printlogo


کد خبر: 272423تاریخ: 1402/9/7 00:00
اخبار

مورینیو: عاشق بازی سردار آزمون هستم
سرمربی تیم فوتبال رم پس از پیروزی خانگی شاگردانش مقابل اودینزه در سری A ایتالیا از مهاجم ایرانی‌ خود تمجیدی ویژه‌ کرد. ژوزه مورینیو که شاگردانش در چارچوب هفته سیزدهم سری A ایتالیا موفق شدند در ورزشگاه المپیکو با نتیجه 3 بر یک اودینزه را از پیش ‌رو
بردارند و به رده پنجم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کنند، گفت: مقصر خودمان بودیم که باعث شدیم کار سخت شود، می‌توانستیم خیلی زودتر کار اودینزه را یکسره کنیم اما طوری بازی کردیم که هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد، با این حال در مقطع پایانی بازی واکنش خیلی خوبی از خود نشان دادیم. بازیکنانی روی نیمکت دارم که می‌توانند به من کمک کنند. وی در مواجهه با این پرسش که «بار دیگر مثلث لوکاکو، دیبالا و سردار آزمون به شما کمک کرد تا به پیروزی برسید، آیا بازی با هر ۳ مهاجم در ترکیب اصلی می‌تواند یک گزینه باشد یا باعث عدم تعادل تیم می‌شود؟» اظهار داشت: با توجه به اینکه پائولو دیبالا و سردار آزمون به‌طور طبیعی از نظر دفاعی سازماندهی نشده‌اند، این امر منجر به درجه‌ای از عدم تعادل تیم خواهد شد. وقتی یکی از آنها بازی می‌کند، تعادل تیم تحت ‌تأثیر قرار نمی‌گیرد اما با حضور همزمان هر دوی آنها در زمین، خطر از دست دادن کنترل بازی را داریم. آقای خاص در تمجید از مهاجم ایرانی‌اش که در فصل تابستان با قرارداد قرضی یک ‌ساله از بایرلورکوزن به رم پیوست و در چند بازی اخیر در دقایقی که به ‌عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد، عملکرد تاثیرگذاری از خود به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد که عاشق بازی سردار آزمون است.
سردار آزمون برای تبدیل شدن به بازیکن مدنظر مورینیو در کارهای دفاعی و جابه‌جایی‌های دفاعی هنوز کمی کار دارد، با این حال، توانایی او شگفت‌انگیز است. رم با این برد 21 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کرد و فاصله‌اش با اینتر صدرنشین را به 11 امتیاز کاهش داد.
***
فاطمه مریخی ۱۹ ساله در بین پدیده‌های جهانی هندبال
سایت فدراسیون جهانی هندبال در آستانه شروع رقابت‌های قهرمانی جهان به معرفی پدیده‌ها پرداخت. سایت فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی به پدیده‌های احتمالی مسابقات هندبال قهرمانی جهان پرداخته است که نام فاطمه مریخی از ایران نیز به چشم می‌خورد. مسابقات جهانی هندبال زنان همیشه بستری برای درخشش بزرگ‌ترین ستاره‌های هندبال بوده است و در عین حال همچنین بستری برای معرفی ستاره‌های جوان و با استعدادی بوده که آماده تبدیل شدن به ستاره‌های آینده هندبال هستند. فدراسیون جهانی برخی از درخشان‌ترین استعدادها را شناسایی کرد تا پیش‌بینی کنیم چه کسی در هفته‌های آینده در بیست‌وششمین دوره مسابقات جهانی هندبال زنان خواهد درخشید. فاطمه مریخی در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ گفت: زمانی که مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا را از تلویزیون تماشا می‌کردم، بسیار افتخار می‌کردم که ایران برای نخستین بار در آنجا حضور داشت. با حضور تیم‌های مطرح اروپایی، مسابقات جهانی کمی سخت است اما اکنون در تلاش هستیم فاصله را با آنها جبران کنیم. مدافع چپ ۱۹ ساله ایرانی، پس از به نمایش گذاشتن توانمندی‌هایش در رده نوجوانان و جوانان در سال ۲۰۲۲، دیگر این رقابت‌ها را از تلویزیون تماشا نخواهد کرد و در رقابت‌هایی که به میزبانی دانمارک، نروژ و سوئد برگزار خواهد شد عضو تیم ‌ملی خواهد بود. مریخی در اسلوونی ۳۸ گل برای تیم نوجوانان ایران به ثمر رساند و ۵۵ گل دیگر در جوانان جهان زد تا به جمع ۱۰ گلزن برتر راه یابد. او که تنها ۱۹ سال دارد، آینده هندبال ایران است.
***
ستاره فولاد فصل را از دست داد؟
بازیکن تیم فولاد خوزستان احتمالا فصل را از دست بدهد. به گزارش فارس، در تمرینات تیم فولاد خورستان بعد از باخت 2 بر صفر به تراکتور، علیرضا باویه بازیکن این تیم دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد. این بازیکن برای انجام آزمایش‌های تخصصی راهی بیمارستان شد و شواهد اولیه نشان از مصدومیت رباط صلیبی این بازیکن ۲۱ ساله دارد. در صورتی که باویه از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده باشد فصل را از دست خواهد داد تا بدشانسی‌های فولاد خوزستان همچنان ادامه‌دار باشد.

Page Generated in 0/0063 sec