printlogo


کد خبر: 272250تاریخ: 1402/9/2 00:00
اخبار

زارع: پیام محبت‌آمیز رهبر انقلاب انگیزه ما را دوچندان می‌کند
آزادکار کشورمان گفت: صحبت‌های محبت‌آمیز رهبر انقلاب در پی موفقیت‌های قهرمانان انگیزه ما رو دوچندان می‌کند. امیرحسین زارع، آزادکار طلایی ایران در دیدار جامعه ورزش با رهبر انقلاب، عنوان کرد: از حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و ورزشکاران کمال تقدیر و تشکر را داریم و پیام‌های محبت‌آمیز شما در پی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند.
متن صحبت‌های امیرحسین زارع، قهرمان کشتی آسیا و جهان در این دیدار به شرح زیر است: «خداوند را شاکرم که به عنوان نماینده جامعه بزرگ ورزش در خدمت حضرتعالی فرصت صحبت پیدا کردم. ابتدا ناراحتی، تاسف و تاثر خود را از مشاهده صحنه‌های دلخراش غزه ابراز داشته و این جنایات غیرانسانی را محکوم می‌کنیم. از حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و ورزشکاران کمال تقدیر و تشکر را داریم و پیام‌های محبت‌آمیز شما در پی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند. همانطور که حضرتعالی بارها فرموده‌اید امروز ورزش و اتفاقات آن یک رویداد بزرگ اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی محسوب می‌شود. شمار عظیم علاقه‌مندان آن در سراسر جهان حاکی از نگاه کارشناسانه شما به این مقوله است و امروز از ورزش می‌توان به عنوان یک ظرفیت بالقوه در ابعاد فوق استفاده کرد. حضور قهرمانان رشته‌های ورزشی کشور عزیزمان و حساسیت رویارویی آنها با رقبای خارجی می‌تواند در انسجام ملی، تعصب و غرور مذهبی و ملی تاثیر گذار باشد. در پایان جا دارد از تاکیدات حضرتعالی درباره حمایت از ورزش و ورزشکاران تشکر کنیم».
***
رئیس پورتو: میلان پیشنهادهای مسخره‌ای برای جذب طارمی داد!
رئیس باشگاه پورتو پیشنهادهای روسونری برای جذب مهدی طارمی در تابستان ۲۰۲۳ را «مسخره» توصیف کرد. به گزارش سایت «آبولا» پرتغال، پینتو داکاستا درباره پایان قرارداد مهدی طارمی با این باشگاه در تابستان سال 2024 گفت: باید واقع‌بین باشیم. طارمی پیشنهادهایی دارد که هنوز به رقم 10 میلیون یورو (مبلغ لازم برای فعال‌سازی بند جدایی طارمی) نرسیده است. میلان پیشنهادهای مسخره‌ای داد و با مدیران این باشگاه حتی صحبت هم نکردیم!

Page Generated in 0/0061 sec