printlogo


کد خبر: 273083تاریخ: 1402/9/25 00:00
گفت‌وگوی خبرنگار «وطن امروز» با بازیکنان سرخابی‌ پس از تساوی در داربی
همه راضی از مساوی

زهره فلاح‌زاده: پس از تساوی داربی ۱۰۲، خبرنگار «وطن امروز» در ورزشگاه آزادی با چند بازیکن ۲ تیم گفت‌وگو کرد.
* رضاوند: اگر داور شجاع بود، یک پنالتی دیگر هم می‌گرفت
آرش رضاوند، هافبک استقلال درباره این دیدار اظهار داشت: با توجه به حساسیتی که همیشه داربی‌ها دارد، بازی خوبی بود. تیم ما خیلی خوب بازی کرد اما متاسفانه نتوانستیم برنده شویم.
وی درباره اینکه تیم استقلال روی چند صحنه به تصمیم داوری و عدم اعلام پنالتی پس از چک شدن توسط VAR اعتراض داشت، گفت: به نظر من در صحنه‌ای که بابایی به زمین خورد و به چک کردن توسط VAR کشیده بود، دست پیمان را قشنگ کشیدند اما پنالتی اعلام نکردند. در صحنه‌ای هم که خطا روی من توسط VAR اعلام شد، علی نعمتی پای چپ من را زد اما جالب است کارشناسان داوری خلاف آن را در مصاحبه‌های‌شان می‌گویند؛ آدم خنده‌اش می‌گیرد که رنگی قضاوت می‌کنند. به نظر من با آمدن VAR خیلی چیزها تغییر می‌کند. فکر می‌کنم دوستان خیلی دوست ندارند این سیستم در فوتبال ما باشد. اگر VAR نبود، شاید آن خطای دقیقه ۹۴ پنالتی اعلام نمی‌شد. مسؤولان فدراسیون باید VAR را برای کل مسابقات لیگ به ایران بیاورند.
هافبک استقلال با اشاره به اینکه بدون VAR در این فصل چند امتیاز از استقلال کم شده، توضیح داد: خیلی صحنه‌ها را داوران نگرفتند. حالا شما بروید و ببینید در این فصل برای رقبای ما چه اتفاقاتی افتاده که فاجعه بوده است. فقط ۵ گل زدند که بالای یک متر در آفساید بودند. امروز هم شاکی بودند که اگر VAR نباشد، بهتر است. خوب معلوم است که آنها راضی نباشند، چرا که ما در داربی‌های قبلی خیلی از نظر داوری ضرر کردیم. امروز به نظرم اگر داور شجاع بود، می‌توانست خطای پنالتی روی پیمان بابایی را هم بگیرد.
رضاوند در رابطه با مصدومیتی که داشت اما خودش را به بازی رساند هم تصریح کرد: متاسفانه از ناحیه مچ هر ۲ پا مشکل دارم. این اتفاق در بازی با فولاد برای من رخ داد اما با کمک پزشکان تیم توانستم خودم را به بازی برسانم.
وی درباره اینکه استقلال در این دیدار ۲ مدافع وسط خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و ۲ بازیکن دیگر هم در این دیدار با گرفتن کارت زرد، محروم شدند، حالا با چه ترکیبی باید به مصاف تیم نساجی بروند، گفت: تیم ما واقعا بازیکن ندارد. صالح حردانی دفاع آخر بازی می‌کرد و روزبه چشمی هافبک دفاعی است اما مجبور است دفاع وسط بازی کند. بعد می‌گویند تیم ما سقف را رعایت نکرده است. در تیم ما مشخص است چه کسانی رفته و چه کسانی مانده‌اند. خیلی واضح است که کدام تیم سقف را رعایت کرده و کدام تیم رعایت نکرده است.
* گولسیانی: ۳ ماه و نیم است باشگاه پولی به من نداده
گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس در رابطه با نتیجه داربی اظهار داشت: بازی سختی بود اما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و کمی بهتر از استقلال بودیم. چندان نتوانستیم روی دروازه استقلال موقعیت ایجاد کنیم که باید کار کنیم تا این مشکل را رفع کنیم.
وی در رابطه با نخستین حضور VAR در داربی و صحنه پنالتی استقلال گفت: خوشحالم که  VAR بالاخره آمد اما داوری هم باید پیشرفت کند. صحنه پنالتی را ندیدم و نمی‌توانم درباره آن نظری بدهم. 
مدافع گرجستانی پرسپولیس در رابطه با نوتیسی که برای دریافت مطالباتش به باشگاه داده بود، گفت: ۳ ماه و نیم است پولی دریافت نکرده‌ام و مشکل همچنان پابرجاست.
* ترابی: ۳ امتیاز بازی با یک صحنه مشکوک از دست‌ رفت
مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس در رابطه با تساوی در داربی ۱۰۲ اظهار داشت: ۳ امتیازی که تا دقایق آخر دست‌مان بود با یک صحنه مشکوک از دست‌مان رفت. امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد و تا آخر بازی تمرکزمان را حفظ کنیم.
وی در رابطه با اشتباهات داوری با وجود VAR گفت: هم صحنه پنالتی استقلال، هم صحنه‌ای که روی شهاب پنالتی گرفته نشد و همچنین صحنه دیگر که امید حامدی‌فر باید اخراج می‌شد را دیدیم اما دیگر فایده‌ای ندارد. حالا بازی یک - یک تمام شده و ما متضرر شده‌ایم. در صحنه‌ای هم که روی پیمان بابایی اتفاق افتاد اصلا نیازی به VAR نبود و در آخر هم پنالتی را گرفتند.
هافبک پرسپولیس درباره ادامه حضور VAR گفت: اگر باشد بهتر است اما باید به تصمیمات داور هم احترام گذاشت.
ترابی درباره وضعیت پرسپولیس تصریح کرد: وضعیت خوبی داریم و یک بازی عقب‌افتاده داریم که اگر ببریم به رده دوم می‌آییم. در نیم‌فصل دوم هم قطعا بهتر از این عمل خواهیم کرد.
* حسینی: اشتباهات داوری رخ نمی‌داد پرسپولیس پایین جدول بود
سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال پس از تساوی در داربی گفت: بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده باشیم. در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و روی اتفاق و بدشانسی گل خوردیم. روی صحنه گل تمرکزمان را از دست دادیم.
وی در رابطه با نخستین حضور VAR در تاریخ داربی گفت: خوشحالم VAR بود اگرنه مثل داربی‌های دیگر کار را برای‌شان در می‌آوردند. شنیدم دوستان به VAR معترض بودند، باید هم معترض باشند، چون در 11 بازی گذشته در 4-3 بازی با داوری برنده شدند. در بازی با آلومینیوم، ذوب‌آهن و گل‌گهر با اشتباه داوری امتیاز گرفتند و اگر امتیاز نگرفته بودند الان پایین جدول بودند.
دروازه‌بان استقلال در واکنش به کنایه تیم پرسپولیس به شادی آنها پس از گل تساوی توضیح داد: اگر خودشان گل مساوی را می‌زدند، شادی نمی‌کردند؟ امتیاز ما از آنها بالاتر بود و مساوی در این شرایط نتیجه خوبی برای‌مان محسوب می‌شد و باید خوشحالی می‌کردیم.

Page Generated in 0/0056 sec