printlogo


کد خبر: 270412تاریخ: 1402/8/8 00:00
اخبار

واکنش رسانه فرانسوی به احتمال پیوستن طارمی به اینتر
وبسایت فرانسوی اسپورت ضمن پرداختن به احتمال پیوستن مهدی طارمی به اینتر، این انتقال را برای «مارکوس تورام» یکی از بازیکنان اینتر دردسرساز عنوان کرد. به گزارش مهر، شنیده‌ها درباره احتمال پیوستن مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو به اینتر روز به روز بیشتر می‌شود و رسانه‌های مختلف به این خبر واکنش نشان می‌دهند. در یکی از این واکنش‌ها، وبسایت فرانسوی اسپورت با اشاره به گفته‌های یکی از مربیان تیم‌ ملی ایران درباره تمایل طارمی به اضافه شدن به جمع شاگردان اینزاگی در ماه ژانویه نوشته است: مهدی طارمی به دلیل پایان قراردادش در تابستان سال آینده ممکن است در همین زمستان به اینتر بپیوندد. اسپورت فرانسه همچنین به وضعیت مارکوس تورام در تیم اینتر اشاره کرد و نوشت: پیوستن طارمی به اینتر خبر بدی برای مارکوس تورام فرانسوی است که در حال حاضر رقیبی جدی در ترکیب اینتر ندارد. این وبسایت ضمن نگرانی از جایگاه مارکوس تورام، مهدی طارمی را به هیولایی تشبیه کرد که قرار است تورام را در اینتر به حاشیه ببرد و موقعیت او را به خطر بیندازد. 
***
اولین طلای جهانی «کیمه نو کاتا» برای ایران 
وهاب بردی و یاشار روح‌الله زاده در «کیمه نو کاتا» نخستین مدال طلای تاریخ کاتای جودوی ایران در مسابقات جهانی را کسب کردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، در آخرین روز رقابت‌های جهانی، تیم «کیمه نو کاتا»ی ایران با ترکیب وهاب بردی و یاشار روح‌الله‌زاده بالاتر از فرانسه در جایگاه نخست قرار گرفت و نخستین مدال طلای تاریخ کاتا جودو ایران در میدان جهانی را به نام خود ثبت کرد. در همین کاتا تیم «ب» ایران متشکل از محمود افضلی و محمد هدایتی در رده چهارم قرار گرفت. حسین زند به عنوان سرمربی و جعفرعلی قادری به عنوان مربی کنار تیم حضور داشتند. 
***
رئال مصدومیت شدید شوامنی را تأیید کرد
باشگاه رئال‌مادرید در بیانیه‌ای از آسیب‌دیدگی هافبک فرانسوی این تیم خبر داد. به گزارش اسپورت، رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا به مصاف بارسلونا رفت. رئال در این بازی حساس خارج از خانه توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یابد اما این بازی یک خبر تلخ برای رئالی‌ها داشت و آن آسیب‌دیدگی اورلین شوامنی است. باشگاە رئال مادرید اعلام کرد شوامنی از ناحیه متاتارس پای چپ دچار شکستگی شده است. هر چند باشگاه رئال‌مادرید زمان دوری این بازیکن از میادین را اعلام نکرد اما به احتمال زیاد او تا 2 ماه نتواند تیم را همراهی کند. شوامنی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار رئال‌مادرید در فصل جاری بوده است. او که تابستان سال قبل به رئال پیوست، به بازیکنی ثابت در ترکیب رئال تبدیل شده بود و غیبت او می‌تواند برای آنچلوتی و تیمش تاثیرگذار باشد. 
***
کیانوش رستمی مسابقات وزنه‌برداری قطرکاپ را از دست داد
فهرست وزنه‌برداران ایران برای مسابقات قطرکاپ مشخص شد و کیانوش رستمی در این فهرست قرار ندارد. مسابقات وزنه‌برداری قطر کاپ که گزینشی المپیک پاریس است،
۴ تا ۱۴ دسامبر (۱۳ تا ۲۳ آذر) در دوحه برگزار می‌شود. در لیست اولیه این مسابقات، نام 7 وزنه‌بردار مرد و 2 وزنه‌بردار زن از ایران قرار دارد. کیانوش رستمی درخواست حضور در قطرکاپ را داده است اما نامش در لیست اولیه ایران نیست. البته آخرین مهلت برای ارسال لیست اولیه ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) بود. لیست نهایی نیز ۴ نوامبر (۱۳ آبان) ارسال می‌شود و طبق قوانین، باید ورزشکارانی برای لیست نهایی انتخاب شوند که نام‌شان در لیست اولیه قرار دارد. با توجه به اینکه نام کیانوش رستمی در لیست اولیه قرار ندارد، بنابراین نمی‌تواند در لیست نهایی هم باشد و عملا قطرکاپ را هم به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک از دست داده است. 
***
بنزما بهترین بازیکن هفته لیگ عربستان شد
ستاره سابق رئال‌مادرید بهترین بازیکن هفته یازدهم لیگ برتر عربستان شد. سایت «سوفا اسکور» با پایان هفته یازدهم لیگ برتر عربستان به معرفی بهترین‌های این هفته در قالب تیم منتخب پرداخت. کریم بنزما، کاپیتان سابق رئال‌مادرید در این هفته به همراه الاتحاد خوش درخشید و موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل بدهد، به همین خاطر با کسب 9 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن هفته عربستان انتخاب شد. کانته و کولیبالی ستاره‌های سابق چلسی از فوتبالیست‌های سرشناس حاضر در تیم منتخب هفته لیگ عربستان هستند. 
***
پدر ستاره لیورپول از چنگ گروگان‌گیرها رها شد
پس از مادر مهاجم پرتغالی تیم فوتبال لیورپول، پدر او نیز از دست تبهکارانی که او را گروگان گرفته بودند، آزاد شد. به گزارش نشریه میرر، تازه‌ترین گزارش‌ها از رسانه‌‌های محلی کشور کلمبیا حاکی از آن است که پدر لوئیس دیاس، مهاجم تیم فوتبال لیورپول نیز از چنگ گروگان‌گیرها رها شده است. پدر و مادر دیاس در نزدیکی محل سکونت‌شان در شهر بارانکاس در شمال کلمبیا ربوده شدند که با تلاش نیروهای پلیس مادر او خیلی زود آزاد شد اما پدر این بازیکن نزد گروگان‌گیرها باقی ماند. به این ترتیب عملیات برای آزاد‌سازی لوئیس مانوئل دیاس ادامه یافت و سرانجام پس از چند ساعت درگیری پلیس با تبهکاران و کشته شدن 2 نفر از آنها که مجموعاً 4 نفر بودند، او نیز آزاد شد. طبق اعلام منابع خبری منطقه لاگواخیرای کلمبیا، هدف گروگان‌گیرها از ربودن پدر و مادر دیاس، انتقال آنها به ونزوئلا با هدف باج گرفتن از ستاره لیورپول بوده است. 

Page Generated in 0/0076 sec