printlogo


کد خبر: 272175تاریخ: 1402/8/30 00:00
اخبار

تقدیر از ملی‌پوشان کشتی با حضور فرمانده کل سپاه و وزیر ورزش
مراسم تقدیر از ملی‌پوشان کشتی ایران روز گذشته برگزار شد. به گزارش ایسنا، مراسم تقدیر از تیم‌های ملی کشتی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، ملی‌پوشان کشتی و پیشکسوتان این رشته در سالن همایش‌های فدراسیون کشتی برگزار شد. در این مراسم علاوه بر ملی‌پوشان کشتی و کادر فنی تیم‌های ملی، تعدادی از پیشکسوتان کشتی و ورزش ایران همچون منصور برزگر، رحیم علی‌آبادی، ابراهیم جوادی، علی‌اکبر حیدری، سلمان حسام، صادق گودرزی، حسن روشن، تیمور غیاثی، حسین فرکی، عباس حاج‌کناری و بهروز یاری ‌حضور داشتند. سردار سلامی به همراه علیرضا دبیر و کیومرث هاشمی وزیر ورزش وارد سالن برگزاری مراسم شد. سردار سلامی در ابتدای ورود به این مراسم با ملی‌پوشان کشتی، کادرهای فنی و پیشکسوتان ورزش و کشتی ایران خوش‌وبش کرد و دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. فرمانده کل سپاه همچنین با حسن یزدانی، چهره شاخص کشتی ایران برخورد بسیار گرم و صمیمانه‌ای داشت و ضمن احوالپرسی از او، از دلاوری‌های یزدانی در میادین کشتی تمجید کرد. وی همچنین در زمان احوالپرسی با پیشکسوتان کشتی خطاب به آنها گفت: روزی افتخار من این بود که شما را از نزدیک ببینم و حالا از دیدن شما بسیار خوشحالم. در ادامه این مراسم با حضور فرمانده کل سپاه، وزیر ورزش، رئیس فدراسیون کشتی و پیشکسوتان کشتی و فوتبال ایران، از کشتی‌گیران تیم‌های ملی توسط همراه اول، حامی کشتی ایران تجلیل به عمل آمد.
***
شکایت باشگاه سپاهان از AFC
یکی از رسانه‌ها  به مواردی درباره پرونده بازی سپاهان و الاتحاد پرداخت که در آن به رد اعتراض باشگاه سپاهان در این موضوع اشاره شده بود. پیگیری‌ها اما از حقایقی تازه در این موضوع پرده برداشت. به گزارش طرفداری، بر اساس بررسی‌های انجام شده، باشگاه سپاهان اقدامات لازم درباره شکایت از تیم الاتحاد و ناظر بازی را همان شب مسابقه و در زمان مقرر انجام داده است اما ناظر بازی پس از دستور لغو مسابقه، با اعلام اینکه بنای برگزاری جلسه اضطراری در هتل محل اقامت خود را دارد، ساعت 8:20 شب، ورزشگاه نقش جهان را ترک می‌کند. گویا ناظر با شتاب‌زدگی ورزشگاه را ترک می‌کند تا عملا دسترسی به او ناممکن شود. این در شرایطی است که طبق روال معمول در مسابقات آسیایی، ناظر باید تا دقایقی بعد از پایان بازی در محل استادیوم حضور داشته باشد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد AFC شکایت سپاهان را با توجیه تحویل ندادن فرم شکایت در مهلت مقرر رد کرده است. پس از این موضوع باشگاه سپاهان از AFC به مراجع مربوط شکایت کرده و آماده برگزاری جلسات پیرامون آن است. یک منبع آگاه در این زمینه گفت: سپاهان در پرونده دیگری نیز به رای صادر شده از سوی AFC علیه خود اعتراض کرده و خود‌ را برای جلسه استیناف AFC آماده می‌کند. در واقع هنوز اصلا جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشده که خروجی آن «رد اعتراض سپاهان» باشد.گفته می‌شود با توجه به نامه یکی از مراجع کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه سپاهان از افشای جزئیات این پرونده منع شده و شاید به همین دلیل است که سپاهان در‌ هفته‌های گذشته درباره این موضوع سکوت کرده است!
***
پرونده باشگاه استقلال به کمیته انضباطی رفت
پرونده استقلال در قرارداد با اعضای این تیم در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفت. باشگاه استقلال مدارک خود را درباره ابهامات مطرح شده به قرارداد 4 عضو این تیم به کمیته نظارت بر قراردادها ارسال کرد. کمیته نظارت بر قراردادها پس از بررسی مدارک باشگاه استقلال،‌ توضیحات آبی‌پوشان در ابهامات مطرح شده را کامل ندانست و به همین دلیل پرونده تخلفات این باشگاه در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفت. کوین یامگا، سید‌مهدی هاشمی‌نسب، گوستاوو بلانکو و محمدرضا خالدآبادی 4 عضو باشگاه استقلال هستند که کمیته نظارت بر قراردادها درباره آنها از این باشگاه توضیح خواسته است.
***
پایان دوره ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال
دوره 4 ساله ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال به پایان رسید. به گزارش ایسنا، دوره ریاست 4 ساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال دیروز (دوشنبه ۲۹ آبان) به صورت رسمی به پایان رسید تا این فدراسیون منتظر تعیین سرپرست  باشد. داورزنی در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال که ۲۹ آبان ۱۳۹۸ برگزار شد با کسب ۲۶ رای از ۴۱ رای مأخوذه به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. داورزنی پیش از این ۱۲ سال ریاست فدراسیون را بر عهده داشت که با حضور در معاونت قهرمانی وزارت ورزش از والیبال جدا شد. سپس احمد ضیایی رئیس شد که او هم به دلیل قانون بازنشستگی از رأس کار کنار رفت و فدراسیون والیبال کمتر از یک سال توسط افشین داوری و علی فتاحی به عنوان سرپرست اداره می‌شد تا اینکه دوباره داورزنی برگشت. پایان دوران ریاست داورزنی در روزهای اخیر حاشیه‌هایی داشت. ابتدا فدراسیون والیبال اعلام کرد با موافقت وزارت ورزش و جوانان ۲۹ آبان مجمع فوق‌العاده‌ای برای تعیین سرپرست برگزار خواهد شد اما در ادامه سیدمحمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد این وزارتخانه مجوزی برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال در تاریخ پیشنهادی صادر نکرده است. از طرفی فدراسیون والیبال هم اعلام کرد برای برگزاری مجمع منتظر تایید نهایی وزارت ورزش است و بعد از چند روز فدراسیون از طریق سایت رسمی خود اعلام کرد این مجمع در ۲۹ آبان برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول می‌شود. باید دید تکلیف فدراسیون والیبال مشخص می‌شود یا اینکه یک فدراسیون دیگر به فدراسیون‌های بلاتکلیف وزارت ورزش اضافه خواهد شد.

Page Generated in 0/0057 sec