printlogo


کد خبر: 271925تاریخ: 1402/8/23 00:00
در آیین رونمایی پوستر فراخوان چهاردهمین جشنواره فیلم عمار مطرح شد
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عمار تا 10 آذر

پوستر فراخوان جشنواره مردمی فیلم عمار در منزل پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن رونمایی شد. مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 10 آذر تمدید شد و عمار چهاردهم رنگ و بوی مقاومت و فلسطین به خود گرفت. 
محمدصادق شهبازی، قائم مقام شورای سیاست‌گذاری جشنواره عمار درباره شرایط چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: در شرایطی می‌خواهیم این دوره عمار را شروع کنیم که عملیات «توفان الاقصی» شکل گرفته و خود جبهه مقاومت نیز آن تصویر 120 ساله‌‎ای را که از جنگ اول جهانی شکل گرفت که همیشه مستکبرین هزینه ایجاد می‌کردند، آن تصویر را برهم‌ زده و هویت منطقه را وارد دوره جدیدی کرده است. ما در چهاردهمین جشنواره فیلم عمار هم می‌خواهیم به این نظم جدید که وجود دارد بپردازیم و هم به تبع ماجرای فلسطین، این دوره جشنواره ما نیز رنگ و بوی مقاومت و فلسطین را می‌گیرد.  همچنین حمید صالحی در آیین رونمایی از پوستر فراخوان چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در منزل «شهید مصطفی احمدی‌روشن» گفت: تاکنون بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. وی در ادامه تأکید کرد: بخش جدید جشنواره مردمی فیلم عمار نظم جدید جهانی است. بخش «تولیدات فضای مجازی»، برای نخستین بار در بین قالب‌های رقابتی قرار گرفته‌ است. هنرمندان می‌توانند برای شرکت در این بخش آثار خود را در قالب برنامه‌های اینترنتی، تولیدات صوتی اینترنتی (پادکست)، تولیدات انسان رسانه‌ای (ولاگ و...)، میکرو رسانه‌ها (تولیدات کوتاه صوتی تصویری اینترنتی)، صفحات مجازی تولید محتوا و... ارسال‌کنند.
دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ادامه داد: فراخوان فیلم ما (فیلم موبایلی) امسال با موضوع «فلسطین ما» انجام شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند فیلم‌های موبایلی با موضوع فلسطین و عملیات «توفان الاقصی» را تا 10 آذرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال‌کنند. بخش آرمان روح‌الله هم امسال با توجه به اغتشاشات سال گذشته به جشنواره اضافه شده ‌است. در پایان این مراسم از پوستر فراخوان چهاردهمین جشنواره فیلم مردمی عمار رونمایی شد و مهلت ارسال آثار تا 10 آذرماه در بخش‌های مختلف جشنواره عمار شامل بخش رقابتی، فیلم ما، اکران مردمی، قصه ما و جوایز مردمی تمدید شد.

Page Generated in 0/0064 sec