printlogo


کد خبر: 272317تاریخ: 1402/9/4 00:00
گفت‌وگوی«وطن امروز» با فرمانده سپاه تهران درباره رزمایش الی بیت‌المقدس در پایتخت
قدرت‌نمایی 100 هزار بسیجی

حسین عبداللهی: روز گذشته رزمایش «الی بیت‌المقدس» با حضور یکصدهزار نفر از بسیجیان در تهران برگزار شد. در این رزمایش که اقشار مختلف مردم نیز در آن حضور داشتند، بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی تاکید شد. در همین رابطه «وطن امروز» با سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ به گفت‌وگو نشست.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ درباره رزمایش حماسی «الی بیت‌المقدس» که صبح جمعه با حضور  ۷۰۰ گردان متشکل از برادران و خواهران بسیجی و قشر‌های مختلف بسیج و مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه در خیابان انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: تهران بزرگ، شاهد حضور حماسی و نمایش اقتدار بیش از یکصد‌هزار نفر از بسیجیان تهران در قالب ۷۰۰ گردان رزمی با عنوان رزمایش حماسی الی بیت‌المقدس بود.
سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی به گوش جهانیان رسیده است، تصریح کرد: امروز در غزه روز‌های پایانی عمر نکبت‌بار رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد و در آینده نزدیک همه ملت‌ها شکست صهیونیست‌ها را جشن خواهند گرفت.
وی افزود: نیرو‌های حماس بزرگ ترین شکست را بر هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها وارد کردند و دیگر ترمیم نخواهد شد.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: صدای ضرب پوتین بسیجیان بر زمین در رزمایش «الی بیت‌المقدس»، رعب و وحشت عظیمی بر دل دشمنان انداخت که این خود باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و کشور‌های همپیمان آن بدانند تاریخ مصرف‌شان گذشته است و به جای جولان، باید هرچه سریع‌تر کوچ کنند، افزود: اتحاد امروز مردم کشور‌های مسلمان تحسین‌برانگیز است. بنابراین مردم غزه و حماس تنها نیستند و تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در صحنه نبرد حاضر خواهیم بود.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ یادآور شد: امروز اگر هزاران کودک بی‌گناه دیگر در سرزمین‌های اشغالی به خاک و خون کشیده شوند، شکست این جنگ بازهم متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود، چرا که آنان قادر به نبرد با گروه‌های مقاومت نیستند؛ بمباران مردم بی‌گناه و اماکن و بیمارستان‌ها پیروزی محسوب نمی‌شود.
وی تصریح کرد: همه جهانیان شاهد خروش ملت ایران، بسیجیان تهران و همه مردم تهران، کودکان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان در خیابان انقلاب بودند که در رژه حماسی فریاد می‌زدند غزه تنها نیست و ما از آن حمایت می‌کنیم.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: جهانیان فریاد حمایت تمام عیار ملت ایران و بسیجیان ایران را شنیدند و حتماً با این حضور، با این اطمینان قلب و با این حماسه‌ای که مردم عزیز شاهد هستند، مردم فلسطین مسیر خودشان را ادامه می‌دهند. امروز رژیم صهیونیستی شاهد خروش همه ملت‌های جهان است.
سردار حسن‌زاده یادآور شد: این رژه حماسی بیانگر بروز احساسات مردم ایران بود. به امید خدا در آینده نزدیک با پیروزی قاطع مردم فلسطین و با شکست تمام‌عیار رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، نماز جماعت در قدس شریف می‌خوانیم.
فرمانده سپاه تهران‌ بزرگ تصریح کرد: جهان شاهد اقتدار مردم مظلوم غزه و حماس است، اگرچه بخش زیادی از غزه توسط رژیم منحوس صهیونیستی ویران شده است اما مردمش مثل سرو ایستاده‌اند.
وی در انتها خاطرنشان کرد: غزه بزودی برای کودکانش پرنشاط و تعالی‌بخش خواهد بود و جوانان غزه به کسب علم و دانش خواهند پرداخت. این وعده همه بسیجیان جهان اسلام به مردم مظلوم، عزیز و مقتدر غزه است.

Page Generated in 0/0052 sec