printlogo


کد خبر: 270147تاریخ: 1402/8/1 00:00
اخبار

حرف‌های جدید ساکت درباره پرونده بازی با الاتحاد
مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید پرونده بازی با الاتحاد وارد مرحله شنیدن اظهارات ۲ طرف شده است. محمدرضا ساکت، درباره رای احتمالی پرونده بازی با الاتحاد گفت: تاکنون چیزی به عنوان رای AFC اعلام نشده اما اقدامات اولیه از طرف باشگاه سپاهان از طریق مبادی حقوقی انجام شده است. فدراسیون فوتبال با دستور آقای تاج همراهی‌ها و تأکیدات لازم را داشته است. مراحل پاسخگویی و مکاتبات در جریان است، در روزهای آینده بحث شنیدن صحبت‌ها انجام می‌شود تا مسؤولان حقوقی حضور یابند و مسائل را تفسیر کنند و ابعاد را در جلسه مطرح می‌کنیم. ساکت در بخش پایانی صحبت‌هایش بار دیگر تاکید کرد ورزشگاه نقش جهان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات تاییدیه دریافت کرده است: ورزشگاه نقش‌جهان پیش از این به تأیید مسؤولان AFC رسیده و تاکنون مطلب جدیدی را دریافت نکرده‌ایم.
***
واکنش قدوس به گل زیبایی که به برنلی زد
هافبک تیم‌ ملی فوتبال ایران نسبت به شوت قدرتمندی که وارد دروازه برنلی کرد، واکنش نشان داد. سامان قدوس در برتری 3 بر صفر تیم فوتبال برنتفورد مقابل برنلی‌، دقیقه 84 وارد زمین شد و گل سوم تیمش را دقیقه 87 به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند. قدوس در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه برنتفورد درباره این گل اظهار داشت: کریستین نورگارد در حال فریب بازیکنان حریف بود و سپس ارسال خوبی داشت. من ادامه کار را پیش‌بینی کردم و لمس خوبی داشتم. احساس کردم (شوت به سمت دروازه) می‌تواند گل خوبی باشد که خدا را شکر همین اتفاق افتاد. منتظر بودم توپ بالا بیاید و بتوانم شوت بزنم. وی درباره خوشحالی پس از گلش تصریح کرد: آن گوشه از ورزشگاه همان جایی است که همیشه خودم را در آن سمت گرم می‌کنم و هنگامی که به آن سمت می‌روم، هواداران حاضر در آن بخش همیشه مرا تشویق می‌کنند. می‌خواستم پاسخی به (تشویق) آنها بدهم و خوشحالی با این هواداران برنامه من بود. هافبک تیم‌ ملی ایران درباره ورود خود به زمین گفت: من به‌عنوان هافبک نگه‌دارنده (هافبکی که اطراف خط دفاعی بازی می‌کند) به زمین آمدم و تلاش می‌کردم توپ را نگه دارم، البته ما یک بازیکن بیشتر در آن فضا داشتیم. توماس فرانک (سرمربی برنتفورد) همیشه می‌خواهد برای گل‌های سوم و چهارم تلاش کنیم اما از من خواست در فضای خوبی قرار بگیرم، توپ را حفظ کنم و برای به ثمر رسیدن گل‌های سوم و چهارم تلاش کنم.
***
دیدار وزیر ورزش با طراحان چینی ورزشگاه جدید تهران
جلسه وزیر ورزش و جوانان و شرکت مشاور طراحی مجموعه ورزشی جدید تهران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این نشست وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دستور و تاکیدات رئیس‌جمهور برای احداث مجموعه ورزشی بین‌المللی در تهران و همکاری معاونت اجرایی رئیس‌جمهور در اجرای این پروژه، به بیان خواسته‌ها و شرایط ایران در طراحی این مجموعه‌ ورزشی پرداخت. مشاور ارشد شرکت IPPR نیز با اشاره به برنامه زمان‌بندی‌شده این شرکت، از طراحی نقشه این مجموعه ورزشی ظرف روزهای آینده خبر داد. در پایان این نشست که ساعاتی پس از سفر مدیران عالی‌رتبه شرکت IPPR چین که عضو کنسرسیوم گروه ملی ورزش چین (CNSG) است انجام شد، مدیر پروژه شرکت مذکور به عنوان مدیر پروژه ورزشی گفت: باعث افتخار است که به نمایندگی از شرکت IPPR از ایران بازدید کردیم. شرکت IPPR شرکتی در سطح جهانی و وابسته به گروه «ساینو مک» است. این شرکت توانمند در توسعه، طراحی، مهندسی و ساخت پروژه‌های بزرگ است و در بیش از 100 کشور جهان شعبه دارد. وی افزود: شرکت IPPR صدها پروژه در سطح جهان اجرا کرده و باعث افتخار است که در جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان ایران شرکت کردیم. با حمایت و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، شرکت از زمین پروژه ورزشی شهر آفتاب تهران بازدید کرد. تیم ما درحال حاضر اطلاعات و نمونه‌هایی را از سایت این پروژه برداشت کرده و مشغول بررسی مطالعات خاک و جغرافیای منطقه هستیم. وی ادامه داد: با توجه به تجارب شرکت IPPR در پروژه‌های مشابه به صورت کامل مخاطرات منطقه را برای احداث این پروژه بررسی می‌کنیم. این مخاطرات طبیعی شامل مواردی همچون سیل، فرونشست زمین، زلزله و... می‌شود. بعد از انجام مطالعات اولیه، شرکت اقدام به طراحی پروژه خواهد کرد. 
***
در کیش و قزوین با استقلال بازی نمی‌کنیم!
در آستانه بازی استقلال و آلومینیوم اراک، محمد رجاییان، مدیرعامل باشگاه اراکی می‌گوید آنها نمی‌توانند در جزیره کیش به مصاف آبی‌ها بروند. به گزارش ایسنا، میزبانی استقلال در مسابقات خانگی لیگ بیست‌‌وسوم با وجود وضعیت ورزشگاه آزادی، به یکی از سوژه‌های اصلی پیرامون این تیم تبدیل شده است. پیش از برگزاری بازی استقلال و هوادار در ورزشگاه آزادی، علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده بود که تمایل دارد بازی‌های خانگی آبی‌ها را به میزبانی جزیره کیش برگزار کند. در آستانه بازی استقلال و آلومینیوم اراک، محمد رجاییان، مدیرعامل باشگاه اراکی می‌گوید آنها نمی‌توانند در جزیره کیش به مصاف آبی‌ها بروند. رجاییان درباره احتمال برگزاری بازی در جزیره کیش گفت: این امکان وجود ندارد که به کیش برویم. الان بحث رزرو پرواز و هتل وجود دارد که با فاصله کم تا این بازی، امکان ندارد. او ادامه داد: من با علی خطیر صحبت کردم و او به من گفته بود قرار است بازی به کیش برود اما فعلا به ما چیزی اعلام نشده است. در صورتی‌ که بازی در تهران برگزار نشود نمی‌توانیم به قزوین برویم و برای ما سخت خواهد بود.

Page Generated in 0/0054 sec