printlogo


کد خبر: 273319تاریخ: 1402/10/3 00:00
اخبار

کدام فرنگی‌کاران از نخستین چرخه انتخابی معاف هستند؟
براساس چرخه تعریف‌شده نخستین مرحله انتخابی تیم‌ ملی کشتی فرنگی از مسابقات قهرمانی کشور آغاز می‌شود. به گزارش فارس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور روزهای ۶ تا ۸ دی در قم برگزار خواهد شد که به عنوان چرخه انتخابی تیم‌ ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه و المپیک پاریس در نظر گرفته شده است. بر اساس چرخه تعریف‌شده کادر فنی، کشتی‌گیران مدال‌آور رقابت‌های جهانی 2023 صربستان و کشتی‌گیرانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند از مراحل اولیه چرخه معاف هستند. در مسابقات جهانی صربستان امین میرزازاده با طلا، علیرضا مهمدی با نقره، پویا دادمرز، محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی با برنز جهانی در قهرمانی کشور هستند، همچنین کشتی‌گیران مدال‌دار معاف‌شده اوزان 67، 97 و 130 کیلوگرم (محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده) ورود خود را از یک تورنمنت بین‌المللی با نظر کادر فنی در زمستان 1402 آغاز می‌کنند و در صورت عدم حضور، از چرخه انتخابی تیم‌ ملی خارج خواهند شد. با پایان مسابقات قهرمانی کشور، نفرات اول به همراه نفرات معاف‌شده در آن وزن باید در تورنمنت بین‌المللی وهبی امره ترکیه شرکت کنند.
***
جریمه ۴۲۰ هزار یورویی به دلیل حمله به خانه همسایه‌ با اره برقی!
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال آرسنال با رأی دادگاهی در آلمان ۴۲۰ هزار یورو جریمه شد. به گزارش  تسنیم، «ینس لمان» دروازه‌بان پیشین آرسنال و بروسیادورتموند به دلیل ایجاد خسارت مادی، توهین مکرر به افسران پلیس و تلاش برای کلاهبرداری با رأی دادگاه به پرداخت 420 هزار یورو جریمه محکوم شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که دادستانی همچنین برای این دروازه‌بان پیشین تیم‌ ملی فوتبال آلمان درخواست 10 ماه زندان کرده است. یک سال و نیم پیش لمان یک اره برقی گرفت، به گاراژ همسایه‌اش رفت و پس از قطع سیم‌های دوربین مداربسته، سقفش را خراب کرد. در دادگاه، این دروازه‌بان پیشین 54 ساله گفت که این اتفاقات را به خاطر نمی‌آورد، زیرا حافظه‌اش ضعیف شده است. علاوه بر این، در سال‌های 2021 و 2022، لمان 2 بار قوانین پارکینگ را در فرودگاه مونیخ نقض کرد. پس از اینکه این فوتبالیست پیشین پورشه برقی خود را شارژ کرد، نزدیک خودروهای دیگر در بخش خروجی پارکینگ رفت و بدون پرداخت هزینه برای شارژ خودروی خود (300 یورو) با خودروهای دیگر خارج شد.
***
تداوم صدرنشینی تیم والیبال نشسته ایران در رنکینگ جهانی
تیم ملی والیبال نشسته ایران به صدرنشینی‌اش در رنکینگ جهانی ادامه داد. در جدیدترین رنکینگ جهانی تیم‌های والیبال نشسته، تیم‌ ملی مردان ایران با 5500 امتیاز همچون ماه‌های قبل در صدر قرار گرفت و حضورش در رتبه نخست را تداوم بخشید. تیم کشورمان در ماه‌های اخیر علاوه بر قهرمانی در آسیا، در بازی‌های پارآسیایی هم به مدال طلا رسید. در رنکینگ جهانی منتشرشده از سوی فدراسیون جهانی والیبال نشسته، برزیل با 4330 امتیاز دوم است و مصر با 4306 امتیاز در رده سوم قرار دارد. تیم‌های بوسنی، آلمان، اوکراین، قزاقستان، چین، آمریکا و ژاپن در رده‌های چهارم تا دهم ایستاده‌اند. در بخش بانوان تیم ایران با 1093 امتیاز در رده سوم آسیا و سیزدهم دنیا قرار دارد. آمریکا، کانادا، برزیل، ایتالیا، چین، روآندا، اسلوونی، اوکراین، آلمان و ژاپن در رده‌های اول تا دهم هستند.

Page Generated in 0/0064 sec