printlogo


کد خبر: 270772تاریخ: 1402/8/17 00:00
در حوزه آزادی بیان هم روی فتنه زن، زندگی، آزادی سیاه شد
آشوب برای ایران، سکوت برای اسرائیل

گروه سیاسی: پرچمدار ایجاد آشوب و عملیات روانی علیه مردم ایران، هر صدایی را که باعث نگرانی روانی شهروندانش می‌شود بشدت سرکوب می‌کند. در روزهای اخیر منابع خبری عبری زبان گزارش دادند خبرنگار مشهور رژیم صهیونیستی به دلیل فاش کردن شمار کشته‌های ارتش اسرائیل در جنگ غزه، بازداشت شده است.
در همین رابطه خبرگزاری فلسطینی سما اعلام کرد افرائیم مردخای، خبرنگار مشهور صهیونیست پس از آنکه اعلام کرد شاهد اجساد ده‌ها تن از نظامیان اسرائیلی بوده که در یکی از بیمارستان‌های تل‌آویو تل‌انبار شده بودند، بازداشت شده است. مردخای گفته بود ارتش اسرائیل اجساد را به خانواده‌‌های‌شان تحویل نمی‌دهد.
جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه وارد ماه دوم شده است. بیش از 10 هزار  و 300 نفر از مردم غزه زیر بمباران‌های بی‌وقفه صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند. مردم کشورهای جهان با برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های متعدد در سراسر دنیا نسبت به این جنایات در حال انجام اعلام انزجار کردند. با این حال خبری از محکومیت رژیم صهیونیستی در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی نیست. در این میان، رژیم صهیونیستی نگران تحریک و تشویش اذهان ساکنان سرزمین‌های اشغالی است. با اینکه خانواده سربازان اسرائیلی و صهیونیست‌هایی که در اسارت نیروهای مقاومت فلسطین هستند، شخص نتانیاهو را مسؤول وضعیت اسفبار سرزمین‌های اشغالی می‌دانند اما مقامات رژیم تروریست صهیونیستی نگران برهم خوردن امنیت عمومی جامعه صهیونیست‌ها و بازگشت شرایط بحرانی پیش از توفان الاقصی هستند. دستگیری خبرنگار مشهور صهیونیست آن هم صرفا به دلیل انتشار خبر آمار کشته‌شدگان سربازان صهیونیست نیز حاکی از آن است که مقامات اسرائیل با هر صدایی که منجر به تحریک احساسات شهروندان صهیونیست شود، بشدت برخورد می‌کنند. این در شرایطی است که رژیم صهیونیستی پرچمدار و پشتیبان اصلی جریان تروریستی آشوب در ایران بوده و هست.
در اغتشاشات پاییز سال قبل که به بهانه مرگ مهسا امینی در کشور به راه افتاد، شاهد حمایت همه‌جانبه این رژیم از اغتشاشگران و آشوب‌طلبان بودیم. چنانکه بنیامین نتانیاهو در گفت‌وگو با شبکه ضدایرانی اینترنشنال حمایت خود از اوباش ضدایرانی را به صراحت اعلام کرد. تعداد قابل توجه تیم‌های ترور و خرابکار که در هفته‌های منتهی به سالروز اغتشاشات توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشورمان کشف و منهدم شدند نیز دال بر برنامه‌ریزی پیچیده صهیونیست‌ها برای ایجاد ناامنی در کشورمان بود. بنا بر اسناد موجود و البته بیانیه‌های تبیینی نهادهای امنیتی، اغلب گروه‌های تروریستی کشف‌شده در کشور به صورت مستقیم به موساد وابسته بودند و دستورات خود را از سرزمین‌های اشغالی می‌گرفتند.
شهریور امسال نیز چند روز مانده به سالروز اغتشاشات، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، در لندن با چند نفر از فعالان و عوامل رسانه‌های ضدایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد؛ دیداری که در چارچوب کمپین اسرائیل برای ایجاد کانال‌های ارتباطی با گروه‌های ضد‌ایرانی و در آستانه سالروز آغاز اغتشاشات در ایران با هدف از سرگیری ایجاد ناامنی و آشوب در ایران انجام شد.
دیدار وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با فعالان ضدایرانی و دیداری که او اردیبهشت امسال با فرزند شاه فراری ایران داشت، به وضوح نشان داد اسرائیل در پشت صحنه آشوب‌های سال گذشته ایران قرار داشت و همچنان به دنبال ایجاد ناامنی در سالروز اغتشاشات بود و در همین راستا مدیریت رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین برای پیشبرد اغتشاشات و تحریک مردم ایران به ایجاد ناامنی را آشکار کرد.
* در خدمت آشوب، محکوم به سکوت
با توجه به همه اینها، توجه به یک نکته ضروری است. رژیم صهیونیستی برای ایجاد آشوب در ایران و تشویش اذهان جامعه عمومی ایران، رسانه‌های فارسی زبان خارج‌نشین را به خط کرد. دروغ‌سازی، تولید اخبار تحریف‌شده و غیرواقعی و تحریک مردم به ایجاد آشوب و ناامنی در کشور، دستور کاری بود که هم در اغتشاشات سال قبل و هم در روزهای منتهی به سالروز این اغتشاشات، از سوی رژیم صهیونیستی برای رسانه‌ها و شبکه‌های ضدایرانی تعریف شده بود اما حالا شرایط تغییر کرده است. اغتشاشاتی در ایران وجود ندارد. مردم به سیاست ضدایرانی رسانه‌های فارسی‌زبان پی برده‌اند و حداقل همکاری را هم با این رسانه‌های تروریستی ندارند. امنیت روان مردم در سلامت به سر می‌برد اما در سوی مقابل، بیش از یک ماه است صهیونیست‌ها در تلاش هستند حیثیت بربادرفته خود در عملیات توفان الاقصی را بازیابی کنند و در این میان رسانه‌ها هم محکوم به سکوت و عدم انتشار هر خبری هستند که باعث تشویش اذهان عمومی صهیونیست‌ها شود. 

Page Generated in 0/0055 sec