printlogo


کد خبر: 272120تاریخ: 1402/8/28 00:00
ضد‌انقلاب خارج‌نشین همچنان خواستار حمله رژیم صهیونیستی به مراکز هسته‌ای ایران است
از نه غزه به نه ایران رسیدند

گروه سیاسی: شبکه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین به طور دربست به خدمت رژیم صهیونیستی درآمده‌اند. از همان ساعات ابتدایی آغاز حملات دیوانه‌وار ارتش اسرائیل به غزه، رسانه‌های فارسی‌زبانی مثل اینترنشنال، منوتو، بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا نیز پروژه توجیه حملات و تطهیر جنایات این رژیم را آغاز کردند. دروغ‌سازی درباره گروه‌های مقاومت فلسطین مبنی بر اینکه در زمان انجام عملیات توفان الاقصی دست به کشتار زنان و کودکان صهیونیست زدند، مظلوم‌سازی از اشغالگران سرزمین فلسطین و متهم کردن حماس به آغاز جنگ، دستوری بود که از تل‌آویو به تحریریه‌های این شبکه‌ها و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین رسیده بود. ذوق‌زدگی از بمباران غزه توسط صهیونیست‌ها و نسل‌کشی مردم فلسطین را نیز باید به موارد بالا اضافه کرد. همه این موارد در کنار یکدیگر خوی ضدانسانی و توحش رسانه‌هایی مثل منوتو و اینترنشنال را نشان داد. اما در کنار اینها، درخواست این رسانه‌های فارسی‌زبان از رژیم صهیونیستی برای انجام حمله نظامی مستقیم به ایران، بی‌وطنی آنها را هم به تصویر کشید.
* «سرباز خبرنگاران» در خدمت ارتش اشغالگر
جمعه هفته گذشته شبکه تروریست اینترنشنال در خبری اعلام کرد کارکنان آن نخستین افرادی هستند که به‌ عنوان خبرنگار، با حمایت و توسط ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد مناطق اشغال شده غزه از سوی صهیونیست‌ها شده‌اند.
در گزارشی که از بابک اسحاقی، مزدور خبرنگار این شبکه تروریست پس از ورود به غزه منتشر شده، او با ذوق‌زدگی و شور و شوق فراوان از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه صحبت کرده و تصویر مردم آواره غزه را به تصویر می‌کشد. در همین حال، شبکه تروریست اینترنشنال سراغ مسیح علینژاد از چهره‌های منفور اپوزیسیون ایرانی رفت و با او درباره لزوم عملیات نظامی رژیم صهیونیستی و غرب علیه ایران گفت‌وگو کرد. علینژاد در اظهارات ضدایرانی خود با اعلام اینکه «اگر اسرائیل به مراکز هسته‌ای ایران حمله کند طبیعتا استقبال می‌کنم، نه من بلکه مردم ایران هم استقبال می‌کنند»، از کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی درخواست کرد برای براندازی جمهوری اسلامی، یک حمله نظامی علیه ایران را طرح‌ریزی کرده و به اجرا درآورند.
علینژاد و امثال او همان‌هایی هستند که در جریان فتنه سال 88، شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر می‌دادند تا حمایت‌های ایران از محور مقاومت در مقابله با اسرائیل را به حاشیه ببرند اما حالا از شعار جانم فدای ایران، به لزوم حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان رسیده‌اند.
«حمله نظامی به ایران» تک جمله‌ای است که از زمان انجام عملیات توفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی، از سوی افراد و رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی دائما در حال تکرار است. اپوزیسیون ایرانی که مدت‌هاست به خدمت رژیم صهیونیستی درآمده، از 15 مهر به این سو، به طور مرتب از اسرائیل می‌خواهد برای التیام‌بخشی به خود، به صورت مستقیم ایران را هدف قرار دهد. البته ریشه درخواست‌های ضدایرانی را باید در روابط کارفرما - کارگری‌ای که رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین و رژیم صهیونیستی دارند جست‌وجو کرد. در جریان اغتشاشات پاییز 1401 که پروژه براندازی جمهوری اسلامی و تجزیه ایران را دنبال می‌کرد، رسانه‌هایی مثل اینترنشنال و منوتو تمام تمرکز خود را بر انجام عملیات روانی علیه مردم ایران و تحریک آنها به ایجاد اغتشاش و آشوب علیه امنیت ملی کشور معطوف کرده بودند. اغتشاش در ایران، خطی بود که رژیم صهیونیستی و به طور ویژه و متمایزتر آمریکا و دولت‌های غربی در پیش گرفته بودند. جلسه ویژه رسانه‌های فارسی‌زبان با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی که در آستانه سالمرگ مهسا امینی و شروع اغتشاشات برگزار شد، تاییدی بر این مدعاست. همچنین بیانیه‌های تبیینی نهادهای اطلاعاتی -  امنیتی کشورمان در ارتباط با اغتشاشات نیز حاکی از نقش مستقیم موساد در هدایت تیم‌های تروریستی و خرابکار علیه امنیت مردم ایران است. اساسا پرچم آشوب و اغتشاش علیه ایران، دست رژیم صهیونیستی است و برخی شبکه‌های فارسی‌زبان به عنوان بازوی رسانه‌ای صهیونیست‌ها برای پیشبرد پروژه‌های ضدایرانی اخیر ایفای نقش کرده‌اند. به طور مشخص از شبکه تروریست اینترنشنال و منوتو به عنوان رسانه‌هایی می‌توان نام برد که طی این سال‌ها به صورت آشکار به خدمت صهیونیست‌ها درآمده‌اند. شبکه اینترنشنال تنها رسانه‌ فارسی‌زبانی بود که در بحبوحه اغتشاشات زن، زندگی، آزادی در یک گفت‌وگوی اختصاصی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام حمایت بنیامین نتانیاهو از جریان آشوب موسوم به زن، زندگی، آزادی را به آنها مخابره کرد. در حال حاضر نیز این شبکه تروریست مفتخر به این شده که به عنوان نخستین رسانه فارسی‌زبان و با اجازه رژیم صهیونیستی، با حضور در غزه، از جنایات این رژیم کودک‌کش برای مخاطبان خود حماسه‌سرایی کند. منوتو اما شرایط متفاوتی دارد. به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها دیگر قادر به تامین مالی فعالیت‌های این شبکه سلطنت‌طلب و بهایی ضد ایرانی نیستند و یا حداقل علاقه‌ای به تداوم حمایت‌ خود از منوتو ندارد. در همین راستا همزمان با وقوع مشکلات مالی رژیم صهیونیستی در تأمین هزینه‌های جنگ علیه غزه، هفته گذشته مالکان بهایی شبکه منوتو از تعطیلی این رسانه ضدایرانی در ماه‌های آینده خبر دادند. منوتو از همان ابتدای تاسیس، فعالیت‌های خود علیه ایران را با رژیم صهیونیستی هماهنگ می‌کرد. در همین رابطه می‌توان به برنامه مضحک «شبکه نیم» اشاره کرد که محصول مشترک منوتو و رسانه‌های صهیونیستی بود. کیوان عباسی، مالک شبکه سلطنت‌طلب منوتو نیز در گفت‌وگویی که سال 2013 با رسانه‌های عبری‌زبان انجام داد، بر این موضوع صحه گذاشته و گفته بود: بر این باور هستم که مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند و همین واقعیت مرا واداشت تا در یک تولید مشترک با کانال 10 به توافق برسیم. اما حالا پس از 10 سال از این گفت‌وگو و آغاز همکاری‌ها، به نظر می‌رسد منوتو به آخر خط رسیده و اکنون نوبت اینترنشنال است که برای کارفرمای صهیونیست مزدوری کند.

Page Generated in 0/0061 sec