printlogo


کد خبر: 270297تاریخ: 1402/8/4 00:00
تجمع هزاران دانش‌آموز تهرانی در حمایت از مردم غزه

هزاران دانش‌آموز تهرانی دیروز با تجمع در میدان فلسطین، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه بویژه کودکان و نوجوانان اعلام کردند و خشم خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نشان دادند. تعداد دانش‌‌آموزان به حدی بود که نه‌تنها میدان فلسطین بلکه خیابان‌های اطراف را هم در بر گرفته‌ بودند. آنها با در درست داشتن پلاکاردهایی با عناوین «مطیع امر رهبریم»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «اسرائیل عاشق خون کودکان است»، «توفان ‌الاقصی؛ شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل» در این مراسم شرکت کردند. 
این مراسم که با عنوان «نسل سلیمانی؛ فاتحان قدس» برگزار شد، دانش‌آموزان دست‌ راست خود را بالا برده و با هر بار فریاد زدن کلمه «حیدر»، پای خود را بر زمین می‌کوبیدند تا بگویند از نسل سلیمانی هستند. 
همچنین در این مراسم گروه‌های سرود و تواشیح در سکوی مشخص شده در میدان فلسطین به اجرای برنامه پرداختند و ویدئوکلیپ‌های متعددی درباره فلسطین به نمایش درآمد. در پایان مراسم نیز دانش‌آموزان بیانیه‌ای را قرائت کردند که در بخشی از آن تأکید شد: «مسلمانان جهان برای پایان دادن به عمر غده سرطانی اسرائیل باید متحد شوند. رنج و درد مردم مظلوم فلسطین و خون شهدای مقاومت بدون پاسخ نمی‌ماند». دانش‌آموزان همچنین پرچم اسرائیل و تصاویر سران رژیم صهیونیستی و جنایتکاران را در پایان مراسم به آتش کشیدند.

 


Page Generated in 0/0056 sec