printlogo


کد خبر: 272211تاریخ: 1402/9/1 00:00
اخبار

هروی: جامعه ورزش پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی را بالا برده است
سرمربی تیم ‌ملی کاراته گفت: جامعه ورزش در فضای داخلی و بین‌المللی همواره در حمایت‌ها نقش داشته و پرچم مبارزه با رژیم غاصب را بالا برده است. به گزارش  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدشهرام هروی ضمن آرزوی آرامش برای همه مردم جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: رژیم صهیونیستی 75 سال با جنایت، خشم و ترور بویژه در سال‌های اخیر در غزه، مردم فلسطین را در محاصره خود قرار داده و اجازه استفاده از کوچک‌ترین امکانات و قوانین حقوق بشری را به مردم فلسطین نداده است. سرمربی تیم‌ ملی کاراته با درخواست از همه چهره‌های دنیا و آزادی‌خواهان برای محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: امیدواریم شاهد روزی باشیم که بساط رژیم کودک‌کش جمع شود. وی با اشاره به مراسم تجمع جامعه ورزش کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی وحشی‌ترین رژیم تاریخ است که به سادگی جان کودکان را می‌گیرد، آنها باید این حملات را متوقف کنند، چون این کار نقض حقوق بشر است. سرمربی تیم‌ ملی کاراته با تأکید بر اینکه جامعه ورزش نباید نسبت به این اتفاقات بی‌تفاوت باشد، تصریح کرد: کشوری مسلمان در گوشه‌ای از دنیا مدت‌هاست موردظلم واقع شده است و جامعه ورزش نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نیست و مسؤولیت خود را با حضور پرشور و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بخوبی نشان داد. وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند، گفت: جامعه ورزش در فضای داخلی و بین‌المللی همواره در حمایت‌ها نقش داشته و پرچم مبارزه با رژیم غاصب را بالا برده و پیام ایران را به گوش جهانیان رسانده است. سیدشهرام هروی در پایان اظهار داشت: اتفاقی که این روزها در غزه در حال رخ دادن است، دل هر انسانی را به درد آورده. از ابعاد مختلف، بیمارکشی‌ای که رژیم صهیونیستی به راه انداخته جای هیچ بحثی نمی‌گذارد، چرا که در طول تاریخ، بیمارکشی دسته‌جمعی ندیده بودیم.
***
درآمد فروش بلیت جام ملت‌های آسیا صرف کمک به فلسطین می‌شود
با اعلام قطر، درآمد حاصل از بلیت‌فروشی در جام ملت‌های آسیا به مردم فلسطین اهدا خواهد شد. به گزارش rbc، قطر میزبان جام ملت‌های آسیا در ژانویه و فوریه خواهد بود و تیم‌ ملی فلسطین نیز در این مسابقات به میدان می‌رود. رئیس اتحادیه فوتبال قطر گفت که تصمیم گرفته است درآمد حاصل از فروش بلیت‌های این دوره از رقابت‌ها را برای حمایت از فلسطینیان اهدا کند. شیخ حمد بن خلیفه آل‌ثانی، رئیس اتحادیه فوتبال قطر گفت: با توجه به وقایع اخیر در فلسطین، ما باید کمک‌های لازم را برای حمایت از برادران و خواهران خود در این دوران سخت ارائه کنیم، بنابراین تصمیم گرفتیم درآمد حاصل از بلیت‌فروشی جام ملت‌های آسیا در قطر را به فلسطینیان اهدا کنیم. جاسم الجاسم، رئیس اجرایی جام ملت‌های آسیا در قطر نیز گفت: قطر خود را دوباره آماده می‌کند تا استقبال بسیار خوبی از تماشاگران سراسر جهان داشته باشد. توجه ویژه‌ای به جام ملت‌های آسیا می‌شود، چرا که بهترین بازیکنان فوتبال قاره در آن شرکت خواهند کرد. این مسابقات با حضور ۲۴ تیم از جمله تیم‌ ملی فلسطین برگزار می‌شود که در مرحله گروهی با تیم‌های ملی فوتبال ایران، امارات و هنگ‌کنگ بازی خواهد کرد.
***
جزئیات اختلاف استقلال و هوادار در موضوع خالدآبادی
باشگاه استقلال برای رفع مشکل خالدآبادی تنها یک راه دارد. به گزارش فارس، کارگروه نظارت بر قراردادها پس از بررسی توضیحات و دفاعیات باشگاه استقلال تصمیم به ارجاع پرونده به کمیته انضباطی گرفت. از 4 مورد مطرح‌شده، گفته می‌شود ماجرای انتقال محمدرضا خالدآبادی به جمع شاگردان نکونام یکی از مهم‌ترین مسائل در این پرونده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنگام انتقال خالدآبادی به استقلال، این باشگاه قبول کرده طی 2 فقره چک به مبلغ 5 و 4 میلیارد، پول رضایتنامه بازیکن را به باشگاه هوادار پرداخت کند.
البته گفته می‌شود باشگاه استقلال به دنبال پرداخت این بدهی 9 میلیاردی به صورت اقساط بوده که این مساله از طرف باشگاه هوادار مورد پذیرش قرار نگرفته است. به این ترتیب با توجه به اینکه مدت توافق 2 باشگاه به پایان رسیده، توافق دیگری نیز شکل نگرفته و از طرفی از موعد پرداخت چک‌ها نیز چند ماه گذشته، به نظر می‌رسد تنها راه استقلال تسویه این بدهی به صورت کامل یا جلب رضایت باشگاه مبدا به هر صورت است. باشگاه استقلال تنها در صورت توافق رسمی و قطعی با هوادار می‌تواند این ماجرا را به اتمام برساند. این در حالی است که گفته می‌شود پرداخت مبلغ رضایتنامه خالدآبادی به صورت یکجا، سقف بودجه استقلال را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به همین خاطر باید دید مدیران آبی در نهایت چگونه می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.

Page Generated in 0/0073 sec