printlogo


کد خبر: 270632تاریخ: 1402/8/14 00:00
اخبار

ویروس رنگ از رخسار سرخ‌ها پراند!
شیوع سرماخوردگی در اردوی پرسپولیس تبدیل به دغدغه جدی این تیم در آستانه سفر به تاجیکستان شده است. به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر تمرینات خود را برای دور برگشت رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا ادامه می‌دهد. این تیم در حالی روزشنبه یک جلسه تمرین ریکاوری خواهد داشت که با سرماخوردگی حداقل ۴ بازیکن و ۲ مربی خود روبه‌رو شده است. دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی و... بازیکنانی هستند که دچار سرماخوردگی شده‌اند. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نیز با وجود علائم اولیه این بیماری همچنان کنار بازیکنان حضور خواهد داشت تا بازیکنان را برای دیدار با تاجیک‌ها آماده کند. سرمربی سرخپوشان قصد دارد تمام بازیکنانش را برای بازی با استقلال تاجیکستان راهی شهر دوشنبه کند تا با تمام قوا بتواند مقابل حریف خود قرار بگیرد اما حالا باید دید آیا این سرماخوردگی شدید قابل کنترل خواهد بود یا اینکه چند نفر از حضور در کاروان پرسپولیس کنار گذاشته می‌شوند. شایان ذکر است کاروان پرسپولیس صبح یکشنبه با پرواز چارتر راهی کشور تاجیکستان می‌شود. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان ساعت 30:17 سه‌شنبه هفته جاری در هفته چهارم گروه C لیگ قهرمانان آسیا در کشور تاجیکستان برگزار می‌شود.
***
فرزندان گولیت از پدرشان غرامت می‌خواهند
۲ فرزند رود گولیت از پدرشان به دادگاه شکایت کرده و خواستار دریافت ۵۰۰ هزار یورو غرامت از او شده‌اند. به گزارش سایت aftonbladet، شاید خیلی‌ها رود گولیت ۶۱ ساله را به خاطر مدل موی نمادینش یا به خاطر درخشش در میلان به یاد بیاورند اما ۲ فرزند او کوئینسی (۳۲ ساله) و شاین (۲۹ ساله) هیچ خاطره خوبی از پدرشان ندارند. این خواهر و برادر مدعی شده‌اند پدرشان آنها را رها کرده و در دوران کودکی تا قبل از ۱۸ سالگی نفقه آنها را پرداخت نکرده است و اکنون از او به دادگاه شکایت کرده‌اند. آنها از گولیت ۵۰۰ هزار یورو غرامت‌ طلب کرده‌اند: «پدرمان اصلا به ما علاقه‌ای ندارد. او چندین سال پیش ارتباطش را با ما قطع کرد. او حتی به کارت‌های تبریک کریسمس که هر سال برایش می‌فرستیم جواب نمی‌دهد». رود گولیت سال ۱۹۹۴ با کریستینا پنسا ازدواج کرد و تا سال ۲۰۰۰ با او زندگی کرد. آنها در طول این رابطه صاحب ۲ فرزند شدند. سال ۲۰۱۷، گولیت و همسر سابقش توافق کردند ستاره سابق هلند ۷۲۰۰ یورو به عنوان نفقه پرداخت‌نشده پرداخت کند؛ توافقی که ۲ فرزند آنها، کوئینسی و شاین، می‌گویند رعایت نشده است. خود گولیت مدعی است فرزندانش دیگر حقی برای دریافت پول از او ندارند. به نوشته روزنامه تلگراف، گولیت از اینکه بچه‌ها و همسر سابقش این پرونده را به دادگاه کشانده‌اند، متعجب شده است.
***
اعتراض حمدالله به بازی در کنار بنزما
مهاجم مراکشی الاتحاد به بازی‌ کردن در کنار بنزما در خط حمله معترض است. الاتحاد در هفته دوازدهم لیگ عربستان به مصاف الشباب رفت و در نهایت با یک گل شکست خورد تا انتقادها از سرمربی پرتغالی این تیم زیاد شود. زوج عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما در این بازی ناامیدکننده بود و نتوانست دروازه حریف را باز کند. قبل از بازی، حمدالله به طرف نونو سانتو رفت و به او گفت نمی‌تواند در کنار بنزما بازی کند، چرا که هر دو در یک پست بازی می‌کنند و وظایف هر دوی آنها در میدان یکی است و این باعث می‌شود نتوانند عملکرد خوبی بروز دهند. حمدالله در ابتدای فصل هم به این موضوع اعتراض کرد و حتی تا آستانه جدایی از الاتحاد پیش رفت اما در نهایت اصرار مدیران باشگاه باعث شد آقای گل تیم در فصل قبل دوباره به تمرین بازگردد. الاتحاد به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و با ۲۱ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی است و با تیم صدرنشین الهلال ۱۱ امتیاز اختلاف دارد.
***
مسی: بازگشت قرضی به بارسلونا؟ چنین اتفاقی هرگز نخواهد افتاد
فوق‌ستاره پیشین بارسلونا احتمال بازگشت قرضی به این تیم در آینده را رد کرد. لیونل مسی که هفته پیش موفق شد برای هشتمین بار توپ طلای مجله «فرانس فوتبال» را به دست بیاورد، در گفت‌وگو با این مجله فرانسوی درباره  بارسلونا، تیمی که تابستان 2021 در پی ناتوانی این باشگاه در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور 21 ساله خود در این تیم پایان داد و فرصت خداحافظی در زمین را با هواداران بارسلونا پیدا نکرد، گفت: من می‌توانستم به بارسلونا بازگردم اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. شرایط درست شبیه سال 2021 بود که مجبور به ترک بارسا شدم، حتی اگر شرایط در آن مقطع متفاوت بود. وی افزود: نخستین چیزی که به آن فکر کردم این بود که به خانه بازگردم، دوباره در بارسلونا بازی کنم و همان‌طور که همیشه آرزویش را داشتم، در آنجا بازنشسته شوم اما این ممکن نبود، بنابراین تصمیم گرفتم به اینترمیامی بروم. من هنوز بازی‌های بارسلونا را دنبال می‌کنم، حتی زمانی که در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کردم. به نظر من از زمان آمدن ژاوی و با اضافه شدن بازیکنان جوان عالی و بازیکنان باتجربه مانند روبرت لواندوفسکی و ژول کنده، تیم پیشرفت خوبی داشته است. فوق‌ستاره پیشین بارسلونا همچنین ضمن رد احتمال انتقال قرضی‌اش به بارسلونا یا هر باشگاه اروپایی دیگر در آینده، خاطرنشان کرد: خیر هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد. ما اما پس از بازنشستگی من، برای زندگی به شهر بارسلونا باز‌می‌گردیم، آنجا خانه ما است و من، همسر و فرزندانم دوستانی در آنجا داریم.

Page Generated in 0/0074 sec