printlogo


کد خبر: 272098تاریخ: 1402/8/28 00:00
حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم ایران
همصدا با مظلوم

دیروز شنبه جامعه ورزش در راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم ایران حضوری پرشور داشت. مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه در حالی  برگزار شد که جامعه ورزش کشور همانند سایر اقشار با حضور حداکثری در این مراسم، نسل‌کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. در این مراسم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگر رئیس کمیته ملی پارالمپیک، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمد پولادگر معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و جمع کثیری از روسای فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران کشورمان حضور داشتند. کیومرث هاشمی در حاشیه این مراسم گفت: جامعه ورزش و ورزشکاران ما مثل همیشه با حضور در این مراسم حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند. حمایت از مردم فلسطین یکی از خصلت‌های بسیار خوب مردم ایران و جامعه ورزش است که در چنین صحنه‌هایی همواره حضور پایدار و قاطعی دارند. وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت جامعه ورزش از مردم مظلوم غزه گفت: انسجام مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه می‌تواند پایه‌های لرزان رژیم صهیونیستی را لرزان‌تر کند. حمایت ورزشکاران از مردم غزه خودجوش است و امروز شاهد هستیم که در سراسر دنیا گسترده شده است. وی با قدردانی از حضور جامعه ورزش در این مراسم، گفت: چنین حضوری تا به امروز سابقه نداشته و این موضوع نشان داد ورزشکاران ما در دفاع از آرمان‌های فلسطین مصمم هستند. امیدوارم جامعه جهانی با فشار خود باعث شود رژیم اشغالگر صهیونیستی به اقدامات وحشیانه خود هرچه سریع‌تر پایان دهد.
غفور کارگر، رئیس کمیته‌ملی پارالمپیک نیز گفت: این مراسم در حمایت از مردم مظلوم غزه بویژه کودکان بی‌گناه برگزار شده و به صورت سراسری است و جامعه ورزش ایران  از آنجا که از روحیه  پهلوانی برخوردار است سعی کرد حمایت خود را نشان دهد. بر همه مسلمانان و انسان‌ها واجب است از همنوعان خود حمایت کنند. این وظیفه شرعی، ملی و اسلامی است که از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم. او ادامه داد: ما اعلام می‌کنیم ورزشکاران و جامعه ورزش برای کمک به مردم غزه آمادگی دارند. امیدوار هستیم با حمایت‌هایی که در سطح دنیا از جمله ایران انجام می‌شود، سفاکی‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی به اتمام برسد و مردم غزه به آرامش برسند.
محمد پولادگر معاون وزیر ورزش نیز گفت: امروز جامعه بزرگ ورزش گرد هم  آمدند تا از حرکت‌های غیرانسانی رژیم پلید اشغالگر قدس اعلام انزجار کنند. جنایتی که امروز رژیم صهیونیستی در نوار غزه انجام می‌دهد صدای همه جوامع بزرگ را در آورده است و مطمئن هستم این جنایت و  کودک‌کشی باعث نابودی این رژیم سفاک  خواهد شد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز گفت: جامعه ورزش مسؤولیت دارد از مردم غزه دفاع کند. بسیار خوشحالم ورزشکاران را در این تجمع می‌بینم. وی تاکید کرد: باعث خرسندی است که در میادین بین‌المللی‌ ورزشکاران ملی‌پوش و تیم‌های ملی مسؤولیت خود را درباره حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام  می‌دهند.
* امیدواری به اقامه نماز در مسجدالاقصی
مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان نیز گفت: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، کودکان، زنان و جوانان محاصره‌شده در غزه، اهالی ورزش امروز دور هم جمع شدند تا در معیت ورزشکاران، مربیان و همه دست‌اندرکاران حوزه ورزش کشور به حمایت از مردم مظلوم فلسطین، فریاد عدالتخواهی سر دهند. امیدوارم این ماجرا با آزادی و سرافرازی قدس شریف خاتمه یابد و مسلمانان در مسجدالاقصی نماز اقامه کنند و آرزوی دیرینه مسلمانان جهان برآورده شود.
* محکومیت رژیم صهیونیستی وظیفه همه است
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نیز در این تجمع گفت: تنها کاری که از دست ما برمی‌آید و وظیفه همه ما است محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است. تجاوزها و کشتار بزرگی در غزه انجام دادند و این ابتدایی‌ترین کاری است که جامعه ورزش به همراه سایر مردم می‌توانستند با تجمع در میدان انقلاب انجام دهند و این جنایات را محکوم کنند.
* لزوم اتحاد کشورهای مسلمان برای نابود کردن اسرائیل
حمید عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با تاکید بر اینکه جامعه ورزش نسل‌کشی و کودک‌کشی‌ای را که در غزه در حال رخ دادن است محکوم می‌کند، گفت: همه ما ناراحت هستیم. امیدوارم در آینده نزدیک همه کشورهای مسلمان با هم متحد شوند و اتفاقات خوبی را برای غزه رقم بزنند. امیدوارم هر چه زودتر نسل‌کشی و کودک‌کشی که توسط رژیم غاصب در حال انجام است، به پایان برسد و شاهد آزادسازی فلسطین باشیم.
* اهالی ورزش حامی فلسطین هستند
افشین داوری، سرپرست فدراسیون دوومیدانی نیز ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه اسرائیل گفت: ما با حضور خود در اجتماعات نشان می‌دهیم همیشه در میدان هستیم و پشت مردم مظلوم غزه ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد. امیدوارم بتوانیم با امید به خدا پیروز میدان باشیم و مردم غزه از ستم‌های این رژیم غاصب رهایی یابند. 

Page Generated in 0/0056 sec