printlogo


کد خبر: 272778تاریخ: 1402/9/16 00:00
اخبار

اخطار گولسیانی به پرسپولیس
مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پرداخت‌ نشدن مطالباتش به این باشگاه اخطار داد. گولسیانی که تابستان گذشته قراردادش را یک سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد، حالا به دلیل پرداخت‌ نشدن مطالباتش یک نامه اخطار ۱۵ روزه را به این باشگاه ارسال کرد که از این زمان تنها ۳ روز دیگر باقی مانده است. یک مقام مطلع در باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر به ایسنا گفت که این مدافع گرجستانی تاکنون هیچ دریافتی‌ای نداشته است.
***
تدریس کمیل قاسمی برای مربیان آمریکا و اروپا در پاریس
سنگین‌وزن سابق کشتی آزاد ایران، و دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و نقره جهان و مدرس اتحادیه جهانی کشتی در یک دوره ۱۰ روزه مربیگری در پاریس به تدریس پرداخت. کمیل قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تدریس در دوره مربیگری اتحادیه جهانی کشتی در پاریس اظهار کرد: دوره پیشرفته مربیگری اتحادیه جهانی کشتی در پاریس پایتخت فرانسه به مدت ۱۰ روز برگزار شد و من به عنوان مدرس از سوی اتحادیه جهانی کشتی در این دوره برای مربیان منتخب از سوی اتحادیه جهانی به تدریس پرداختم. سنگین وزن سابق کشتی آزاد ایران و دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و نقره جهان که در حال حاضر هدایت تیم کامبوج را بر عهده دارد، افزود: در این دوره 5 روز به کمپ تمرینی اختصاص داشت و 5 روز دیگر نیز دوره مربیگری پیشرفته برگزار شد. وی درباره شرکت‌کننده‌ها در این دوره مربیگری گفت: در این دوره مربیانی از کشورهای آمریکا، آلمان، لتونی، فرانسه و اسپانیا حضور داشتند و خوشبختانه با توجه به مباحث مطرح‌شده و آموزش‌های ارائه‌شده از سطح کیفی این دوره رضایت کامل داشتند.
***
قلعه‌نویی لیزر درمانی کرد
سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایران سنگ کلیه خود را لیزر کرد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ ملی فوتبال که چندی بیش دچار بیماری سنگ کلیه شده بود، روز
سه‌شنبه برای درمان سنگ کلیه خود لیزردرمانی انجام داد، البته قلعه‌نویی از بیمارستان مرخص شد و در منزل در حال طی دوران نقاهت است. مشکل سرمربی بعد از بازی با هنگ‌کنگ در تهران بروز کرد و او در جملاتی کوتاه گفت که درد دارد. در ادامه او با درمان سرپایی راهی ازبکستان شد و در نشست خبری قبل از بازی هم غایب بود اما در دیدار با ازبکستان و نشست خبری بعد از بازی شرکت کرد. پزشک تیم‌ ملی چندی قبل درباره روند درمان سرمربی تیم‌ ملی ایران توضیحاتی ارائه و اظهار کرده بود که او تحت درمان است.
***
بردیا سعادت امتیازآورترین بازیکن لیگ ترکیه
بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ترکیه با کسب ۲۰۰ امتیاز بهترین بازیکن این لیگ از نظر امتیازآوری نام گرفته است. بردیا سعادت بازیکن ایرانی والیبال آلانیا اسپور که در لیگ ترکیه بازی می‌کند موفق شده پس از حضور در ۳۹ ست برای تیمش ۲۰۰ امتیاز کسب کند و در رده نخست امتیازآورترین بازیکنان لیگ ترکیه قرار بگیرد. سعادت که لباس شماره ۶ تیمش را به تن دارد، با کسب 5.13 امتیاز در هر ست، به یکی از بازیکنان اصلی تیمش تبدیل شده که تاکنون توانسته است نتایج بسیاری از بازی‌ها را به سود تیمش تغییر دهد.
پس از سعادت، گروزر با کسب ۱۹۵ امتیاز در رده دوم بهترین امتیازآوران لیگ ترکیه جا دارد و تعقیب‌کننده جدی سعادت محسوب می‌شود. نیمیر عبدالعزیز، ستاره والیبال هلند که در لیگ ترکیه برای تیم هالک بانک بازی می‌کند با کسب ۱۸۵ امتیاز در رده پنجم بهترین امتیازآوران لیگ ترکیه ایستاده است. ستاره والیبال هلند تاکنون برای تیمش در ۳۰ ست به زمین رفته و با کسب 6.17 امتیاز در هر ست، به یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش تبدیل شده است، همچنین سعادت در لیگ ترکیه ۱۹ امتیاز سرویس برای تیمش به‌دست آورده که از این نظر او در رده چهارم بهترین سرویس زنان لیگ ترکیه قرار دارد. تیم والیبال هالک بانک مدعی اصلی این مسابقات با ۱۰ پیروزی ۲۹ امتیازی است و در رده نخست لیگ ترکیه قرار دارد. تیم والیبال فنرباغچه دیگر مدعی این لیگ با ۱۰ پیروزی و ۲۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. آلانیا اسپور با حضور ستاره والیبال ایران با ۸ پیروزی و ۲۱ امتیاز در رده پنجم لیگ ترکیه ایستاده است.
***
قطری‌ها جایگزین کی‌روش را انتخاب کردند
روزنامه الوطن قطر از پایان ماه عسل کی‌روش در تیم‌ ملی فوتبال این کشور خبر داد و اعلام کرد یک سرمربی اسپانیایی جایگزین او خواهد شد. کارلوس کی‌روش بعد از جام‌جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم‌ ملی فوتبال قطر را برعهده گرفت. کی‌روش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم‌ ملی فوتبال ایران را برعهده داشت اما او بعد از ناکامی در ماموریت خود از ایران جدا شد و هدایت قطری‌ها را برعهده گرفت. این سرمربی سرشناس پرتغالی در تیم‌ ملی فوتبال قطر نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرد و این باعث شد آنها امیدی به او نداشته باشند. روزنامه الوطن قطر در شماره روز چهارشنبه خود با تیتر «آیا ماه عسل کی‌روش در تیم‌ ملی به پایان رسیده است؟» نوشت: کی‌روش برای گذراندن تعطیلات به کشورش پرتغال سفر کرده است. منابع نزدیک به ما خبر داده‌اند که در فدراسیون فوتبال به این جمع‌بندی رسیده‌اند که باید کی‌روش برود، این درحالی است که تا آغاز جام ملت‌های آسیا تنها ۴۰ روز دیگر باقی مانده است. روزنامه الوطن از مارکز لوپز، سرمربی اسپانیایی الوکره به عنوان جایگزین کی‌روش در تیم‌ ملی فوتبال قطر یاد کرد. قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ جام قهرمانی را بالای سر برد و در جام ملت‌های آسیا پیش رو هم میزبان بازی‌هاست و این باعث شده تا انتظارات از این تیم بالا برود.

Page Generated in 0/0061 sec