printlogo


کد خبر: 272296تاریخ: 1402/9/4 00:00
اخبار

پاکدامن: دیدار با رهبر انقلاب انگیزه بخش بود
علی پاکدامن درخصوص عملکردش در مسابقات جام جهانی الجزایر اظهار کرد: رقابت‌های جام جهانی درست بعد از پایان بازی‌های آسیایی بود و شخص خودم از نظر آمادگی جسمانی و حتی روحی به خاطر اتفاقی که در هانگژو برایم رخ داد شرایط مناسب و ایده‌آلی نداشتم ولی با این حال تلاش کردم بازی خوبی داشته باشم. وی در گفت‌و‌گو با برنا افزود: در انفرادی بد نبودم اما از عملکرد خودم خیلی راضی نیستم. در این بخش سی و دوم شدم و از آن جایی که در جهان رنکینگ دوازدهم را دارم انتظار خودم این بود که بتوانم در اندازه رنک خودم ظاهر شوم ولی نشد. در تیمی اما نتیجه بدی به دست نیامد. تیم ما در این بخش هشتم شد.
عضو تیم ملی سابر ایران در ادامه خاطرنشان کرد: برای کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 سال پرترافیکی داریم. 2 مسابقه در بخش انفرادی داریم و 3 مسابقه هم در بخش تیمی که این خیلی مهم است. باید تمام تمرکزمان را برای موفقیت در این 5 رویداد بگذاریم تا بتوانیم سهمیه تیمی را کسب کنیم. این کمترین حق شمشیربازی ایران است که بتواند در بخش تیمی المپیک حضور داشته باشد.
پاکدامن در پایان در مورد دیدار جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب گفت: این دیدارها همیشه برای ما انگیزه بخش است. اکثرا بعد از بازی‌های آسیایی و المپیک خواست ورزشکاران این است که با مسؤولان دیدار داشته باشند؛ حالا این شرایط مهیا شد که بتوانیم با بالاترین مقام کشور دیدار کنیم.
***
تأکید برزیل بر سرمربیگری آنچلوتی
با وجود شایعات مطرح شده در اسپانیا، برزیل همچنان مصمم است از آنچلوتی استفاده کند.
به گزارش فارس، گزارش‌ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال برزیل هنوز مطمئن است کارلو آنچلوتی در نهایت سرمربی بعدی این کشور خواهد شد. 
آنچلوتی همیشه تاکید داشته قرارداد ۳ ساله خود را در برنابئو به پایان می‌رساند؛ قراردادی که پایان این فصل به اتمام خواهد رسید. آنچلوتی برخلاف علاقه‌اش برای هدایت تیم‌ ملی برزیل، هرگز هدایت یک تیم‌ ملی را بر عهده نداشته است.
با این حال برزیل در شرایطی است که به خاطر نتایج ضعیف، درباره استفاده از مربی جدید به قطعیت رسیده است. این تیم با سرمربی موقت نتوانسته در ۴ بازی اخیر خود در مقدماتی جام‌جهانی 2026 پیروز شود و بازی آخر آنها در خانه مقابل رقیب سرسخت یعنی آرژانتین اوایل این هفته با شکست طلایی‌پوشان پایان یافت.
فدراسیون فوتبال برزیل به دنبال یک سرمربی تمام‌وقت است که با وجود شایعات مطرح شده در اسپانیا خللی در برنامه آنها برای استخدام آنچلوتی ایجاد نشده است. 
گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از این است که آنچلوتی ممکن است وسوسه شود قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کند. بر اساس گزارش گل، برزیل هیچ نگرانی‌ای درباره آنچلوتی ندارد، چرا که او فقط تا ژوئن ۲۰۲۴ / خرداد ۱۴۰۳ سرمربی رئال خواهد بود.
کهکشانی‌ها به دنبال جایگزین‌ آنچلوتی هستند و روبرتو دی‌زربی، سرمربی ایتالیایی برایتون انگلستان گزینه اصلی آنهاست.
***
صعود حسین وفایی به جدول اصلی مسابقات قهرمانی انگلیس
ستاره اسنوکر ایران با پیروزی مقابل حریف اسکاتلندی توانست جواز حضور در جدول اصلی قهرمانی انگلیس را کسب کند.
به گزارش ایسنا، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران که در مسابقات انتخابی قهرمانی انگلستان  ۲۰۲۳UK Championship) ۲۰۲۳) شرکت کرده بود، با پیروزی مقابل «دونالد سون» توانست به مرحله اصلی این مسابقات برسد. وفایی در این رقابت موفق شد با نتیجه ۶ بر ۴ حریف اسکاتلندی خود را شکست دهد و در جمع ۳۲ بازیکن برتر این مسابقات قرار بگیرد. وفایی با این پیروزی باید در مرحله اصلی و نخست این مسابقات به مصاف «شان مورفی» انگلیسی برود. این رقابت ۵ آذر پیگیری خواهد شد. مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود. برنده این مسابقات می‌تواند ۲۵۰ هزار پوند به جیب بزند. مجموع جوایز رقابت‌ها یک میلیون و دویست و پنج هزار پوند تخمین ‌زده شده است. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان «مارک آلن» است که در فینال ۲۰۲۳ توانست دینگ جونهوی را با نتیجه ۱۰ بر ۷ شکست دهد.

Page Generated in 0/0059 sec