printlogo


کد خبر: 271881تاریخ: 1402/8/22 00:00
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
سه‌چهارم مردم ایران حامی فلسطین هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز در نشست شورای مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ترمیم برخی انگاره‌های فرهنگی اظهار کرد: ریل‌گذاری جدید برای تقویت محتوا در استان‌ها با تخصیص منابع جدید صورت گرفته، به طور مثال به انجمن‌های هنری، موسیقی و تجسمی در هر استان یک میلیارد و به انجمن‌های ادبی نیز حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد اختصاص داده خواهد شد.
محمدمهدی اسماعیلی همچنین با تاکید بر اهمیت موضوع عفاف و حجاب برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این موضوع برای ما جدی است و این ‌امر وظیفه قانونی و شرعی ماست. وی به اتفاقات غزه نیز اشاره کرد و گفت: مواضع و سخنان رئیس‌جمهور درباره فلسطین در اجلاس‌های اخیر از موضع عزت بود. اسماعیلی تاکید کرد: طبق یک نظرسنجی در شهریور ماه امسال، سه چهارم مردم ایران حامی فلسطین هستند و این امر اکنون به واسطه جنگ غزه حتما بیشتر هم شده است اما متاسفانه برخی تلاش می‌کنند با ایجاد دوقطبی و گسل‌های اجتماعی، خلاف این مساله را بازگو ‌کنند.
وی افزود: روز ۱۴ مهر را به عنوان حماسه جوانان فلسطینی و ۲۵ مهر را به دلیل بمباران بیمارستان غزه به عنوان روز نسل‌کشی نامگذاری کردیم و رئیس‌جمهور این موضوع را در نشست ریاض مطرح کرد.
 

Page Generated in 0/0052 sec