printlogo


کد خبر: 270373تاریخ: 1402/8/7 00:00
گفت‌وگوی «وطن امروز» با کیانوش رحمتی، مربی استقلال پس از برد برابر آلومینیوم اراک
لیگ ما به VAR نیاز دارد

تیم استقلال توانست در یک دیدار سخت و جنجالی بر تیم آلومینیوم اراک غلبه و به صدر جدول صعود کند. آرمان رمضانی، مهاجم آبی‌ها دقیقه ۳۷ روی سانتر سعید مهری توانست گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر برساند تا در دیداری که یک اخراجی برای استقلال داشت و این تیم دقایق پایانی را ۱۰ نفره بازی کرد، به برتری دست یابد. خبرنگار «وطن امروز» بلافاصله پس از پایان بازی گفت‌وگویی با کیانوش رحمتی، مربی استقلال انجام داد. 
رحمتی ابتدا درباره بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود. نیمه اول بازی کاملا تیم برتر زمین بودیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم حداقل با اختلاف ۲ یا ۳ گل از زمین خارج شویم. به نظر من داور در دقیقه ۷ می‌توانست بابت خطایی که روی مهرداد محمدی اتفاق افتاد، پنالتی بگیرد اما مثل همیشه و کماکان مشکل نبود VAR در فوتبال ما وجود دارد. باید زودتر مشکل ورود VAR رفع شود تا تیم‌ها با خیال راحت‌تری به بازی‌ بپردازند.
وی افزود: موضوع آمدن VAR به لیگ برتر به بالاتر از فدراسیون فوتبال ارتباط دارد. آنها باید کمک کنند تا این مشکل رفع شود تا حق به حق‌دار برسد. اگر در این دیدار VAR بود خیلی راحت‌تر می‌توانستیم بازی را به اتمام برسانیم. 
مربی استقلال درباره درگیری‌ای که در زمین مسابقه ایجاد و باعث متوقف شدن
چند دقیقه‌ای بازی شد هم گفت: درگیری به خاطر بازیکن جوان تیم آلومینیوم بود. یک چلنج فوتبالی بود اما او یک فن کشتی به بازیکن ما زد. مشکل خاصی نبود، فقط بر اثر هیجان و شرایط بازی این درگیری به وجود آمد.

Page Generated in 0/0059 sec