printlogo


کد خبر: 271986تاریخ: 1402/8/24 00:00
حمایت از صهیونیست‌ها هم نتوانست تعطیلی رسانه‌های ضد انقلاب را به تأخیر بیندازد
از زن، زندگی تا کودک‌کشی

گروه سیاسی: شبکه فارسی‌زبان منوتو، به عنوان یکی از بازوهای رسانه‌ای جریان ضدایرانی، از احتمال تعطیلی خود در ژانویه امسال خبر داد. در جریان اغتشاشات پاییز سال گذشته که به بهانه مرگ مهسا امینی علیه امنیت ملی ایران به راه افتاد، در کنار شبکه‌هایی مثل اینترنشنال، صدای آمریکا، بی‌بی‌سی فارسی و رادیو فردا، منوتو نیز وظیفه تحریک احساسات جامعه برای انجام آشوب و اغتشاش را برعهده گرفته بود. مطرح کردن نام رضا پهلوی به عنوان جایگزین جمهوری اسلامی و پوشش گسترده اخبار سلطنت‌طلبان، دیگر وظیفه‌ای بود که برای شبکه ضدایرانی منوتو تعریف شده بود. ماهیت راه‌اندازی شبکه منوتو پروژه‌ای غربی برای عملیات روانی علیه جامعه ایرانی بود. در سال‌های اخیر این شبکه فارسی‌زبان مشخصا از سوی جامعه بهایی‌ها، رژیم صهیونیستی و گروه‌های سلطنت‌طلب وابسته به دیکتاتورزاده پهلوی تأمین مالی شده و سیاست‌های رسانه‌ای این شبکه بهایی در بزک کردن رژیم دیکتاتور پهلوی و البته تطهیر چهره جنایتکار رژیم صهیونیستی کاملا مشهود است.
به طور کلی اعلام تعطیلی احتمالی این شبکه فارسی زبان از سوی مالکان بهایی‌اش، آن هم همزمان با دست و پنجه نرم کردن رژیم صهیونیستی با مشکلات مالی و اقتصادی، بیانگر 3 نکته مهم است:
* اسرائیل؛ کارفرمای رسانه‌های ضدانقلاب
رژیم صهیونیستی نمی‌تواند از پس هزینه‌های جنگ علیه غزه برآید و به همین خاطر به کاهش هزینه‌های خود روی آورده است و مشکلات پیش‌آمده برای منوتو در تامین هزینه‌های مالی فعالیت‌هایش نیز احتمالا به همین موضوع مربوط می‌شود. در حقیقت اسرائیل دیگر پولی برای سرپا نگه داشتن دستگاه رسانه‌ای خود علیه ایران ندارد و تصمیم به تعطیلی منوتو گرفته است.
با آغاز اغتشاشات صهیونیستی زن، زندگی، آزادی، اغلب رسانه‌های ضدایرانی از جمله اینترنشنال و منوتو به خدمت رژیم صهیونیستی در آمدند تا به پیشبرد اهداف ضدایرانی این رژیم کمک کنند. پس از عملیات خیره‌کننده و پیچیده توفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی که منجر به هلاکت بیش از 1600 نفر از نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست شد، دستور کار جدیدی برای رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به اسرائیل تعریف شد. رسانه‌هایی مثل اینترنشنال و منوتو این بار مأمور به دفاع از حیثیت بر بادرفته رژیم صهیونیستی شدند. دروغ‌پردازی علیه مردم فلسطین، معرفی حماس و گروه‌های مقاومت به عنوان گروه‌های تروریستی و ضدانسانی، در کنار تطهیر چهره ضدبشری صهیونیست‌ها و مظلوم‌سازی از اشغالگران فلسطین، وظیفه‌ای بود که به این رسانه‌های فارسی‌زبان محول شد.
* پدرخوانده کیست؟
بدون شک رژیم صهیونیستی پدرخوانده گروه‌های سلطنت‌طلب ضدایرانی است. روزهای پایانی فروردین امسال بود که رضا پهلوی به دعوت صهیونیست‌ها، به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد. این سفر در شرایطی انجام شد که گروه‌های اپوزیسیون ایرانی رضا پهلوی را عامل اصلی افتراق و بر هم خوردن ائتلاف‌های بی‌دوام خود می‌دانستند. اساسا سفر دیکتاتورزاده پهلوی به سرزمین‌های اشغالی با هدف جلب حمایت رژیم صهیونیستی برای سلطنت‌طلبان صورت گرفت تا نشان دهد در دعوا و اختلافات اپوزیسیون ایرانی، صهیونیست‌ها بیشتر طرفدار چه گروهی هستند. با توجه به همین موضوع، شبکه تلویزیونی منوتو نیز به دلیل ماهیت بهایی و سلطنت‌طلبانه‌اش، بیش از هر رسانه دیگری در خدمت صهیونیست‌ها است. ماله‌کشی‌های این شبکه فارسی‌زبان روی جنایات در حال انجام رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین هم در همین چارچوب قابل درک و تفسیر است.
* اقلیتی که وجدان ندارد
عملیات ویژه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه سرزمین‌های اشغالی که با نام توفان الاقصی انجام شد، علاوه بر اقتدارزدایی از دستگاه‌های جاسوسی، امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی، شرایط دنیا را هم تغییر داد. پس از انجام عملیات توفان الاقصی، رژیم صهیونیستی با حملات دیوانه‌وار خود به نوار غزه، تاکنون بیش از 11 هزار نفر از مردم فلسطین را به شهادت رسانده است. بیش از 4 هزار نفر از این شهدا را کودکان فلسطینی و تعداد قابل توجهی از آنها را نیز زنان تشکیل می‌دهند اما پروژه نسل‌کشی مردم فلسطین نتوانسته زخم کاری واردشده بر صهیونیست‌ها را التیام بخشد.
جنایات ضدبشری و دیوانه‌وار رژیم صهیونیستی در غزه و مظلومیت مردم فلسطین باعث شده وجدان‌های خفته مردم دنیا در حمایت از فلسطینی‌ها بیدار شود و به حرکت در آیند. در هفته‌های گذشته مردم سراسر دنیا با برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های اعتراضی، ضمن محکومیت اسرائیل، حمایت خود از فلسطینی‌ها را اعلام کردند؛ تجمعاتی که همچنان ادامه دارد و هر هفته پرجمعیت‌تر از قبل برگزار می‌شود. انگلیس، آمریکا، فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی، در کنار کشورهای اسلامی صحنه اعتراضات مردم غرب به نسل‌کشی مردم فلسطین بودند.
در همین حال مرکز مطالعات امنیت قومی رژیم صهیونیستی نیز در روزهای اخیر با اشاره به کاهش قابل‌ توجه حامیان این رژیم در غرب و آمریکا اعلام کرده است: ۹۵ درصد تظاهرات‌های جهانی در واکنش به جنگ کنونی غزه، در حمایت از فلسطین و ضد اسرائیل است. مرکز مطالعات امنیت قومی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد تعداد حامیان فلسطین در جهان از زمان آغاز جنگ کنونی غزه به ‌شکل قابل‌توجهی افزایش یافته و به همین میزان شمار حامیان اسرائیل کم شده است. اما در شرایطی که مردم سراسر دنیا در مقابل رژیم تروریستی صهیونیستی ایستاده‌اند، گروه‌های اپوزیسیون ایرانی به ویژه سلطنت‌طلبان و رسانه‌های وابسته به آنها از جمله شبکه ماهواره‌ای منوتو، به حمایت از اشغالگران تروریست برخاسته‌اند؛ جریانی که سال گذشته با شعار زن، زندگی، آزادی دست به شورش علیه امنیت ملی ایران ‌زده بود و پروژه انزوای جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی و مجامع بین‌المللی را دنبال می‌کرد، اکنون در کنار جنایتکارترین و منفورترین رژیم تاریخ ایستاده و با وقاحت تمام به تطهیر چهره ضدبشری این رژیم مشغول است.
مظلومیت مردم فلسطین علاوه بر اینکه چهره ضدانسانی اسرائیل را به دنیا نشان داد، اقلیت محض جریان ضدایرانی که سال گذشته به دنبال براندازی جمهوری اسلامی بودند را نیز به رخ آنها کشید.

Page Generated in 0/0068 sec