printlogo


کد خبر: 272341تاریخ: 1402/9/5 00:00
اخبار

روایت تیرانداز کشورمان از انگشتر خاصی که از رهبر انقلاب هدیه گرفت
دارنده مدال برنز تیراندازی بازی‌های آسیایی با اشاره به دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری گفت که پس از این مراسم انگشتر رهبر انقلاب را هدیه گرفته است. امیر جوهری‌خو در گفت‌وگویی درباره انگشتری‌ای که از مقام معظم رهبری گرفت، اظهار داشت: در روز دیدار جامعه ورزش با رهبر انقلاب، من و جواد فروغی کنار هم بودیم، گفتم «آخر مراسم اگر شد از ایشان هدیه‌ای به ‌عنوان تبرک بگیریم»، فروغی گفت «چفیه بگیریم» اما من گفتم «انگشتر را می‌خواهم». از قبل در این فکر بودیم. دارنده مدال برنز تیراندازی بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو ادامه داد: مراسم شروع شد و انگشتر را در دست آقا دیدم. بعد از پایان مراسم توانستم جلوتر بروم، ایشان را صدا و به انگشترشان اشاره کردم، ایشان هم 2 بار به انگشتر دست‌شان اشاره کردند به این منظور که «همین را می‌خواهی؟»، در نهایت قسمت شد و انگشتر را گرفتم.جوهری‌خو تصریح کرد: در این دیدار ایشان به حمایت از ورزشکاران در بحث مسکن اشاره کردند اما مهم‌ترین نکته ضربه‌فنی شدن رژیم صهیونیستی در توفان الاقصی بود که تشبیه جالبی بود و مصداق ورزشی داشت. تیرانداز کشورمان گفت: گود ورزش باستانی حرکتی خوب و بسیار زیبا بود. در این دیدار ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی حضور داشتند که اتفاق خوبی به ‌شمار می‌رود. انگشتری‌ای که رهبر حکیم انقلاب در دست داشتند و به جوهری‌خو اهدا کردند، نوشته‌ای قابل توجه داشت؛ «شهید آل‌الله سلیمانی، ما ملت امام حسینیم»، این همان انگشتری‌ای بود که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر دست داشتند و بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.
***
ماجرای پیچیده حضور سردار در جام ملت‌ها
مدیر تیم ‌ملی فوتبال ایران گفت: آنطور که سردار آزمون به من گفته است در جام ملت‌ها حضور می‌یابد اما از مفاد قرارداد او اطلاعی نداریم. مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا از تاریخ ۲۲ دی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و تیم‌ ملی کشورمان در گروه C با تیم‌های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین دیدار می‌کند. سردار آزمون یکی از مهاجمان اصلی تیم‌ ملی به حساب می‌آید که در عضویت باشگاه رم ایتالیا قرار دارد. در زمان عقد قرارداد آزمون با باشگاه رم شائبه‌هایی درباره اینکه در قرارداد او ‌بندی وجود دارد که در جام ملت‌های آسیا تیم‌ ملی ایران را همراهی نخواهد کرد و همراه با تیم رم در مسابقات شرکت می‌کند، وجود داشت. در همین باره مهدی محمدنبی، مدیر تیم‌ ملی و نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: از مفاد قرارداد آزمون با باشگاه رم اطلاعی نداریم و یک مساله محرمانه بین او و سران تیم رم است اما با او صحبت کرده‌ام و او قول داده است در جام ملت‌های آسیا تیم‌ ملی را همراهی کند. چند وقت پیش روزنامه کوریره دلا سرا ایتالیا در خبری آورده بود سردار آزمون از ماه دسامبر میلادی با توجه به بازی‌های فشرده‌ای که تیم رم دارد، دقایق بیشتری برای این تیم بازی خواهد کرد. محمد‌نبی هم در صحبت‌های خود به طور قطع از حضور آزمون در ترکیب تیم‌ ملی برای جام ملت‌های آسیا سخن به زبان نیاورد و باید دید مهاجم تیم رم، ایران را در این مسابقات همراهی خواهد کرد یا خیر.
***
سوءمدیریت دلیل اصلی لغو پرواز پرسپولیس به عربستان
لغو سفر پرسپولیس به عربستان یک دلیل بزرگ داشت؛ سوءمدیریت! به گزارش فارس، در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با النصر عربستان به ریاض سفر کند اما این اتفاق رخ نداد تا سرخپوشان یکشنبه و یک روز قبل از بازی راهی این شهر شوند. این اتفاق در حالی رخ داد که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس قصد داشت تیمش زودتر راهی ریاض شود تا علاوه بر تمرین، بازیکنانش با شرایط آب و هوایی محل بازی آشنا شوند اما برنامه‌های او با بی‌برنامگی‌هایی که پیش آمد به هم خورد. باشگاه پرسپولیس به دلیل ارزان‌تر شدن این پرواز، قصد داشت تیمش را با ایرلاینی به عربستان ببرد که مجوز فرود در این کشور را نداشت. عربستان در این مورد به ایرلاین‌هایی مجوز می‌دهد که معمولا پروازهای حجاج را انجام می‌دهند و به همین دلیل سرخپوشان با تغییر هواپیما، امروز عازم ریاض خواهند شد. این موضوع حالا با واکنش‌هایی روبه‌رو شده و نوک تیر انتقادات به سمت مدیریت باشگاه است. رضا درویش که در زمان ورود النصر عربستان به تهران با حضور خود و دخترش در فرودگاه به بهانه دادن هدیه، به استقبال رونالدو رفت و با او عکس یادگاری گرفت گویا فراموش کرده بود همه تمهیدات برای سفر پرسپولیس به عربستان را از قبل در نظر بگیرد. پرسپولیس در شرایطی امروز یکشنبه عازم ریاض می‌شود که مهم‌ترین دیدار تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و جدالی است که در صورت شکست، رویای صعود به مرحله بعد از دست خواهد رفت.
***
پیشنهاد ۱۳ میلیون یورویی تیم عربستانی به طارمی
بحث جدایی مهدی طارمی از پورتو در نقل و انتقالات نیم فصل جدی شده است. سایت «FCInterNews» ایتالیا خبر داد انتقال مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در ژانویه پیش رو در گرو ۲ عامل مهم است. اینتر در تابستان گذشته به دنبال جذب مهاجم ایرانی بود ولی باشگاه پورتو خواهان ۳۰ میلیون یورو در ازای فروش این بازیکن شد به همین خاطر مدیران باشگاه ایتالیایی به سوی آرناتوویچ مهاجم اتریشی رفتند اما این مهاجم تازه‌وارد نتوانسته در نیم‌فصل اول عملکرد تأثیرگذاری داشته باشد و مصدومیت او باعث شده مدیران باشگاه اینتر دوباره به فکر جذب طارمی باشند. تداوم عملکرد ضعیف آرناتوویچ یکی از عوامل مهم اینتری‌هاست تا به دنبال جذب طارمی باشند. دومین عامل مهم مساله مالی است. باشگاه پورتو اگر برای ۶ ماه باقیمانده قرارداد ستاره ایرانی قیمت معقولی را مطرح کند می‌تواند این انتقال در زمستان انجام شود. با این حال اخبار جدیدی هم با این مضمون وجود دارد که یک تیم از لیگ عربستان خواهان جذب مهدی طارمی است و حاضر شده مبلغی حدود ۱۳ میلیون یورو نیز به عنوان رضایتنامه به پورتو پرداخت کند، البته بعید است طارمی به این پیشنهاد جواب مثبت بدهد.

Page Generated in 0/0147 sec