printlogo


کد خبر: 273254تاریخ: 1402/9/30 00:00
فرمانده فراجا : اشرار را تا هر کجا که لازم باشد تعقیب می‌کنیم
انتقامی سخت در انتظار عاملان حادثه راسک

پلیس همراه دیگر نهادهای امنیتی کشور تلاش می‌کند اشراری را که اخیرا ۱۱ نفر از حافظان امنیت را در راسک به شهادت رساندند، تا هر کجا که هستند تعقیب کند و انتقام سختی از آنها بگیرد. فرمانده کل انتظامی کشور گفت: انتقامی سخت در انتظار عاملان حمله ناجوانمردانه به راسک است. 
سردار احمدرضا رادان در نشست گفتمان‌سازی و ارتقای تعاملات با دانشگاه‌های سراسر کشور که به صورت وبیناری با عنوان طرح جهاد علمی در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با محوریت فرصت‌ها، قابلیت‌ها، راهکارها و انتظارات برگزار شد، با بیان اینکه کلیدواژه اساسی و حیاتی در هر کشوری امنیت است، افزود: فرماندهی انتظامی در سطوح مختلف امنیت داخلی، عمومی و ملی نقش دارد و بر اساس مسؤولیت خود، مسؤول امنیت عمومی و از ارکان امنیت داخلی و موثر در امنیت ملی است.  وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها می‌توانند ما را به سمت پلیس هوشمند هدایت کنند، عنوان کرد: در فرماندهی انتظامی به سمت هوش مصنوعی و هوشمندسازی حرکت کرده‌ایم که امیدواریم با کمک دانشگاه‌ها به این برنامه‌های خود سرعت بیشتری دهیم.  فرمانده کل انتظامی گفت: امروز استادان ما و روسای دانشگاه‌ها با روحیه جهادی و ولایی پای کار هستند و امیدواریم ما نیز بتوانیم از این فرصت طلایی برای بهره‌برداری نظرات و استفاده آن در بهبود ماموریت‌های مجموعه انتظامی استفاده کنیم.
* اشرار را تا هر کجا که لازم باشد تعقیب می‌کنیم
فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مقر انتظامی راسک با بیان اینکه مجددا ورود و شروع ورود و این عملیات تروریسی از خاک پاکستان بود، ضمن تاکید بر اینکه مسؤولان پاکستانی باید مسؤولیت بیشتری را مورد توجه قرار دهند این را هم گفت که ما نیز این حق را برای خود قائل هستیم تا هرجایی که لازم باشد اشرار را تعقیب خواهیم کرد.  
سردار رادان با حضور در منطقه راسک اظهار کرد: به دنبال عملیات تروریستی که توسط ایادی استکبار در منطقه راسک انجام شد، خدمت رزمندگان حاضر در راسک رسیدیم تا از نزدیک ضمن بررسی مجدد، مسائل را پیگیری کنیم.  وی با بیان اینکه طبیعی بود که دشمن، شیعه و سنی، فارس، بلوچ و سیستانی را نشناسد، خبر داد: ۱۱ نفر از همکاران ما که به شهادت رسیدند همکاران سنی مذهب بودند. در این منطقه مجددا خون شیعه و سنی در آمیخته با هم برای وطن و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و مجددا ثبت همه همبستگی‌ها در این منطقه صورت گرفت. 
فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: این اطمینان را به همکاران و مردم عزیز می‌دهیم که در کنار واحدهای سپاه و سربازان گمنام امام زمام(عج)، عزم‌مان برای اینکه درس عبرتی به حریف دهیم بالاتر و بیشتر خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک شاهد این خبر خواهند بود. سردار رادان تاکید کرد: متاسفانه مجددا ورود و شروع این عملیات از خاک پاکستان بود، از دوستان پاکستانی درخواست داریم در این باره مسؤولیت بیشتری را مورد توجه قرار دهند. ما نیز این حق را برای خود قائل هستیم تا اشرار را تا هر کجا که لازم باشد تعقیب کنیم.

Page Generated in 0/0050 sec