چه در درون و چه از بیرون، شکاف اجتماعی و اختلافات سیاسی تشدید خواهد شد، اعتماد و امیدی که اشغالگران به امنیت خود داشتند برای همیشه سلب خواهد شد و آن قدرت بازدارندگی را که برای امنیت خود در بیرون از سرزمین‌های جعلی‌اش فراهم کرده بود، فرو خواهد پاشید و دیگر هیچ زمینه‌ای برای اینکه رژیم صهیونیستی بتواند شرایط بازدارنده و اثرگذاری را برای امنیت خود فراهم کند به وجود نخواهد آمد. وزیر اطلاعات اظهار کرد: آمریکا و همه دولت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، بدانند مردم منطقه، مردم آزادی‌خواه و انسان‌های عدالت‌طلب و ضد ظلم جهان، این حمایت‌ آنها را بی‌جواب نخواهند گذاشت و باید منتظر انتقام الهی و انتقامی که به ‌وسیله مردم بر آنها تحمیل خواهد شد باشند، چراکه انتقام سخت، ویرانگر، مهلک و نابودکننده‌ای برای رژیم صهیونیستی و حامیانش خواهد بود. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب با بیان اینکه جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار ملت بی‌دفاع فلسطین بار دیگر نشان داد حقوق بشر یک ابزار در دست ابرقدرت‌ها برای رسیدن به اهداف ظالمانه‌ آنهاست، گفت: از این شورای امنیت پرادعا برای حمایت از مظلومان کاری ساخته نیست، بلکه این نهاد صرفا در جهت اهداف قدرت آمریکا و خواسته‌های ظالمانه و استعماری آنها به کار گرفته می‌شود. 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه وزارت اطلاعات در جمهوری اسلامی بر مبنای خدمت به مردم پایه‌گذاری شده است، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) از جان خود می‌گذرند تا مردم در آسایش و امنیت باشند. 
همچنین وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات لرستان به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ و دستورات لازم را صادر کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب همچنین در مراسم راهپیمایی خودجوش مردم خرم‌آباد در حمایت از مردم فلسطین، به همراه نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه خرم‌آباد و استاندار شرکت کرد.

Page Generated in 0/0048 sec