printlogo


کد خبر: 270230تاریخ: 1402/8/2 00:00
ندیدن یا نفهمیدن! مسأله این است
چشم‌بندی

دو هفته از عملیات توفان الاقصی و حملات رژیم اشغالگر قدس به فلسطین گذشت و افراد مختلف رسانه‌های خارجی و داخلی واکنش‌هایی نسبت به این حوداث داشتند که به مرور آنها می‌پردازیم. 
محسن برهانی: من حقوق جزا خواندم و چون مسأله فلسطین به حقوق بین‌الملل مربوط است نظری ندارم (وی پس از این ماجرا تمام توئیت‌هایی که درباره موضوعات متفرقه به حقوق جزا اعم از حوادث افغانستان، زندانی‌های سیاسی، رژیم غذایی ارده عسلی و... داشت، حذف کرد اما متاسفانه شاهد اسکرین‌شات‌هایی از آدم‌های فضول بودیم). 
پرویز پرستویی: جنگ بد است. جنگ جیز است...(شارژ گوشی ایشان تمام شده و قادر به نوشتن بقیه‌ پیام نبودند. از آن جهت که اینستاگرام قابلیت ویرایش ندارند این پیام به این‌صورت منتشر شد. مدیونید اگر فکر کنید ایشان قصد نداشته اسم جنایتکار را ببرد). 
بایدن: نکنید، نکنید، نکنید (پس از تکرار ۳ بار این کلمه پشت سر هم و اینکه ندانست قرار بود درباره چه چیزی اظهار نظر کند شاهد پایان باز برای این ماجرا هستیم). 
سازمان ملل متحد: عه عه عه...  و در ادامه گفت: چند بار به شما گفتم این پنجره‌ها را ببندید سوز می‌آید (پنجره را بست و با خود گفت دفعه بعد حتما به اسرائیل می‌گویم کارتان بد است و به این اقدام شجاعانه خویش افتخار کرد).
سامری: عصای حضرت موسی به کمرتان باد! من نیز گهگاهی اظهار پشیمانی می‌کردم که باعث گوساله‌پرستی شما شدم اما شما دریغ از یک آه. اکنون دانستم حیف این همه تلاش‌های حضرت موسی برای شما (سپس تلفن همراه خود را برمی‌دارد و بیانیه‌ای علیه اسرائیل می‌نویسد و در فضای مجازی نشر می‌دهد).
یک عدد فعال مدنی حقوق زنان: ما اقدامات ایران را محکوم می‌کنیم، اگر جمهوری اسلامی مردم را با زبان روزه به راهپیمایی روز قدس نمی‌آورد یقینا حماس توفان الاقصی را به راه نمی‌انداخت تا اسرائیل مجبور به حمله شود و این همه زن و بچه بمیرند (سپس از این شاهکار خود اسکرین‌شات می‌گیرد و در تمام صفحات مجازی خویش منتشر می‌کند).
پیام تبلیغاتی: کسانی که قصد انتشار پست برای حمایت اسرائیل را دارند برای اینکه گندش در نیاید به ما پیام بدهند. ما به شما کمک خواهیم کرد که برای محکوم کردن فلسطین تصاویر و داستانی را انتخاب کنید که مربوط به جنایات  اسرائیل علیه فلسطین نباشد.
اتحادیه عرب: فعلا هیچ خبری از این اتحادیه نیست، خبرها حاکی از آن است که یک دیازپام خورده و فعلا در خواب به سر می‌برد.

Page Generated in 0/0063 sec