printlogo


کد خبر: 272991تاریخ: 1402/9/22 00:00
اخبار

حکم عجیب در لیگ برتر ولز؛ جریمه کسر ۱۴۱ امتیازی!
اتحادیه فوتبال ولز برای یکی از تیم‌های لیگ برتری این کشور، حکمی عجیب صادر کرد. به گزارش تسنیم، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال ولز، باشگاه پونتیپرید یونایتد را به دلیل نقض قوانین مرتبط با قرارداد بازیکنان، با جریمه کسر 141 امتیازی نقره‌‌داغ کرد. طبق گزارش شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت، در حال حاضر 6 امتیاز از این تیم لیگ برتری ولز کسر شده و 135 امتیاز دیگر به صورت تعلیقی است که تا پایان فصل آینده قابلیت اجرا دارد. این باشگاه ولزی که در 18 مورد قوانین را نقض کرده، همچنین تا پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی فصل 25-2024 از جذب بازیکن جدید محروم شده است. پونتیپرید یونایتد که در آخرین بازی خود در لیگ برتر ولز با نتیجه 2 بر یک مغلوب کائرنارفون تاون شد، در حال حاضر با 13 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی این رقابت‌هاست.
***
رسمی: کاپیتان چلسی رفت تا ۳ ماه دیگر!
باشگاه چلسی تایید کرد ریس جیمز، مدافع ملی‌پوش انگلیسی از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. ریس جیمز، کاپیتان چلسی در جریان شکست روز یکشنبه مقابل اورتون از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد. این نخستین بازی جیمز از 25 نوامبر به عنوان بازیکن فیکس بود اما به دلیل مصدومیت، پس از 26 دقیقه مجبور به ترک زمین شد. جیمز 24 ساله در ۲ فصل گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و از آغاز فصل 23-2022 تنها در 24 بازی لیگ برتر حضور داشته است. باشگاه چلسی مصدومیت همسترینگ جیمز را تایید کرد: «نتایج آزمایش، آسیب‌دیدگی همسترینگ را تایید کرده است. ریس جیمز اکنون برنامه ریکاوری خود را در کوبهام آغاز خواهد کرد». آبی‌ها هنوز تایید نکرده‌اند جیمز چه مدت از میادین دور خواهد بود. آنها برنامه شلوغی تا پایان سال پیش رو دارند و باید در 5 بازی شرکت کنند. جیمز پس از مصدومیت همسترینگ در تساوی 1-1 چلسی مقابل لیورپول در استمفوردبریج، 8 مسابقه را بین ماه‌های آگوست و اکتبر از دست داد.
***
خشم «اینفانتینو» از اتفاقات ترکیه: بدون داور، فوتبال معنا ندارد
رئیس فیفا در بیانیه‌ای به حمله به «اوموت ملر» داور دیدار تیم‌های «آنکارا گوجو» و «ریزه اسپور» در سوپرلیگ ترکیه واکنش نشان داد. جانی اینفانتینو دیروز ضرب و جرح یک داور در جریان مسابقه سوپرلیگ ترکیه در روز دوشنبه را «غیرقابل قبول» توصیف کرد. رئیس فیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد: مطمئنا هیچ جایی برای خشونت در فوتبال، در داخل یا خارج از زمین وجود ندارد. رویدادهای پس از بازی سوپرلیگ ترکیه بین ۲ تیم «آنکارا گوجو» و «ریزه اسپور» کاملا غیرقابل قبول است و جایی در ورزش یا جامعه ما ندارد. رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال افزود: بدون داور، فوتبالی وجود ندارد. داوران، بازیکنان، هواداران و کادرفنی باید برای لذت بردن از بازی در امنیت باشند و از مسؤولان مربوط می‌خواهم این موضوع را در همه سطوح بشدت رعایت کنند.
***
بازی دوستانه مورد علاقه قلعه نویی برای تیم ‌ملی منتفی شد
خواسته سرمربی تیم‌ ملی ایران برای برگزاری بازی دوستانه بدون حضور لژیونرها محقق نشد. تیم ملی فوتبال ایران آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از شروع جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را ۱۹ دی مقابل اندونزی برگزار خواهد کرد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی اینگونه برای تحقق رویای قهرمانی در این مسابقات راهی قطر شوند. قلعه‌نویی در تلاش بود قبل از دیدار با اندونزی بازی تدارکاتی دیگری در تهران برای تیمش تدارک داده شود اما گزینه‌های او یکی پس از دیگری لغو شد. سرمربی تیم‌ ملی ایران در تلاش بود بازی دوستانه‌ای با ژاپن بدون حضور لژیونرها برگزار کند اما این موضوع مورد توافق نهایی قرار نگرفت. با این اوصاف به نظر می‌رسد عدم حضور لژیونرها و تقویت احتمال مصدومیت بازیکنان داخلی جزو دلایلی است که کادر فنی تیم‌ ملی ایران بابت برگزاری بازی دوستانه رسمی، دیگر اصرار ندارد و تنها بازی این تیم در اردوی قبل از شروع جام ملت‌های آسیا مقابل اندونزی خواهد بود. تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در این مسابقات حضور خواهد داشت که سال‌هاست در حسرت قهرمانی آسیاست.
***
گزارش‌های ضد و نقیض از تمدید قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن
شایعات جدیدی مطرح شده مبنی بر اینکه امباپه قرارداد خود را طولانی‌مدت با پاری‌سن‌ژرمن تمدید خواهد کرد. به گزارش فارس، همه نگاه‌ها به کیلیان امباپه دوخته شده تا ببینند این بازیکن 24 ساله ژوئن 2024 چه می‌کند؛ آیا ستاره پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند تصمیم خود را در مهلت تعیین‌شده بگیرد؟ به نظر می‌رسد امباپه در یک دوراهی در دوران حرفه‌ای خود قرار گرفته، جایی که به نظر می‌رسد باید باشگاه دوران کودکی خود را در اولویت قرار دهد یا به رئال‌مادرید بپیوندد. رئال‌مادرید به دنبال جذب این بازیکن فرانسوی بوده اما مهلتی برای او در جهت تعهد به غول‌های اسپانیایی تعیین شده است، در حالی که درباره پاری‌سن‌ژرمن همه چیز پنهان است؛ آیا کیلیان امباپه آماده است قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید کند؟ بر اساس گزارشات منتشر شده اگر امباپه تصمیم به تمدید قرارداد خود با پاری‌سن‌ژرمن بگیرد این یک توافق طولانی‌مدت خواهد بود نه 2 ساله، درست مانند آخرین باری که او تصمیم گرفت قرارداد خود را با این تیم فرانسوی تمدید کند.
اکیپ گزارش داد این بازیکن 24 ساله اعلام کرده می‌خواهد با باشگاه شهر خود قهرمان اروپا شود. پاریسی‌ها تابستان امسال شروع به ساخت پروژه‌ای کردند که نشان می‌دهد امباپه متعهد به داشتن تیمی مطابق با استانداردهای آنهاست. در صورتی که امباپه به درخواست رئال‌مادرید پاسخ رد دهد، آنها توجه خود را به ارلینگ هالند معطوف خواهند کرد.

Page Generated in 0/0080 sec