printlogo


کد خبر: 270691تاریخ: 1402/8/15 00:00
جدیدترین موضع تفرقه‌افکنانه عبدالحمید
زشت

گروه سیاسی: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به خط خبری رسانه‌های دنیا تبدیل شده است. روزانه صدها نفر از مردم بی‌گناه فلسطین، از جمله زنان و کودکان در پی بمباران بی‌وقفه غزه از سوی رژیم اشغالگر به شهادت می‌رسند. تعداد شهدا در حال نزدیک شدن به رقم 10 هزار است. همه این موارد باعث شده مردم سراسر دنیا، از مسلمانان گرفته تا جوامع غیرمسلمان در حمایت از فلسطین و محکوم کردن اقدامات ضدبشری رژیم اشغالگر قدس بارها دست به تجمعات و راهپیمایی‌های اعتراضی بزنند. این همه کاری است که از دست ملت‌های دنیا برمی‌آید. 
در چنین شرایطی عبدالحمید اسماعیل‌زهی که  مواضع اخیر وی به جای حمایت از فلسطین به نوعی توجیه رژیم صهیونیستی تلقی شده است! زبان به انتقاد از عملکرد حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت در قبال فلسطین گشوده است! او با کنایه به سخنان سیدحسن نصرالله نوشت: «سخنان چهره شاخص «محور مقاومت» نشان داد مردم فلسطین در سخت‌ترین شرایط تنها مانده‌اند و شعار دفاع از فلسطین با عمل فاصله دارد. مردم غزه و فلسطین به خداوند اعتماد و توجه کنند که بهترین فریادرس است». این اظهارات تفرقه‌افکنانه عبدالحمید در حالی است که گروه‌های مقاومت منطقه به پرچمداری حزب‌الله لبنان از همان روزهای آغازین جنگ و با هدف کاهش فشار اسرائیل روی غزه، وارد درگیری مستقیم با صهیونیست‌ها شده‌اند. چنانکه سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان نیز در سخنان اخیر خود اعلام کرد مقاومت لبنان به عنوان یک گروه شیعی از هشتم اکتبر و در حمایت از فلسطین وارد جنگ با اسرائیل شده و طی هفته‌های اخیر ده‌ها نفر از نیروهایش در راه آرمان آزادی فلسطین به شهادت رسیده‌اند. در مقابل عبدالحمید اسماعیل‌زهی از انجام راهپیمایی در دفاع از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی در زاهدان هم دریغ کرده و حتی به خود جرأت نمی‌دهد به صراحت و بدون لکنت نسل‌کشی مردم فلسطین به دست صهیونیست‌های اشغالگر را محکوم کند، بلکه برعکس، تمام واکنش او نسبت به مساله فلسطین در تئوریزه کردن پروژه غربی -صهیونیستی دو دولتی در فلسطین و به رسمیت شناختن اسرائیل خلاصه شده است. از سوی دیگر در روزهایی که مواضع جهان اسلام از شیعه و سنی به واسطه موضوع فلسطین نزدیک شده است، این قبیل اظهارات تفرقه‌افکنانه دقیقا در راستای پروژه‌های رژیم صهیونیستی ارزیابی می‌شود. کما اینکه در اوج حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، عبدالحمید در اظهاراتی عجیب گفت که اسرائیل را نمی‌توان نابود کرد!
در واقع مجموع اظهارات این فرد نشان می‌دهد مواضع وی عملا در راستای تخریب وحدت و ایجاد حاشیه و به تبع آن ناامنی است. گفتنی است این اظهارات عبدالحمید به نوعی خوشایند رژیم صهیونیستی است! این در حالی است که این فرد سال گذشته یکی از اجزای فتنه صهیونیستی «زن، زندگی، آزادی» برای ایجاد ناامنی و تجزیه ایران بود. حمایت‌های متعدد از اغتشاشگران و آشوب‌طلبان، مرثیه‌سرایی برای اراذل جنایتکاری که به خاطر شهادت مدافعان امنیت دادگاهی می‌شدند و حمایت از فرقه ضاله و مرتد بهائیت دیگر اقدامات اسماعیل‌زهی در راستای پیشبرد پروژه جریان آشوب و ترور در ایران بود.

Page Generated in 0/0074 sec