printlogo


کد خبر: 270374تاریخ: 1402/8/7 00:00
گفت‌وگوی «وطن امروز» با سعید مهری پس از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم
مهم ۳ امتیاز بود

زهره فلاح‌زاده: استقلال در حالی با تک گل آرمان رمضانی، مهاجم خود مقابل تیم سختکوش آلومینیوم اراک به برتری رسید که سعید مهری، هافبک این تیم پاس گل بازی را داد. خبرنگار «وطن امروز»  بلافاصله پس از این دیدار با سعید مهری گفت‌وگویی انجام داد.
مهری در رابطه با برتری استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: هر چند ۲۰ دقیقه پایانی بازی به دلیل اخراج مرادمند تحت فشار بودیم اما خدا را صد هزار مرتبه شکر توانستیم ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.
وی در رابطه با صحنه درگیری و اخراج محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال هم گفت: به نظر من اصلا خطا نبود. ۲ بازیکن برای توپ پریدند. امیدوارم هر چه زودتر VAR در لیگ‌مان داشته باشیم تا دیگر شاهد این اشتباهات نباشیم. تیم ما به دلیل این اخراج اشتباه ۲۰ دقیقه تحت فشار بود. اگر خدای نکرده تیم ما در این دقایق گل می‌خورد، چه کسی پاسخگو بود؟ این اشتباهات تاثیرگذار است. صحنه دقیقه ۷ بازی خطا روی مهرداد محمدی به نظر من پنالتی واضح بود. 
هافبک استقلال در رابطه با قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی‌اش که در رسانه‌ها خبر از اصلاح و افزایش رقم آن داده بودند، با رد این خبر، تصریح کرد: ان‌شاءالله در آینده نزدیک قراردادم اصلاح می‌شود.
مهری درباره کم کردن قرارداد هم‌تیمی‌هایش برای ثبت شدن قرارداد گوستاوو بلانکو، مهاجم خارجی‌شان هم گفت: بچه‌ها با همت و همدلی کاری کردند تا قرارداد بلانکو که بازیکن باکیفیتی است، ثبت شود. امیدوارم این همدلی تا پایان فصل وجود داشته باشد.

Page Generated in 0/0058 sec