printlogo


کد خبر: 270605تاریخ: 1402/8/13 00:00
ایرانی‌ها پیشتاز مقابله با رژیم صهیونیستی؛ مشارکت در پویش «حریفت منم» از 8 میلیون نفر گذشت
کارزار میلیونی علیه اسرائیل

گروه سیاسی: مردم ایران همیشه در صف اول حمایت از مردم مظلوم فلسطین بوده‌اند. در اتفاقات اخیر و جنگ یک ماه گذشته رژیم صهیونیستی علیه غزه، شاهد حمایت تمام‌عیار مردم ایران از فلسطینی‌ها بودیم.
15 مهر بود که نیروهای مقاومت فلسطین با انجام عملیات پیچیده و گسترده توفان الاقصی، به سرزمین‌های اشغالی حمله کرده و 1600 نفر از نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را به هلاکت رساندند. این عملیات هیمنه و اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی در حوزه‌های نظامی و اطلاعاتی- امنیتی را در مقابل چشم دنیا فروریخت. همین مساله باعث شد رژیم تروریست صهیونیستی فصل جدیدی را در کتاب جنایات خود علیه مردم فلسطین باز کند. اکنون 29 روز از حملات جنون‌آمیز، جنایتکارانه و ضدبشری اسرائیل به غزه می‌گذرد و این حملات همچنان ادامه دارد.
بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مدارس، مراکز آموزشی و مناطق مسکونی، آماج حملات یک ماه اخیر صهیونیست‌ها بوده است. در پی این حملات غیرانسانی، بیش از 10 هزار نفر از مردم غزه از جمله تعداد قابل توجهی از زنان و کودکان به شهادت رسیده‌اند. این حملات در شرایطی انجام می‌شود که آمریکا و دولت‌های غربی برخلاف شعارها و ادعاهای حقوق بشری، به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته و هر اقدام و محتوای حمایت‌آمیز از فلسطین را سرکوب و سانسور می‌کنند. 
همین موضوع باعث شده مردم سراسر دنیا با برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های اعتراضی، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین، نسبت به جانبداری مدعیان حقوق بشر از اسرائیل اعتراض کنند. مردم فرانسه، انگلیس، آمریکا، ایتالیا، دانمارک و... در کنار ملت‌های مسلمان خواستار توقف فوری جنایات اسرائیل در غزه و کمک‌رسانی به مردم فلسطین شده‌اند. اما شرایط در ایران و جنس حمایت مردم کشورمان از فلسطین، متفاوت‌تر از دنیاست. 
اگر دولت جمهوری اسلامی پرچمدار دولت‌های ضدصهیونیستی و حامی فلسطین است، پرچم حمایت از مردم مظلوم فلسطین را هم ملت ایران در دست دارد. در طول هفته‌های اخیر، مردم ایران با برگزاری تجمعات و تظاهرات متعدد و پرشور خود، ضمن اعلام انزجار از رژیم کودک‌کش صهیونیست، حمایت خود از فلسطینی‌ها را نشان دادند. علاوه بر این، هزاران نفر از مردم کشورمان آمادگی‌شان برای مبارزه با اسرائیل را اعلام کرده‌اند؛ تاکنون بیش از 8 میلیون و 200 هزار نفر از مردم آزاده ایران آمادگی خود را برای دفاع از فلسطین و رویارویی با ارتش تروریست رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند.
پویش «توفان الاقصی» با شعار «حریفت منم» که پس از عملیات نیروهای مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس و آغاز جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه غزه، با هدف حمایت از دفاع متقابل ملت فلسطین در بازپس‌گیری اراضی اشغالی از صهیونیست‌ها و اعلام آمادگی مبارزه با اسرائیل طراحی شده، حالا به بیش از 8 میلیون و 200 هزار حمایت رسیده و همچنان نیز در حال افزایش است. همین موضوع نشان‌دهنده میزان خشم و نفرت مردم ایران نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و پیشتازی ملت در حمایت از فلسطین و رویارویی با اسرائیل است.
البته پویش «حریفت منم» چندان هم مسیر آسانی را دنبال نمی‌کند. در روزهای اخیر همزمان با افزایش مشارکت مردم ایران در این پویش، سایت پویش حریفت منم که برای اعلام حمایت ایرانیان از فلسطین راه‌اندازی شده، با حملات متعدد سایبری روبه‌رو شده است. بنا بر برخی اخبار منتشر شده، آمریکا و سرزمین‌های اشغالی مبدأ اغلب این حملات سایبری بوده‌اند.
***
ملت ایران به الگویی موفق برای ملت‌های آزاده جهان بدل شده است
سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با صدور پیامی به مناسبت 13 آبان نوشت: ملت بزرگ ایران نه‌تنها در مقابل دشمنی‌ها، تحریم‌ها و جنگ‌های دشمن سر خم نکرده که اکنون به الگویی موفق برای ملت‌های استقلال‌خواه و آزاده جهان بدل شده است. حوادث این روزهای ملت مظلوم فلسطین، شاهدی بر این مدعاست. مردم جهان از یک‌سو شاهد جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی با حمایت آشکار آمریکا و دیگر سران غرب است و از سوی دیگر، استقامت و پایداری ملت بی‌دفاع غزه را به نظاره نشسته است. یک سوی این میدان منازعه نابرابر دنیای استکبار با همه توش و توان خود است و سوی دیگر ملتی مظلوم با کمترین امکانات دفاعی اما با ایمانی استوار، که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این جنگ صحنه بارز جنگ حق و باطل است. اکنون وجدان‌های بیدار جامعه بشری در 4 سوی عالم به خونخواهی زنان و کودکان غزه برخاسته‌اند و فریاد حق‌طلبی آنها تا درون کاخ‌های زر و زور و تزویر سران دولت‌های استکبار پیش رفته است و مگر رسالت و ماموریت انقلاب اسلامی چیزی جز این بود که ملت‌های تحت ستم را بیدار کند و روح عدالت و استقلال‌خواهی و مبارزه با ظلم و ظالم را در پهنه عالم با پیام خود بگستراند؟

 


Page Generated in 0/0058 sec