printlogo


کد خبر: 272693تاریخ: 1402/9/14 00:00
ادامه مذاکرات برای به نتیجه رسیدن طرح‌های پیشنهادی
نسخه سینمایی «پایتخت» رسماً تکذیب شد

2 روز بعد از انتشار خبری در رابطه با تکذیب ساخت نسخه سینمایی سریال «پایتخت» رئیس مرکز سیمافیلم این خبر را تایید و از ادامه مذاکرات برای تصویب یکی از طرح‌های پیشنهادی این سریال خبر داد.
به گزارش فارس، ساخت سریال‌های پرمخاطب همیشه برای مخاطبان تلویزیون و البته مدیران سیما اتفاقی مهم بوده و خواهد بود تا جایی که قطعا ساخت یک سریال خیابان خلوت کن برای تمام اهالی سریال‌ساز هدفی مهم است.
ساخت سری جدید سریال «پایتخت» هم از این قاعده مستثنا نبوده و عده زیادی پیگیر آن هستند، البته گروهی به دنبال ساخت آن و گروهی مخالف ساخت سری جدید این سریال هستند.
یکی از شایعات مهم مطرح‌شده پیرامون این سریال در روزهای اخیر، ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» است؛ شایعه‌ای که توسط یکی از رسانه‌ها مطرح شد و خبرگزاری فارس همان روز به نقل از یکی از مدیران ارشد سیمافیلم آن را تکذیب کرد.‌ حالا رئیس مرکز سیمافیلم در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا این خبر را تایید و بیان کرد: «درباره این سریال 5-4 طرح آمده که یکی از آنها پذیرفته شده است. در حال حاضر روی طرحی که مورد پذیرش دو طرف است در حال گفت‌وگو هستیم».
مهدی نقویان در ادامه به فضای کاذب رسانه‌ای به‌وجود‌آمده پیرامون این سریال اشاره کرد و گفت: «حساسیت‌ها روی این اثر باعث می‌شود فضای خبری کاذبی ایجاد شود. اگر ساخت این سریال قطعی شود، برای ما اتفاق خوبی است و حتما خبرش را اعلام می‌کنیم».

Page Generated in 0/0055 sec